Gå til innhold

Si til venn til tidligere date at jeg er interessert i han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to år siden hooket jeg opp med en mann i et par måneder, jeg likte han der og da, så når jeg tidlig i datingfasen møtte en god venn av han gjennom noen andre (som ikke visste jeg holdt på med kompisen hans) og han prøvde seg på meg, så sa jeg beklager jeg liker en annen. Det respekterte han, men sa i ettertid til felles venner at det var dumt jeg var opptatt.
Fant fort ut at han jeg da datet ikke passet med meg allikevel, og har siden ønsket at jeg ikke var så raskt ute med å avvise kompisen hans siden han faktisk passer meg bedre på alle områder enn hva han andre gjorde. Jeg omgås ingen av de til vanlig og har ikke møtt han jeg datet siden vi datet (han dumpet meg fordi han fant en annen, og jeg kom forsåvidt raskt over han). Men vi alle har felles bekjente.

Et par ganger siden sommeren i  år så har vi skrevet litt sammen på facebook, han har sendt meg noen subtile komplimenter og jeg har sendt han noen subtile komplimenter. Er han fortsatt i "no-go" sonen selvom det kun var et par måneder jeg hooket opp med vennen hans, og det er såpass lenge siden nå, eller er det helt ok å si rett ut at jeg liker han/er nysgjerrig på han?  Hvordan bør jeg isåfall legge det frem, sette opp "tilfeldig" gjennom våre felles bekjente at vi møtes igjen, eller fortelle han at jeg angrer på at jeg ikke valgte han den gangen han prøvde seg? Eller ikke nevne noe om "han andre" i det hele tatt men bare legge inn støtet på vanlig måte?  Det eneste jeg frykter er at det skal bli en snakkis i gjengen dems, men vi er jo voksne så håper og ønsker at vedkommende tar det på en voksen måte og ikke lager sladder ut av at jeg eventuelt prøver meg... :)

Anonymkode: bf325...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Jeg er ganske sikker på at han er interessert i /nysgjerrig på meg også , men at begge kanskje tenker at den andre vil syntes det blir feil å prøve seg for tydelig......

Skrevet

bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...