Gjest aldri fornøyd? Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Alt er helt topp i livet mitt, ting faller på plass. Jeg burde vært glad, men likevel er jeg ikke det. Hvorfor ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Det kan være antiklimakset ved å ha fått alt du ønsket deg. Kanskje har du oppdaget at det ikke var så fint som du hadde tenkt det i tankene, eller kanskje tenker du: 'hva nå?'.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har vært ute for noe av det samme.... Jeg gikk lenge i vikariat og søkte på andre jobber for å få noe fast uten napp, men etter en lang stund lyktes jeg. Og da skulle vel egentlig lykken være stor men jeg ble helt utslått i kroppen og små deppa.... Og jeg tror at årsaken til dette var at endelig kunne kroppen og hodet mitt slappe av fra alle bekymringene jeg hadde mens jeg søkte jobb etter jobb uten napp. Nå kunne jeg kjenne på hvordan jeg egentlig hadde hatt det og som jeg ikke turde kjenne på da, for å holde ut. Kanskje det er noe av det samme med deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå