AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg er en man i 20 årene som vant på flaxloddet flax for livet. Jeg bor i en middelsby, så ikke noe fare for at noen finner det ut. Hva ville du brukt 4,8 millioner på? Anonymkode: c276e...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. desember 2015 #2 Del Skrevet 20. desember 2015 Leilighet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 20. desember 2015 #3 Del Skrevet 20. desember 2015 Hurra! Gratulerer! I og med at du får utbetalt 20 000 i måneden istedenfor alt på en gang, ville jeg satt de rett inn på utgiftskontoen også ville jeg levd for lønnen min og satt det som er igjen hver måned inn på sparekonto. Ville nok økt nedbetalingen på lån hver måned og reist mer:) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 20. desember 2015 #4 Del Skrevet 20. desember 2015 Først og fremst: din heldiggris! Så til spørsmålet: Vet ikke når utbetalingene begynner, men antar at det ikke er så veldig lenge til. Første utbetalingen hadde gått rett på en bufferkonto. Deretter hadde jeg spart alt frem til sommeren, og dratt på en lang sommerferie til Alaska. Der hadde jeg meldt meg på alle opplevelsesturer som fristet, uten å tenke på pris. Fisking, bjørnesafari, lange rideturer, hvalsafari etc. Når ferien var over og hverdagen kom tilbake, ville jeg så smått ha begynt å se på leiligheter. Jeg ville ha fullført utdannelsen min uten å ta opp mer studielån, og vurdert å finne meg en deltidsstilling i stedet for fulltid etter endt utdannelse. Hadde også lagt meg opp en skikkelig god sparekonto underveis. Tenk så godt med den økonomiske tryggheten! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 20. desember 2015 #5 Del Skrevet 20. desember 2015 Kjøpt meg billig tomt (Evt svinbillig røkkel av et hus på egen tomt, og så revet huset) og bygd nytt hus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Del Skrevet 20. desember 2015 13 minutter siden, peppermyntete skrev: Leilighet. Jeg har Hus. Anonymkode: c276e...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Del Skrevet 20. desember 2015 12 minutter siden, superdupermeg skrev: Hurra! Gratulerer! I og med at du får utbetalt 20 000 i måneden istedenfor alt på en gang, ville jeg satt de rett inn på utgiftskontoen også ville jeg levd for lønnen min og satt det som er igjen hver måned inn på sparekonto. Ville nok økt nedbetalingen på lån hver måned og reist mer:) Jeg har ikke lån. Anonymkode: c276e...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Del Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, Thorn skrev: Først og fremst: din heldiggris! Så til spørsmålet: Vet ikke når utbetalingene begynner, men antar at det ikke er så veldig lenge til. Første utbetalingen hadde gått rett på en bufferkonto. Deretter hadde jeg spart alt frem til sommeren, og dratt på en lang sommerferie til Alaska. Der hadde jeg meldt meg på alle opplevelsesturer som fristet, uten å tenke på pris. Fisking, bjørnesafari, lange rideturer, hvalsafari etc. Når ferien var over og hverdagen kom tilbake, ville jeg så smått ha begynt å se på leiligheter. Jeg ville ha fullført utdannelsen min uten å ta opp mer studielån, og vurdert å finne meg en deltidsstilling i stedet for fulltid etter endt utdannelse. Hadde også lagt meg opp en skikkelig god sparekonto underveis. Tenk så godt med den økonomiske tryggheten! Takk Jeg har hus, ingen lån og er utdannet ingeniør. Anonymkode: c276e...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Del Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, Cershae skrev: Kjøpt meg billig tomt (Evt svinbillig røkkel av et hus på egen tomt, og så revet huset) og bygd nytt hus. Jeg har en pent hus Anonymkode: c276e...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2015 #10 Del Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk Jeg har hus, ingen lån og er utdannet ingeniør. Anonymkode: c276e...6fa Gitt dem til meg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg ville donert til "vet clinic Gambia" som du finner ved å søke på YouTube Anonymkode: f89ca...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #12 Del Skrevet 20. desember 2015 I Norge bør man helst donere til fattige barn, hvis ikke er man en jævlig egoist. Anonymkode: d7db2...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Del Skrevet 20. desember 2015 Når du har hus og ingen lån hadde jeg helt klart hevet dem inn i et fond. Med gjennomsnittlig 8% avkastning vil du ha over 11 millioner innen 20 år. Anonymkode: 9be94...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #14 Del Skrevet 20. desember 2015 7 minutter siden, Sobril skrev: Gitt dem til meg 👍 Hvor gammel er du? Anonymkode: c276e...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Del Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville donert til "vet clinic Gambia" som du finner ved å søke på YouTube Anonymkode: f89ca...859 Jeg skal ikke donere 1 krone til utlandet. TS Anonymkode: c276e...6fa 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #16 Del Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Norge bør man helst donere til fattige barn, hvis ikke er man en jævlig egoist. Anonymkode: d7db2...135 Tror ikke det du. TS Anonymkode: c276e...6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 20. desember 2015 #17 Del Skrevet 20. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en pent hus Anonymkode: c276e...6fa Jeg sa ikke at det var du som skulle beholde huset. Selge går fint og få mer penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #18 Del Skrevet 20. desember 2015 Donere til forskning på en sykdom? Andre organisasjoner du liker? Opprette et legat? Anonymkode: 0e151...c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #19 Del Skrevet 20. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 minutter siden, Cershae skrev: Jeg sa ikke at det var du som skulle beholde huset. Selge går fint og få mer penger. Jeg vil ha mitt eksisterende hus. er vedt over 6 mill Anonymkode: c276e...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #20 Del Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Donere til forskning på en sykdom? Andre organisasjoner du liker? Opprette et legat? Anonymkode: 0e151...c80 Det er ikke 1000 millioner kun 4,8. Anonymkode: c276e...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå