Gå til innhold

Døra går ikke igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har flyttet til en leilighet med en verandadør fra helvete. Klarer å lukke den kanskje hver hundrede gang jeg prøver. Jeg må nok få en ekspert til å se på den snart og eventuelt skru ut hele døra, men inntil da: er det noen som har noen "kjerringråd" som kan funke? Det er dørhåndtaket som er problemet tror jeg, det rikker ikke på seg hverken ved fysisk makt eller lirking. Begynner å bli ganske kaldt å bo her med en dør som alltid er åpen.

Anonymkode: 00ae3...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Døra de mangler nok olje.  :) Man får kjøpt spesialolje til lås og hengsler. Spray inn   der hengselen som kommer ut når du lukker døra er. Etterpå drar du bare håndtaket opp og ned helt til den er bra igjen. Jeg hadde samme problem med min verandadør.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Evilposelos skrev:

Døra de mangler nok olje.  :) Man får kjøpt spesialolje til lås og hengsler og spray inn der der hengselen som kommer ut når du lukker døra er. Etterpå drar du bare håndtaket opp og ned helt til den er bra igjen. Jeg hadde samme problem med min verandadør.

Enig  Prøv dette først.:enig:

Dersom det fremdeles er like vanskelig etterpå, så kontakter du noen som kan hjelpe.

Endret av Mis(s)Understood
Skrevet

Det er en type "smøring" som heter 556, 565 eller noe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...