Gå til innhold

"Noa Noa-stil" i andre butikker?


zup

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og koser meg med hjemmesiden til Noa Noa, og har helt forelsket meg i en del av antrekkene der. Dessverre har de ikke butikk i nærheten av meg, og derfor spør jeg; hvor ville du lette etter lignende plagg? Tenker spesielt på skjørt som slutter rett under kneet og er lett utsvinget, og søte topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg kommer på er en butikk i Danmark jeg har vært innom de to siste årene, i Randers..... De har mye klær i samme stil.

Men det hjelper jo ikke deg! Jeg ville prøvd å se innimellom på H&M, mener å ha sett enkelte plagg der som kan gå i retning av Noa Noa, uten å komme opp mot originalen dessverre.....

Lindex har faktisk av og til noe som går i retning av shabby Chick/romantisk stil, men kan ikke huske å ha sett noe i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Day, Birger et Mikkelsen har veldig fine klær, og selges ofte i butikker som også tar inn Noa Noa, altså noe samme stil på noen av varene. www.day.dk er adressen, så kan du sende mail til det norske kontoret, og spørre om hvor nærmeste butikk til deg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...