Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et barn som snart er 10 måneder og selv om det er kanskje tidlig og prøve på nr 2 allerede nå så vet jeg at det er flere som sliter mer med nr 2 enn med nr 1 selv om dette er individuelt.  selv om alt er helt i orden hos begge så er det normalt at det kan ta opp til et år kanskje lengre og, så derfor vil vi starte nå. men jeg har uregelmessig menstruasjon så det er vanskelig å finne det beste tidspunktet for å bli gravid. bare siden oktober har jeg hatt en syklus på 35 dager, 28 dager i november og nå i desember så fikk jeg en "blødning" men det er ikke blod det er mer rosa. jeg har tatt eggløsningstester og enda ikke fått en positiv test. og graviditetstestene har vært negative og jeg har ingen tegn som kun har med graviditet å gjøre. og nå i desember når jeg fikk denne "blødningen" hadde det bare gått 15 dager siden første dag av forrige menstruasjon. hva er galt med meg? :( Jeg skal til en gynekolog i januar og forhåpentligvis finne ut av dette da, har og hørt om at man kan gå noen måneder uten eggløsningen. og jeg er 160cm høy og veier 73kg og skal ned i vekt, jobber med saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ganske vanlig at menstruasjonen er uregelmessig etter fødsel.  Det er ikke nødvendigvis det at det er noe galt med deg, men heller det at kroppen reagerer normalt ;) Prøv å stress ned, kos deg med mann og barn, og ta en samtale med gynekolog etter jul :) 

Lykke til!

Skrevet
18 minutter siden, LempikasPromise skrev:

Det er da ganske vanlig at menstruasjonen er uregelmessig etter fødsel.  Det er ikke nødvendigvis det at det er noe galt med deg, men heller det at kroppen reagerer normalt ;) Prøv å stress ned, kos deg med mann og barn, og ta en samtale med gynekolog etter jul :)

Lykke til!

ok takk for svar :) skal prøve og ikke få helt panikk her og prøve og ikke stresse for mye med det :) er bare redd for at det skal være noe galt og i stedet for og tenke på at det kan være helt normalt så tenker jeg som regel at det må være det verste tilfelle :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...