Rootz Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Prevensjon spiller sikkert en rolle men vi har ett dypere isssue.Vi har seriøse problemmer og jeg kan peke ut noen statistikker og ignorant late som jeg ikke vet hva som foregår. Norge har blitt ett dødt sammfund uten Energi og dette er DIREKTE Relatert Til Fertilitets Problemmet!Her er hva en kamerat sa mens han bodde i Oslo: Kamerat: Du må flytte hit! Jeg: Why? Kamerat: Kjempe bra damer og alle fyrene her oppfører seg som fitter! Du kan bare pule hvor mange damer du vill!1.Noe rart har skjedd de siste 60-70årene hvor mannfolk ikke oppfører seg som de en gang gjorde.2.Det samme kan bli sagt for kvinnfolk som nå kun oppfører seg feminine rundt mannfolk de er tiltrukket til.En av tingene som hjelper mannfolk inn i manndommen er feminine energi. Så hvordan kan denne mannen eksistere hvis han aldri ser hvordan kvinnfolk oppfører seg når de er feminine?Vårt selvstendig sammfund er på vi til å utslette oss!Så hva kan vi gjøre? Skal vi gå tilbake til steinalderen og sende kvinnfolk tilbake til kjøkkenet? Ja!! Og det er dette som fungerer om dere liker det eller ikke.Virker ikke som feminister har noen løsning for oss og siden de gir fullstendig faen i konsekvensene til oppførselen de oppmuntrer er det egentlig ikke noe grunnlag for å høre på dem.Kvinnfolk selv liker å blir satt på plass når de oppfører seg maskulin så hele greia (Om vi vet om dette eller ikke) Att Mannfolk skal føle skam for å være Maskulin og Kvinnfolk for å være Feminine og MÅ STÅ PÅ EGENE BEN. Er Bullshit.Mesteparten av Kvinnfolk (90%) Er ikke naturlig maskuline og selvstendige så det er ikke noe grunnlag for å late som.Gjør som Marlon Brando!https://www.youtube.com/watch?v=C4Z4c6-_iek
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Dårlug forsøk på provokssjon Anonymkode: 1af67...860
Rootz Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2015 Dårlug forsøk på provokssjon Anonymkode: 1af67...860Jeg tror det fungerte bra
grinchen Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Prevensjon spiller sikkert en rolle men vi har ett dypere isssue.Vi har seriøse problemmer og jeg kan peke ut noen statistikker og ignorant late som jeg ikke vet hva som foregår. Norge har blitt ett dødt sammfund uten Energi og dette er DIREKTE Relatert Til Fertilitets Problemmet!Her er hva en kamerat sa mens han bodde i Oslo: Kamerat: Du må flytte hit! Jeg: Why? Kamerat: Kjempe bra damer og alle fyrene her oppfører seg som fitter! Du kan bare pule hvor mange damer du vill!1.Noe rart har skjedd de siste 60-70årene hvor mannfolk ikke oppfører seg som de en gang gjorde.2.Det samme kan bli sagt for kvinnfolk som nå kun oppfører seg feminine rundt mannfolk de er tiltrukket til.En av tingene som hjelper mannfolk inn i manndommen er feminine energi. Så hvordan kan denne mannen eksistere hvis han aldri ser hvordan kvinnfolk oppfører seg når de er feminine?Vårt selvstendig sammfund er på vi til å utslette oss!Så hva kan vi gjøre? Skal vi gå tilbake til steinalderen og sende kvinnfolk tilbake til kjøkkenet? Ja!! Og det er dette som fungerer om dere liker det eller ikke.Virker ikke som feminister har noen løsning for oss og siden de gir fullstendig faen i konsekvensene til oppførselen de oppmuntrer er det egentlig ikke noe grunnlag for å høre på dem.Kvinnfolk selv liker å blir satt på plass når de oppfører seg maskulin så hele greia (Om vi vet om dette eller ikke) Att Mannfolk skal føle skam for å være Maskulin og Kvinnfolk for å være Feminine og MÅ STÅ PÅ EGENE BEN. Er Bullshit.Mesteparten av Kvinnfolk (90%) Er ikke naturlig maskuline og selvstendige så det er ikke noe grunnlag for å late som.Gjør som Marlon Brando!https://www.youtube.com/watch?v=C4Z4c6-_iekDu er vel veldig usikker på din egen maskulinitet skjønner jeg. Jeg er maskulin selv om jeg gjør mange ting som gammeldagse mørkemenn vil finne på å kalle feminine trekk som å lage god mat etc. Ekte menn trenger ikke å oppføre seg som apekatter for å føle seg maskuline. 3
Rootz Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Du er vel veldig usikker på din egen maskulinitet skjønner jeg. Jeg er maskulin selv om jeg gjør mange ting som gammeldagse mørkemenn vil finne på å kalle feminine trekk som å lage god mat etc. Ekte menn trenger ikke å oppføre seg som apekatter for å føle seg maskuline.Usikkerheter har jeg mange av og det asksepterer jeg i meg selv. Jeg er 80% Germansk Norsk.Og er enig med att å lage god mat ikke påvirker maskulinitet.Til en hvis grad er Marlon Brando sin character på siden av å være litt for mye ute av kontrol til å være en idial maskulin mann i min mening. Men han setter foten ned som mange ikke gjør.Ett bedre eksempel: Endret 20. desember 2015 av Rootz 1
grinchen Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Skjønner ikke helt hva du vil fram til med denne scenen ekte menn sprader med musklene sine og drikker drinker fra ølglass lol. Jeg ser ikke korrelasjonen mellom dette og å være mann virker litt pubertalt spør du meg. 1
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Men herregud da menneske. Hvorfor bryr du deg om hva andre mennesker gjør? Hvis noen mannfolk velger å leve en feminin livsstil, så får de bare gjøre det. Vi lever i et fritt samfunn. Det du fremmer er et autoritært samfunn, der myndighetene bestemmer hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå