Cambria Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg ser stadig reklame på nettet for den nye "dating"-appen Badoo der du ser folk du har passert på gata og folk i nærheten. Jeg lurer veldig på hvordan denne fungerer og om det er en bra app, men ønsker ikke sjekke det ut uten å høre noe om den fra andre som har prøvd før. Noen som har erfaringer og tanker de kunne tenkt seg å dele?
Nmtt Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Innpåslitne mannfolk har jeg opplevd. Jeg var ikke der for å finne kjærligheten akkurat og hadde mange morsomme samtaler der jeg rett og slett bare dreit i hva jeg skrev til dem. Mye rart de finner seg i. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Jeg troller også på den appen. Hvis jeg er sint tar jeg det ut der. Så slipper venner å få det. Anonymkode: 60dd3...c55
Cambria Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2015 14 timer siden, Nmtt skrev: Innpåslitne mannfolk har jeg opplevd. Jeg var ikke der for å finne kjærligheten akkurat og hadde mange morsomme samtaler der jeg rett og slett bare dreit i hva jeg skrev til dem. Mye rart de finner seg i. Må man koble seg opp til facebook eller kan man være der uten å gjøre det?
Nmtt Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 3 timer siden, Cambria skrev: Må man koble seg opp til facebook eller kan man være der uten å gjøre det? Man må koble facebook til ja Bryr meg veldig lite om hva folk tenker om meg så ansiktet mitt er totalt blottet!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Typen min har meldt seg inn,og fått en haug med horete kvinnfolk som følgere på facebook.Han ble rasende da jeg konfronterte han, og mange av de kjerringene ser temmelig kjørt ut.En skrev hun var bifil narkoman under avrusning og at alle 5 ungene var tatt i fra henne.Han sa han skrev med henne for å hjelpe.. Anonymkode: a897a...bae
OnFire Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 20 timer siden, Nmtt skrev: Innpåslitne mannfolk har jeg opplevd. Jeg var ikke der for å finne kjærligheten akkurat og hadde mange morsomme samtaler der jeg rett og slett bare dreit i hva jeg skrev til dem. Mye rart de finner seg i. Fatter ikke hva det feiler visse mennesker.
Nmtt Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 15 minutter siden, OnFire skrev: Fatter ikke hva det feiler visse mennesker. Meg eller dem?
OnFire Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 53 minutter siden, Nmtt skrev: Meg eller dem? Tenkte mest på deg, men sikkert dem også.
Nmtt Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, OnFire skrev: Tenkte mest på deg, men sikkert dem også. Jeg har det gøy på andres bekostning :D
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 Badoo er vel ikke noe nytt? Mener det har vært noen år.. eller er det en ny utgave? Jeg var innom Badoo for 1 års tid siden og syntes det var rimelig elendig i forhold til f eks Tinder. For det første syntes jeg det var et merkelig utvalg av mannfolk der, og jeg likte ikke helt funksjonen med at du ikke kunne gå inn på profilen til en person uten at han fikk det opp i "besøksloggen" sin. (Med mindre man betalte da) Anonymkode: cac2f...083
Cambria Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2015 Den Monday, December 21, 2015 at 21.52, AnonymBruker skrev: Badoo er vel ikke noe nytt? Mener det har vært noen år.. eller er det en ny utgave? Jeg var innom Badoo for 1 års tid siden og syntes det var rimelig elendig i forhold til f eks Tinder. For det første syntes jeg det var et merkelig utvalg av mannfolk der, og jeg likte ikke helt funksjonen med at du ikke kunne gå inn på profilen til en person uten at han fikk det opp i "besøksloggen" sin. (Med mindre man betalte da) Anonymkode: cac2f...083 Hehe, sikkert ikke noe nytt nei. Bare jeg som ikke har Vært borti det før. Men ser ut til at det er like greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå