Adolf Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Kan man straffes for å ruse seg på løsemidler?
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Er ikke dette feil sted å spørre? Dette er et forum for kropp og helse. Det er ikke sunt å ruse seg på løsemidler, hjernen består av masse fett og løsemidler løser opp fett.
Adolf Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2015 14 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Er ikke dette feil sted å spørre? Dette er et forum for kropp og helse. Det er ikke sunt å ruse seg på løsemidler, hjernen består av masse fett og løsemidler løser opp fett. Vel, jeg tenkte det var "innafor". Rusmidler handler jo om helse, det. Jeg spør ikke fordi jeg ruser meg på løsemidler, og jeg vet det er farlig. Jeg spør for å få informasjon, ingen ting annet.
Adolf Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2015 28 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Er ikke dette feil sted å spørre? Dette er et forum for kropp og helse. Det er ikke sunt å ruse seg på løsemidler, hjernen består av masse fett og løsemidler løser opp fett. Alle vet det er farlig, spørsmålet mitt er om det er straffbart. Jeg er interessert i rusmidler, og det er derfor jeg spør, ikke fordi jeg har lyst til å sniffe. Sånn drit holder jeg meg unna. Men er det straffbart, det er det som er spørsmålet.
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, Adolf skrev: Alle vet det er farlig, spørsmålet mitt er om det er straffbart. Jeg er interessert i rusmidler, og det er derfor jeg spør, ikke fordi jeg har lyst til å sniffe. Sånn drit holder jeg meg unna. Men er det straffbart, det er det som er spørsmålet. Da burde du vel spurt på forumet som handler om juss? Ikke det som handler om kropp og helse?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Adolf skrev: Kan man straffes for å ruse seg på løsemidler? Da får du hilse kols velkommen om noen år... Anonymkode: ce7d9...676
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du hilse kols velkommen om noen år... Anonymkode: ce7d9...676 Man får neppe kols av løsemidler, først men hjerneskader. Anonymkode: b93bd...c1c 1
icom Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 www.freak.no er ---> den veien... bedre forum for slikt : )
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, Adolf skrev: Alle vet det er farlig, spørsmålet mitt er om det er straffbart. Jeg er interessert i rusmidler, og det er derfor jeg spør, ikke fordi jeg har lyst til å sniffe. Sånn drit holder jeg meg unna. Men er det straffbart, det er det som er spørsmålet. Som andre påpeker er dette feil forum å stille slike spørsmål. Bruk forumet som dreier seg om jus. Anonymkode: b5406...8a0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får neppe kols av løsemidler, først men hjerneskader. Anonymkode: b93bd...c1c Min onkel jobbet i sin tid med løsemidler og fikk kols pga dette. Han døde av kolsen for noen år siden Anonymkode: ce7d9...676
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 Nei det er ikke straffbart å sniffe noe som ikke er ulovlig. Å sniffe bensin, lightergass ol er ikke straffbart. Anonymkode: c048d...567
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 Man kan straffes med døden. Eller hjerneskade. Anonymkode: 8989c...218 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Skrevet 20. desember 2015 Ikke straffbart, men det er en av de dummeste måtene å ruse seg på mtp helsen. Man får fort hjerneskader. Anonymkode: 3e496...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå