Gå til innhold

Vant "Flax for livet" for noen måneder siden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en man i 20 årene som vant på flaxloddet flax for livet. Jeg bor i en middelsby, så ikke noe fare for at noen finner det ut.

Hva ville du brukt 4,8 millioner på?

Anonymkode: c276e...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Gratulerer! I og med at du får utbetalt 20 000 i måneden istedenfor alt på en gang, ville jeg satt de rett inn på utgiftskontoen også ville jeg levd for lønnen min og satt det som er igjen hver måned inn på sparekonto. Ville nok økt nedbetalingen på lån hver måned og reist mer:)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: din heldiggris! :)

Så til spørsmålet: Vet ikke når utbetalingene begynner, men antar at det ikke er så veldig lenge til. Første utbetalingen hadde gått rett på en bufferkonto. Deretter hadde jeg spart alt frem til sommeren, og dratt på en lang sommerferie til Alaska. Der hadde jeg meldt meg på alle opplevelsesturer som fristet, uten å tenke på pris. Fisking, bjørnesafari, lange rideturer, hvalsafari etc. Når ferien var over og hverdagen kom tilbake, ville jeg så smått ha begynt å se på leiligheter. Jeg ville ha fullført utdannelsen min uten å ta opp mer studielån, og vurdert å finne meg en deltidsstilling i stedet for fulltid etter endt utdannelse. Hadde også lagt meg opp en skikkelig god sparekonto underveis. Tenk så godt med den økonomiske tryggheten!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg billig tomt (Evt svinbillig røkkel av et hus på egen tomt, og så revet huset) og bygd nytt hus.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, peppermyntete skrev:

Leilighet.

Jeg har Hus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, superdupermeg skrev:

Hurra! Gratulerer! I og med at du får utbetalt 20 000 i måneden istedenfor alt på en gang, ville jeg satt de rett inn på utgiftskontoen også ville jeg levd for lønnen min og satt det som er igjen hver måned inn på sparekonto. Ville nok økt nedbetalingen på lån hver måned og reist mer:)

Jeg har ikke lån.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thorn skrev:

Først og fremst: din heldiggris! :)

Så til spørsmålet: Vet ikke når utbetalingene begynner, men antar at det ikke er så veldig lenge til. Første utbetalingen hadde gått rett på en bufferkonto. Deretter hadde jeg spart alt frem til sommeren, og dratt på en lang sommerferie til Alaska. Der hadde jeg meldt meg på alle opplevelsesturer som fristet, uten å tenke på pris. Fisking, bjørnesafari, lange rideturer, hvalsafari etc. Når ferien var over og hverdagen kom tilbake, ville jeg så smått ha begynt å se på leiligheter. Jeg ville ha fullført utdannelsen min uten å ta opp mer studielån, og vurdert å finne meg en deltidsstilling i stedet for fulltid etter endt utdannelse. Hadde også lagt meg opp en skikkelig god sparekonto underveis. Tenk så godt med den økonomiske tryggheten!

Takk :)  Jeg har hus, ingen lån og er utdannet ingeniør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cershae skrev:

Kjøpt meg billig tomt (Evt svinbillig røkkel av et hus på egen tomt, og så revet huset) og bygd nytt hus.

Jeg har en pent hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk :)  Jeg har hus, ingen lån og er utdannet ingeniør.

Gitt dem til meg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville donert til "vet clinic Gambia" som du finner ved å søke på YouTube :)

Anonymkode: f89ca...859

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge bør man helst donere til fattige barn, hvis ikke er man en jævlig egoist.

Anonymkode: d7db2...135

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har hus og ingen lån hadde jeg helt klart hevet dem inn i et fond. Med gjennomsnittlig 8% avkastning vil du ha over 11 millioner innen 20 år. 

Anonymkode: 9be94...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sobril skrev:

Gitt dem til meg 👍

Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville donert til "vet clinic Gambia" som du finner ved å søke på YouTube :)

Anonymkode: f89ca...859

Jeg skal ikke donere 1 krone til utlandet.

TS

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Norge bør man helst donere til fattige barn, hvis ikke er man en jævlig egoist.

Anonymkode: d7db2...135

Tror ikke det du.

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en pent hus

Jeg sa ikke at det var du som skulle beholde huset. Selge går fint og få mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donere til forskning på en sykdom? Andre organisasjoner du liker? Opprette et legat? 

Anonymkode: 0e151...c80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, Cershae skrev:

Jeg sa ikke at det var du som skulle beholde huset. Selge går fint og få mer penger.

Jeg vil ha mitt eksisterende hus. er vedt over 6 mill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Donere til forskning på en sykdom? Andre organisasjoner du liker? Opprette et legat? 

Anonymkode: 0e151...c80

Det er ikke 1000 millioner kun 4,8.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...