Gjest snoopy_93 Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hei! I kveld ca kl 19:30 ble jeg oppringt av ei som kaller seg Maria. Hun jobbet som klarsynt og hadde fått opp mitt telefonnummer fordi hun måtte advare meg om noe. Hun visste ikke helt hva det var, men noe forferdelig kom til å skje. Hun fikk også opp at jeg er veldig fruktbar nå og at jeg ganske snart kommer til å bli gravid og kommer til å få en sønn, noe som vil endre mitt syn på barn slik at jeg ender opp med å jobbe med barn. (Er pr nå snart lærling i helsearbeiderfaget og har et ønske om å bli barnepleier.) Jeg har også, i følge henne, en kompis som prøver å ødelegge det forholdet jeg er i. I 2019 vil jeg møte mannen jeg skal gifte meg med.Dette var veldig skremmende, jeg aner jo ikke om dette er sant, tull eller en særing i psykose.. Jeg aner ikke hvem dette kan være og jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan gjette stjernetegnet mitt, hvor jeg bor sånn ca, hva jeg heter osv. De ringte fra sjult nummer. De skulle også ringe meg tilbake om noen dager. Flere som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Hei! I kveld ca kl 19:30 ble jeg oppringt av ei som kaller seg Maria. Hun jobbet som klarsynt og hadde fått opp mitt telefonnummer fordi hun måtte advare meg om noe. Hun visste ikke helt hva det var, men noe forferdelig kom til å skje. Hun fikk også opp at jeg er veldig fruktbar nå og at jeg ganske snart kommer til å bli gravid og kommer til å få en sønn, noe som vil endre mitt syn på barn slik at jeg ender opp med å jobbe med barn. (Er pr nå snart lærling i helsearbeiderfaget og har et ønske om å bli barnepleier.) Jeg har også, i følge henne, en kompis som prøver å ødelegge det forholdet jeg er i. I 2019 vil jeg møte mannen jeg skal gifte meg med.Dette var veldig skremmende, jeg aner jo ikke om dette er sant, tull eller en særing i psykose.. Jeg aner ikke hvem dette kan være og jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan gjette stjernetegnet mitt, hvor jeg bor sånn ca, hva jeg heter osv. De ringte fra sjult nummer. De skulle også ringe meg tilbake om noen dager. Flere som har opplevd det samme? What? Det heter Internett. Anonymkode: a3688...b01 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Virker som noen som vet hvem du er kødder med deg. Om de faktisk ringer opp igjen så krev å få vite hvem de er med fullt navn og telefonnummer og hvor de ringer fra, samtidig som du googler dette mens du har hun på tråden for å kontrollere. Be også om veiledning innafor emner ingen kan vite om deg for å se om hun backer ut eller får treff. Skjønner at det er creepy men mest sannsynlig er det nettopp det som er hensikten til den som ringer så ikke legg så mye i det før vedkommende ihvertfall er kvalitetssjekket. Anonymkode: 81ab6...b39 2
cherry blossomed. gone. Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Dette kan være synske mennesker, men de kan også bomme, da ikke alt er lagt 100 %.Så det kan være mye sant i det, men husk at det er flere mulige veier, og parallelle virkeligheter.Det de sier skjer ikke nødvendigvis, er flere som har fått de og de beskjedene og så stemte det aldri. 1
WubWub Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Det er noen som bøller med deg, enten det eller psykose i full blomstring.Ingen er klarsynte så dette kan ikke være et av alternativene. 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Det er sant! Hun spurte om jeg kjente igjen stemmen hennes, noe jeg ikke gjorde samtidig som den hørtes litt kjent ut. Jeg vet også at det er et par stykker som ikke vil at jeg og kjæresten skal holde sammen, så det kan være at vedkommende er en venn av en venn som tuller og slenger rundt seg med masse "skummelt" for å evt få meg til å dumpe eller frike slik at jeg blir dumpet. Det var bare veldig ekkelt og spesielt.
Synne-Marie Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Teleoperatøren din vil ha informasjon om tlf nr, selv om hun ringte med skjult nr.
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Teleoperatøren din vil ha informasjon om tlf nr, selv om hun ringte med skjult nr.Okei, så da kan jeg ringe til Djuice og spørre om de har mulighet til å sjekke hvilket nummer som egentlig ringte? Vurderer nesten å gjøre det, men føler det er litt bortkastet hvis det er sånn typisk "nei, det kan vi ikke fortelle pga taushetsplikt"
studerende Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Okei, så da kan jeg ringe til Djuice og spørre om de har mulighet til å sjekke hvilket nummer som egentlig ringte? Vurderer nesten å gjøre det, men føler det er litt bortkastet hvis det er sånn typisk "nei, det kan vi ikke fortelle pga taushetsplikt" da melder du fra til politiet. Dette høres ut som enten noen som prøver å skremme deg eller noen som trenger hjelp fra helsevesenet.
Testosteron Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 20 timer siden, snoopy_93 skrev: hun måtte advare meg om noe. Hun visste ikke helt hva det var, men noe forferdelig kom til å skje. Dette er ingen advarsel, for da hadde hun sagt hva som kom til å skje hvis du gjør sånn eller sånn, f.eks. hvis du røyker 40 sigaretter hver dag, så kommer du sannsynligvis til å få kreft. Da kan man velge å slutte å røyke, så skjer ikke det forferdelige. Denne dame sa bare at noe forferdelig kommer til å skje, men hva dette forferdelige er for noe og hvordan du kan unngå det, sa hun ingenting om. Hun bare skremte deg. Det kan godt hende at hun tror på det selv. I så fall er hun ikke riktig god. Jeg ville ikke tatt noe av det hun sa seriøst. 1
Testosteron Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 Dessuten har du ikke bedt om å få all denne "informasjonen". Hva ville denne dama oppnå med å ringe og skremme vilt fremmede mennesker? Det er slemt gjort. 1
Cata Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 Det der høres ut som noen som driver gjøn med deg eller prøver å skremme deg. Jeg tror nok ikke en "ekte" klarsynt, dvs. en som faktisk prøver å leve av det ville operere på den måten der. Da ville hun sannsynligvis bedt deg ringe opp igjen (for dyre teletorgminutter) dersom du ville vite mer. Du kan nok ta det helt med ro angående "det forferdelige", men jeg skjønner det var skremmende og jeg ville også syntes det var ganske ubehagelig om noen er sprø nok til å komme med en slik oppringning for å skremme. Hvis det er noen som driver ap med deg, så er det temmelig dårlig humor synes jeg. 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. desember 2015 #13 Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, Cata skrev: Det der høres ut som noen som driver gjøn med deg eller prøver å skremme deg. Jeg tror nok ikke en "ekte" klarsynt, dvs. en som faktisk prøver å leve av det ville operere på den måten der. Da ville hun sannsynligvis bedt deg ringe opp igjen (for dyre teletorgminutter) dersom du ville vite mer. Du kan nok ta det helt med ro angående "det forferdelige", men jeg skjønner det var skremmende og jeg ville også syntes det var ganske ubehagelig om noen er sprø nok til å komme med en slik oppringning for å skremme. Hvis det er noen som driver ap med deg, så er det temmelig dårlig humor synes jeg. Finner jeg evt ut hvem det er skal de faen meg få høre det også. Kommer ikke til å spare meg for stygg språkbruk ved mindre personen faktisk er i psykose. Prøver å ikke tenke så mye på det, men hele greia med "Du vil finne drømmemannen i 2019" og "Det er en mørkhåret herre som ikke vil deg vel og som vil prøve å skape splid mellom deg og din nåværende kjæreste" fikk meg i fryktelig dårlig "lag". Jeg har slitt mye med tillit til både meg selv og de aller fleste og selvfølgelig i en skikkelig god periode hvor ting går veldig bra skal det selvfølgelig komme noen og gi informasjon om fremtiden som ikke er noe bra. De la til at 2016 kom til å bli et skikkelig slitsomt år. Jotakk, det vet jeg - jeg skal ut i jobb og har så sinnssyke svingninger i hvordan angsten er. Fikk jo nesten mer lyst til å hoppe i elven. Jeg trodde egentlig ikke det var lov fordi folk legger om livsstil dersom de får vite at noe ille kommer til å skje og evt hva det er og når..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er sikker på at denne personen kan se. Men at hun har faktisk advart deg kommer antagelig til å endre hele course. For da har hun bristet boblen på en måte, men det kan også være hun har helt rett. PRøv å kjenner etter hvordan du føler deg og hvordan du føler det rundt ditt og datt, da kan du få premonition. Anonymkode: 448ec...b09 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. desember 2015 #15 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at denne personen kan se. Men at hun har faktisk advart deg kommer antagelig til å endre hele course. For da har hun bristet boblen på en måte, men det kan også være hun har helt rett. PRøv å kjenner etter hvordan du føler deg og hvordan du føler det rundt ditt og datt, da kan du få premonition. Anonymkode: 448ec...b09 Mye av det hun sa er jo ting jeg innerst inne er usikker på også. Jeg bare "Vil ikke" tro på det fordi jeg håper at ting skal bli helt bra..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #16 Skrevet 21. desember 2015 Det er garantert tull , spesielt når hun spør om du kjenner igjen stemmen hennes. Noen bekjente av deg som er redde for å bli avslørt/identifisert. Ringer de igjen ville jeg bare lagt på og bedt de skaffe seg et liv i stedet for å prøve å ødelegge ditt. Klarsynte ringer ikke til fremmede på den måten, det skal jeg love deg. Anonymkode: 81ab6...b39 4
fruBeist Skrevet 21. desember 2015 #17 Skrevet 21. desember 2015 Det høres ut som at noen idioter prøver å skremme deg. Jeg ville prøvd å glemme hele greia. 4
Mynona Skrevet 21. desember 2015 #18 Skrevet 21. desember 2015 Enten noen som kødder, eller noen som skal tjene penger. Hun sa hun skulle tinge deg om noen dager og da kommer hun sikkert med litt fler opplysninger, nok til at du blir nysgjerrig og så viser det seg at du må betale for å få vite mer. Enten ved å ringe et betalingsnummer eller noe annet. Tipper jeg. 4
Gullik Skrevet 21. desember 2015 #19 Skrevet 21. desember 2015 Den 19.12.2015 at 0.07, snoopy_93 skrev: Hei! I kveld ca kl 19:30 ble jeg oppringt av ei som kaller seg Maria. Hun jobbet som klarsynt og hadde fått opp mitt telefonnummer fordi hun måtte advare meg om noe. Hun visste ikke helt hva det var, men noe forferdelig kom til å skje. Hvis dette er ikke er tulleringing fra noen du kjenner (som snart gir seg til kjenne), så kan jeg ikke skjønne annet enn at å skremme noen på denne måten må være straffbart. 2
Testosteron Skrevet 2. januar 2016 #20 Skrevet 2. januar 2016 Den 19.12.2015 at 0.07, snoopy_93 skrev: De ringte fra skjult nummer. De skulle også ringe meg tilbake om noen dager. Har hun ringt deg igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå