Gå til innhold

Bed i vekt (igjen..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For noen et par år siden gikk jeg ned mye i vekt ( ca 25 kg), dette var ved trening og et sunt kosthold, brukte lang tid på p gå ned. Men for ca 8 mnd så skjedde det noe i livet mitt som gjorde at jeg ikke fikk trent og kostholdet sklei helt ut, og vekten økte gradvis. Etter 8 måneder med full utsskeielse og uten trening så har jeg faktisk ikke gått opp alt, nesten utrolig.

Men nå har jeg igjen fått klarsignal for å starte og trene igjen og lurer rett og slett på hvor lang tid det vil ta meg å gå ned i vekt og få igjen form/muskler. Jeg trente mye styrke før og hadde faktisk opparbeidet meg noen muskler på veien, nå er jo sikkert det meste borte, men vil det ta meg like lang tid å komme meg dit jeg var både mtp vekt og muskler som da jeg startet å trene?

Nå har ikke dette noe å si i forhold til om jeg faktisk vil starte eller ikke altså, har ingen planker om å ta en kjapp løsning heller. Men bare nysgjerrig om det er "enklere" å komme tilbake til den kroppen man hadde etter å ha trent før enn da man starter uten å ha trent før omtrent.

Anonymkode: bb99f...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går raskere å komme i form igjen andre gangen. Hvor lang tid du vil bruke er umulig å svare på.

Anonymkode: 47c1c...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...