Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Er det noen av dere som har prøvd den? Erfaringer? Bruker YSL Faux Cils til vanlig, og er kjempefornøyd, men Estetique har jo tilbud på denne nye maskarae4n, så jeg vurderer å prøve....
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 HØH!!! denne mascaraen er det verste jeg har prøvd!Og jeg er mer eller minde mascaroman,så har prøvd endel.....kjøpte en sånn pakke, og begge var like ille - primeren som fulgte med var en vits; lancome/shisedo sine er mye bedre! Og mascaraen....sukk sukk sukk!!! kjøpte den en lørdag, og skulle sminke meg til å gå ut om kvelden.... måtte trykke vippene inn i mascaraen for å få noe som helst på vippene! og det måtte jeg gjøre ca 20 ganger... tok en evighet!!!!hadde heldigvis en Dior mascara liggende, den ble redningen... Nei,denne var elendig!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Lash Primeren fra Estee Lauder er jeg knallfornøyd med, den fra Shiseido kan jeg ikke fordra, den gikk i søpla med en gang... Har du prøvd YSL sin, og hvordan likte du den?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 YSL sin mascara? eller primer? hvis det er primer du tenker på, så visste jeg ikke at de hadde det engang; ergo ikke prøvd den Men YSL (faux cils)sin mascara var jeg veldig fornøyd med, dessverre reagerer jeg YSL sminke, og det er bitter - både mascara og touche eclat har vært mine favoritter! men; får små røde nupper rundt øynene av disse....
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Nei, det var maskaraen jeg mente. Dersom du var fornøyd med den (jeg er som sagt også det), men ikke med Lash XL Maximum Length Mascaraen til Estee Lauder, så er jo faren stor for at jeg heller ikke blir fornøyd med sistnevnte...
Tusseline Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Akk, nei- jeg er ikke fornøyd med Estee Lauders' maskaraer.
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har nesten gitt opp prøvingen; synes ingen nye mascaraer innfrir kravene uansett. Jeg holder meg til Rubinstein og Shiseido for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå