Gå til innhold

Tannbleking - kritthvite tenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sett enkelte med så hvite tenner at det ser helt unaturlig ut, og tennene formelig lyser som små lamper når de åpner munnen. Synes dere dette er pent??

Jeg synes man bør slutte i tide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du!

Hvitt er pent, men alt med måte ;-)

Skrevet

Nei, det er ikke pent.

Noen som husker da Ross i Friends bleket tennene sine? :ler:

Skrevet

Er helt enig! Og særlig ser det vanvittig dumt ut på eldre folk. Da er det normalt at tennene blir litt "gustne", og med DE hvite tennene ser det utrolig komisk ut. Dette gjelder stort sett disse "stjernene" fra Usa. :hoho:

Skrevet
Nei, det er ikke pent.  

Noen som husker da Ross i Friends bleket tennene sine?  :ler:

Ja...hehehehe...Så utrolig bra!

Gjest lilletroll
Skrevet

Synes man bør gi seg mens leken er god, ja....dere har vel sett Friends, og den gangen Ross bleket tennene sine :Hehe:

Gjest lilletroll
Skrevet

Hm,....skrev innlegget først, og postet det lenge etterpå jeg....uten å se at Ross allerede var nevnt :oops:

Skrevet

det er pent med hvite tenner,men ikke når det blir det overdrevet colgate smilet.Blir en smule for falskt,ja...men er det noen som har billige gode tips om å få litt hvitere tenner?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det ser ut som de har brukt korrekturlakk (av den typen man kjøper på TV-shop under navnet "tannbleking"?) på tennene.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille time hos tannlegen for bleking. Men så anbefalte venninnen min som jobber på parfymeri at jeg skulle kjøpe noe de hadde. Jeg var veldig skeptisk til sånne "billig bleke produkter" men ble overtalt til å prøve. Prøvde mine første 30 minutter i dag, og ser litt forskjell allerede! kan brukes i opptil 5 dager, så jeg får se hvor lenge jeg holder på. Er spent på hvordan resultatet kommer til å bli :) Merker heter forøvrig CleverWhite man finner dem på nettet her: www.cleverwhite.be

Skrevet
Merker heter forøvrig CleverWhite

Hvor mye kostet det? Og virker det fortsatt bra?

Kult om det er noe sånn som funker, blir fort skummelt om man må til tannlegen :-)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er pent. Jeg skjønner ikke helt hvorfor kritthvite tenner er så populært, normale sunne tenner er faktisk ikke kritthvite. Det lyser jo lang vei at dette er tenner som er bleket, og ikke naturlig hvite tenner. Personlig er jeg av den oppfatning at når man skal fikse på utseendet bør målet være at folk synes det er flott, men aldri er i tvil om at det er ekte. Synes ikke om de hvor du ser godt at håret er farget, tennene bleket og brystene er av silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...