AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er så ubeskrivelig lei. Har vært holdt på gress et halvt år nå av en fyr. Har prøvd flere ganger å glemme han, men har inntrykk av at han "lukter" når jeg er på vei bort, og kommer med et eller annet søtt som gjør at jeg går rett i fella igjen.har ved flere anledninger sagt rett ut at jeg ønsker å høre at han ikke er interessert, men dette får jeg ikke noen svar på.I dag fikk jeg dråpen. Skikkelig. Har så lyst til å arkivere hele fyren, men problemet er at jeg møter han flere ganger i uken, og det er ikke til å unngå. Hvordan, o' store kvinneguiden orakler kommer jeg meg av denne gressplenen jeg absolutt ikke vil være på?vil legge til at jeg dater og møter andre menn, men får liksom ikke opp interessen for dem tilstrekkelig så lenge jeg står og blomstrer på det berømte gresset. Anonymkode: e4d7a...7a0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Du ber om det når du fortsetter med ham. Anonymkode: bd107...14b 4
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Du sier til gartneren at han burde slutte å vanne gresset hos deg når han leker med naboplenen. Evt bare si at det ikke er så rart at gresset er grønnere på andre siden når han ikke pleier eller vanner det gresset han allerede har.eller du dumper han.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Finn deg en bedre blomst, eller gartner eller hva faen, som steller deg mye bedre.Du ber faktisk om å bli holdt på gress når du stadig lar han komme tilbake til deg på den måten.Start å ignorer han når du møter han eller behandle han som en hvem som helst annet, ikke la han manipulere deg til at han er mer spesiell enn noen andre. Anonymkode: 382c0...6bd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 6 timer siden, snoopy_93 skrev: Du sier til gartneren at han burde slutte å vanne gresset hos deg når han leker med naboplenen. Evt bare si at det ikke er så rart at gresset er grønnere på andre siden når han ikke pleier eller vanner det gresset han allerede har. eller du dumper han. Hjelpe meg. Anonymkode: c2487...61e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Du må ha stolthet og vise han en høflig, distansert side. Han har vist at han ikke verdsetter deg, og da må du holde en avstand. Det er i orden at du fortsatt er svak for han inni deg, men dette skal du ikke vise han. Anonymkode: abeb6...fbb 1
Ruccula Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Hva med å ha litt mer stolthet? du sitter og venter på at han skal gi deg noen smuler og det gjør at han har null respekt for deg.
Lundii Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Jeg hadde litt av det samma problemet med en fyr. Jeg hadde nok ikke mye følelser, bortsett fra at jeg bare var litt glad i han, men så var vi jo fuckfriends i nesten 1 1/2 år og. Jeg blei drittlei av sjølve situasjonen, at jeg bare hadde en fuckfriend, for jeg ville jo ha et forhold, men IKKE med han vel og merke. Det irriterte meg at jeg kunne kjenne sjalusien stikke litt da jeg hørte om andre jenter han også dreiv med. Jeg skreiv bare "nei, kan ikke" til slutt på hver eneste melding og viste ingen interesse. Nå har jeg fått meg en kjempesnill kjæreste som jeg endelig kan danne meg en framtid med Mitt tips er: forsøk å fokusere på det negative
Gjest Mythic Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Du legger ansvaret for dette hos han, og gir han all makt. Hva med å ta tilbake ansvar for eget liv og ta tilbake makten over egne handlinger? Du framstiller deg som en viljeløs klump som ikke evner å ta en avgjørelse på egne vegne, men bare lar deg dra tilbake til han så fort han gir deg bittelitt oppmerksomhet. Hvis du ikke vil bli holdt på gress, så kutt han ut en gang for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå