AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Hei, jeg har flyttet til en leilighet med en verandadør fra helvete. Klarer å lukke den kanskje hver hundrede gang jeg prøver. Jeg må nok få en ekspert til å se på den snart og eventuelt skru ut hele døra, men inntil da: er det noen som har noen "kjerringråd" som kan funke? Det er dørhåndtaket som er problemet tror jeg, det rikker ikke på seg hverken ved fysisk makt eller lirking. Begynner å bli ganske kaldt å bo her med en dør som alltid er åpen. Anonymkode: 00ae3...3e6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Døra de mangler nok olje. Man får kjøpt spesialolje til lås og hengsler. Spray inn der hengselen som kommer ut når du lukker døra er. Etterpå drar du bare håndtaket opp og ned helt til den er bra igjen. Jeg hadde samme problem med min verandadør. Endret 20. desember 2015 av Evilposelos 1
Mis(s)Understood Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 (endret) 2 timer siden, Evilposelos skrev: Døra de mangler nok olje. Man får kjøpt spesialolje til lås og hengsler og spray inn der der hengselen som kommer ut når du lukker døra er. Etterpå drar du bare håndtaket opp og ned helt til den er bra igjen. Jeg hadde samme problem med min verandadør. Enig Prøv dette først. Dersom det fremdeles er like vanskelig etterpå, så kontakter du noen som kan hjelpe. Endret 20. desember 2015 av Mis(s)Understood
Kraula Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Det er en type "smøring" som heter 556, 565 eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå