AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Del Skrevet 20. desember 2015 Håret mitt har blitt så tynt siden jeg car 19 ca. Ser så mange jenter med hår som dekker både ryggen mens de kan ha noe hår hengende over skuldrene og. Jeg har et hår der jeg må velge en av delene. Ha det på ryggen, eller legg det over skulderen. Har aldri i mitt liv klart å like håret. Skjønner ikke hvordan andre jenter klarer å holde det så fint. Anonymkode: bae93...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvilke hårtype har du da? Fint? Normalt? Grovt? Og er det fyldig, tynt eller normalt? Det er ofte ikke så mye å få gjort med hår. Har du feks. fint, tynt hår (altså få hårsekker og tynne hårstrå) så har du hår uten naturlig volum. Styling etter hårtype og fylldighet er gjerne svaret. Det er det folk gjør: de aller, aller fleste du ser og beundrer bruker bare mer tid, krefter og penger på hår enn du gjør. Og oftest ser de likedan ut på håret når de våkner om morran som det du gjør. Så får du vurdere det selv: er tusenlapper og en 1/2-1 time daglig verdt det? Eller er du i stand til å se skjønnheten i det slik det er? Anonymkode: 32389...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Del Skrevet 21. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke hårtype har du da? Fint? Normalt? Grovt? Og er det fyldig, tynt eller normalt? Det er ofte ikke så mye å få gjort med hår. Har du feks. fint, tynt hår (altså få hårsekker og tynne hårstrå) så har du hår uten naturlig volum. Styling etter hårtype og fylldighet er gjerne svaret. Det er det folk gjør: de aller, aller fleste du ser og beundrer bruker bare mer tid, krefter og penger på hår enn du gjør. Og oftest ser de likedan ut på håret når de våkner om morran som det du gjør. Så får du vurdere det selv: er tusenlapper og en 1/2-1 time daglig verdt det? Eller er du i stand til å se skjønnheten i det slik det er? Anonymkode: 32389...398 Dette Anonymkode: a7fe8...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Del Skrevet 21. desember 2015 Det er genetisk. Du kan ha hatt fint hår lenge som plutslig endrer seg, og det er ingenting å gjøre med. Men prøv en annen hårstil kanskje Anonymkode: cf32d...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 21. desember 2015 #5 Del Skrevet 21. desember 2015 B-vitaminer kan bidra til økt hårvekst. Du kan jo prøve f.eks ølgjer som du får kjøpt på dagligvarebutikken, eller floradix formula som også inneholder jern. Andre tips: -Gre håret så lite som mulig, og ikke gre det mens det er vått/fuktig. -Ikke vask det for ofte. Ikke mer en annenhver dag. -Ha det løst så ofte som mulig. Å ha det oppsatt sliter på håret, og du mister flere hårstrå enn vanlig. -Ikke varmebehandle det. (rettetang, føning). -Når du tørker håret: ikke dra i det med håndkle, men heller klem rundt det. -Stuss tuppene regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Del Skrevet 22. desember 2015 Den 21.12.2015 at 17.09, AnonymBruker skrev: Det er genetisk. Du kan ha hatt fint hår lenge som plutslig endrer seg, og det er ingenting å gjøre med. Men prøv en annen hårstil kanskje Anonymkode: cf32d...000 Dette. Jeg ser en del kvinner som aldri burde hatt langt hår, da håret ser tynt og pistrete ut. Mye bedre å kanskje klippe det kortere, f eks en halvlang bob, hvor håret ser mye bedre ut. Og kanskje også få tips av en frisør når det gjelder hårprodukter og styling. Anonymkode: f17d1...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Del Skrevet 23. desember 2015 når de først har solgt håret får du det neppe tilbake. jeg ville spart og nektet å gi det i fra meg en gang til. Anonymkode: 55646...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå