Gå til innhold

Flere som ser nordlyset?

Gjest Linaria

Anbefalte innlegg

Massevis av nordlys over Østlandet i hele kveld (og sikkert andre deler av landet). Første gang jeg ser det :laugh: Skikkelig kult. Er litt av og på, men noen ganger er det skikkelig sterkt. 

Har alltid ønsket at folk ville si fra til meg om det var nordlys en kveld, så tenkt jeg kunne starte en tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte meg opp på taket på jobb for å se :) Fikk bilder fra typen, han stod og så på. Har sett det ganske sterkt over Oslo en gang før, for 14 år siden. Det er så vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, urenluren skrev:

Så det! Men her var det dessverre ganske svakt, og så mer ut som en grønn sky. 

Det har vært svakt her mesteparten av tiden, men av og til blir det skikkelig sterkt og hele himmelen lyses opp. Utrolig vakkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at det var noen i Osloområdet som hadde postet bilde av det på FB. Jeg har ikke sjekket utenfor her enda, er det for seint nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bor i Finnmark, så nordlys for meg er hverdagskost. 

Anonymkode: d6d48...0d6

Er nok flere som har det som hverdagskost, men for oss på Østlandet er det ikke så vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Så at det var noen i Osloområdet som hadde postet bilde av det på FB. Jeg har ikke sjekket utenfor her enda, er det for seint nå?

Jeg så massevis for ca. 20 minutter siden, rett over Lillestrøm. Det har vært av og på i hele kveld så kan godt være det kommer tilbake. Ser ikke noe akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver veldig masse store deler av kvelden her vi bor i vestfold. Skulle nesten tro det kommer rett opp av skogen bak huset vårt :) 

Anonymkode: 317cb...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...