Gå til innhold

Avvise date etter først å ha sagt ja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en date med en jeg har snakket med via nettdating forrige uke, og han sa rett etterpå at han gjerne ville møte meg igjen. Jeg hadde ikke fått summet meg, så jeg sa at det var jeg med på. Nå har jeg tenkt litt, og er usikker på om jeg har lyst å møte ham igjen. Ikke fordi det er noe galt med ham, men jeg er bare så usikker på om det passer inn i livet mitt med en kjæreste nå. Men jeg har jo på en måte sagt ja til å møtes igjen, og selv om vi ikke har avtalt en dag pga hektisk jul så føler jeg at det er dårlig gjort å si nei nå. Jeg er redd for at om jeg sier "det er ikke deg, det er meg" (som jo er sannheten) så vil han tro at jeg lyver, men så vil jeg ikke brase ut med det som gjør at jeg ikke tror jeg bør involvere meg i et forhold akkurat nå. Hvordan gripe an denne situasjonen? 

Anonymkode: 47703...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump ham. 

Anonymkode: 4f3a9...7c3

Skrevet

Hvorfor holder du med nettdating hvis du ikke har tid til å treffe en du har avtalt et møte med? Dere har møttes én gang, og så vil du ikke mer?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor holder du med nettdating hvis du ikke har tid til å treffe en du har avtalt et møte med? Dere har møttes én gang, og så vil du ikke mer?

Jeg har rikelig med tid, men jeg føler at livssituasjonen min er til hinder for å kunne ha et sunt forhold til noen. Dette har jeg tenkt veldig mye på etter at jeg møtte ham, for da ble alt så virkelig og det føltes helt annerledes enn jeg trodde da jeg startet med nettdating. Jeg føler det blir litt urettferdig å dra en annen person inn i dette, men de følelsene kjente jeg ikke på før møtet, i alle fall ikke i så stor grad at jeg trodde det ville bli et problem.

Anonymkode: 47703...07d

Gjest snoopy_93
Skrevet

Det skader jo ikke å prøve så lenge du gjør han oppmerksom på det? Det kan jo være at han etterhvert kan gjøre din situasjon lettere? At han kan hjelpe deg på noen måte? :)

Skrevet

Jeg syns du skal treffe han siden du sa ja, og heller si til han underveis eller etter den daten at du er usikker på om du har rom for kjæreste nå, men at du syns han var en fin fyr så du ikke ville være så frekk å avlyse daten.

Anonymkode: f0647...f5c

Skrevet

Si at du har fått fosfor i ansiktet og at du ikke våger å vise deg ute mer. Fungerer hver gang.

Skrevet
14 timer siden, Arabella skrev:

Livet er da ikke så sorthvitt. 

Det er da også ganske vanlig å ikke ville treffe hverandre noe mer etter ett treff. Det er vel heller det som er det vanligste fremfor å treffe hverandre flere ganger. 

Anonymkode: 3c30a...adb

Gjest Løvemunn
Skrevet

Det høres ut som om denne mannen vekket noe i deg som du ikke hadde forutsett?

Du kan avlyse neste avtale uten å være drittsekk, det er tross alt jul og mye styr for de fleste av oss, men jeg syns du burde treffe ham igjen for jeg tror du liker han. Gi kjærligheten en sjanse  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...