Gå til innhold

Hva forventer dere?

Lovvi

Anbefalte innlegg

Okey, nå når jeg allikevel har delt min pinlige datehistorie med dere......Jeg vil gjerne høre hva dere "forventer" av en første date..........? Og hva er deres verste date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg forventer å få litt fitte, det er en grunn til at man dater damer.

Damer som er gniene med musa, er ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
Jeg forventer å få litt fitte, det er en grunn til at man dater damer.

Damer som er gniene med musa, er ikke noe å samle på.

:hoho: Du er vel av typen som synes vi er billige om vi gir deg noe med en gang også?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg mine forventninger til en date?

Jeg forventer at jeg ikke liker mannen noe særlig godt, og prøver iherdig å konsentrere meg om de delene ved ham som er mest tiltrekkende, og innbille meg selv at jeg liker ham, men vet i mitt stille sinn at jeg vil bare gå hjem og aldri se ham mer. Jeg klarer ikke tanken på å avvvise ham og såre ham og svare på pinlige spørsmål. Så, etter masse øl inviterer jeg han hjem og tenker "sex - det er jo bare kroppslig", og da kan jeg sove og slipper å snakke mer med ham. Så hopper vi til køys, jeg later som jeg sovner rett etter den korte akten - som innebærer ølkuk og null orgasme, verken for meg eller ham. Så, morgenen etter vet jeg ikke om jeg skal spy eller gråte når han ligger der, feit og dvask, ved siden av meg og tror han virkelig har draget, og at det skal bli oss to.

Jeg går opp og dusjer grytidlig og sier jeg har en avtale og han må stå opp og jeg håper han glemmer å spørre etter telefonnummeret mitt før jeg skysser ham ut, men det husker han selvfølgelig, og jeg blir livredd hver gang telefonen ringer de nærmeste dagene.

Sånn pleier mine dater å være, og jeg forventer at neste blir likedan.

:veldigsur: haaaater å være single

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fa**en er en date egentlig?

:tunge1:

en date er en avtale når man skal slå opp mot partneren sin på en fornuftig og rederlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

En date er et planlagt treff der man er åpen for at det kan oppstå romantiske følelser, eller man kan velge å gå hver sin vei etterpå hvis det ikke "stemmer". Helt uforpliktende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro en gang på blind-date med en fyr jeg ante lite om (hadde sett bilde). Vi skulle møtes på et gatehjørne nær Aker Brygge en solfylt fredag kveld i mai. Han "skulle ta meg med et sted" men ville ikke si hvor.

Da vi møttes, så jeg at bildet han hadde sendt tydeligvis var gammelt - han så forferdelig ut. Og stedet han hadde planlagt å ta meg med på, var Baken Hansen! :o

Han ignorerte at jeg påpekte at jeg ikke kunne røyke der, og at det hadde vært koselig med en utepils, og toget inn på Baker Hansen og begynte å flørte med jenta bak kassen.

Så kjøpte han seg en napoleonskake og en kaffe til seg selv og satte seg ned. Litt overrasket kjøpte jeg min egen kaffe og satte meg ned og prøvde å konversere.

Det viste seg at fyren var bruktbilselger, og etter ale mine forestillinger om bruktbilselgere, passet han rett inn.

Han som "likte å reise", hadde vært i Sverige, Danmark og i Spania på charterferie. Dette hadde tydeligvis utvidet hans horisont nok til å kjenne verden, og han nølte ikke med å uttale seg om den. Reising til Asia var f.eks bare tøys, for der var det bare gulinger. :o

I tillegg klarte han å kalle meg patetisk fordi jeg likte å gå på byen en gang i blant. Det var nemlig bare hjemmefest som gjaldt der i gården, ja!

Til slutt ble jeg så provosert at jeg bare måtte gå. Da ble han plutselig superfrustrert, han kunne tydeligvis ikke skjønne at jeg ikke koste meg like fælt som han. Han omtrent tagg med om å bli, men jeg var rasende nok til å nekte.

Som en siste utvei til å vinne mitt hjerte, ville han at jeg skulle bli med rundt hjørnet og se på bilen hans! Da jeg ikke var interessert, ble han forbannet og skjelte meg ut.

Herlig fyr. Herlig date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe - fantastisk historie over her!! :hoho:

Men, seriøst: nå dater ikke jeg lenger, har møtt mannen i mitt liv ( som viste seg å være en i vennegjengen som jeg har kjent lenge, men plutselig en dag forandret ting seg :wink: ) Men hadde en veldig aktiv date-periode; ikke bare fordi jeg var på jakt etter drømmemannen, men også fordi jeg trengte det; utivde horisonten og treffe nye mennesker. Mine dater var enten kaffe-dater,golf-dater eller spasertur-dater.Alle datene mine var stort sett veldig hyggelige. Hadde ingen forventninger; mitt eneste fokus var rett og slett å bli kjent med et nytt menneske. Nå var jeg heldig da - alle jeg datet; var kjekke, ordentlige gutter, med gentlemanstendenser.

Når man er på date, forventer man vel en viss grad av høflighet; at de sosiale antennene funker ("NEI; at jeg forteller deg at jeg holdt på med ridning i seks år betyr ikke at jeg vil ha sex med deg!") Man forventer ærlighet; at en kan si i fra om man er intr i noe mer eller om man skal høflig farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja. En slagst 'test'. :sjarmor: Er han kjekk? Har han masse penger? Er han god i senga? :sjarmor: Slike viktige ting.

Vel nei, jeg har ingen store forventninger, annet enn at jeg gjerne vil bli bedre kjent med fyren, og finne ut om vi trives i hverandres selskap. :-) Tror det blir feil å 'forvente' for mye, da skaper en ofte et drømmebilde av personen. Bedre å bare ta ting som de kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg forventar å møte ein kjekk, ung, mann som er like stressa som meg, ein litt nølande samtale som tar seg opp og ein triveleg kveld, og det har eg fått kvar gong. Har aldri sex første kveld, så det er veldig ryddig.

Møter daten som regel på kaffebar, kjem som regel før daten, så eg kjøper det eg vil ha, så må han ordne sitt, så slepp ein det med pengar... Vil eg møte han att seier eg; dette var koseleg, det må vi gjere att. Dersom ikkje seier eg; takk for i dag. Spør dei om nummeret mitt seier eg at eg kan ta deira, og så får vi sjå, men at eg tvilar på at eg kjem til å bruke det... Datane er alltid koseleg, men har berre vore på ein som kunne blitt noko meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest For pen

Problemet mitt er at jeg er for kjekk!

Jentene tenker og til og med spør hva som er grunen til at jeg er single.'

Luksus problem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min verste date var en mann jeg traff gjennom en annonse :oops: Det var bare 2 års alders forskjell mellom oss, men avstanden var likevel så stor. Vi var så forskjellige. Vi spiste sammen, men sa lite til hverandre. trasig dette her.

Skal jeg på date, så forventer jeg først og fremst at vi har noen lunde samme kjemi for at det skal bli noe mer, vist det var det du tenkte på. Går aldri på date med en jeg ikke kommer overens med.

At HAN er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Var på første date med ei super dame i kveld. Pizza først, deretter kino. Standardopplegg m.a.o. Greit opplegg synes jeg. Ingen hadde vel noen forventninger utover de 2 punktene på agendaen, og alt gikk riktig så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva jeg mine forventninger til en date?

Jeg forventer at jeg ikke liker mannen noe særlig godt, og prøver iherdig å konsentrere meg om de delene ved ham som er mest tiltrekkende, og innbille meg selv at jeg liker ham, men vet i mitt stille sinn at jeg vil bare gå hjem og aldri se ham mer. Jeg klarer ikke tanken på å avvvise ham og såre ham og svare på pinlige spørsmål. Så, etter masse øl inviterer jeg han hjem og tenker "sex - det er jo bare kroppslig", og da kan jeg sove og slipper å snakke mer med ham. Så hopper vi til køys, jeg later som jeg sovner rett etter den korte akten - som innebærer ølkuk og null orgasme, verken for meg eller ham. Så, morgenen etter vet jeg ikke om jeg skal spy eller gråte når han ligger der, feit og dvask, ved siden av meg og tror han virkelig har draget, og at det skal bli oss to.

Jeg går opp og dusjer grytidlig og sier jeg har en avtale og han må stå opp og jeg håper han glemmer å spørre etter telefonnummeret mitt før jeg skysser ham ut, men det husker han selvfølgelig, og jeg blir livredd hver gang telefonen ringer de nærmeste dagene.

Sånn pleier mine dater å være, og jeg forventer at neste blir likedan.

:veldigsur: haaaater å være single

Huff, dette hørtes da helt tragisk ut! Stakkars deg! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...