AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Vurderer sterkt å kjøpe fra finn.no da alt er utsolgt på billettservice. Men er dette trygt? Redd for å bli svindlet... Anonymkode: 2a7b4...5d9
Cowboy Lotte Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 De som fortsatt hører på denne snørrvalpen etter alt det gærne han har gjort, fortjener faktisk å bli svindlet... 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 De som fortsatt hører på denne snørrvalpen etter alt det gærne han har gjort, fortjener faktisk å bli svindlet...Wow... Anonymkode: 2a7b4...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 På et generelt basis, hvor trygt er det å kjøpe billetter på finn.no? Anonymkode: 2a7b4...5d9
Pengebingen Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Jeg vet jo ikke, men ville selv vært veldig skeptisk. Men de som har kjøpt fra seriøse steder får jo kvittering på kjøpet. Den kan man jo be om å få, og evt kontakte salgssted for å få bekreftet at kjøpet er reelt. Er vel nærmeste man kommer noen "garanti" for at billetter ikke er falske.evt ta sjansen, men være forberedt å på ikke komme inn på konsert og å ha gitt penger til kriminelle, penger du aldri ser igjen...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, Pengebingen skrev: Jeg vet jo ikke, men ville selv vært veldig skeptisk. Men de som har kjøpt fra seriøse steder får jo kvittering på kjøpet. Den kan man jo be om å få, og evt kontakte salgssted for å få bekreftet at kjøpet er reelt. Er vel nærmeste man kommer noen "garanti" for at billetter ikke er falske. evt ta sjansen, men være forberedt å på ikke komme inn på konsert og å ha gitt penger til kriminelle, penger du aldri ser igjen... Hm, det var jo ikke så dumt tenkt noen av selgerne har lagt ut bilde av bekreftelse på kjøpet, så dersom jeg gjør dette, blir det nok en av de selgerne. Takk for et seriøst og bra svar! Anonymkode: 2a7b4...5d9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 9 timer siden, globalagogo skrev: Jeg ville vært skeptisk! Jeg er allerede det og derfor jeg spørr her. Får bare gi folk tvilen til godet Anonymkode: 2a7b4...5d9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, det var jo ikke så dumt tenkt noen av selgerne har lagt ut bilde av bekreftelse på kjøpet, så dersom jeg gjør dette, blir det nok en av de selgerne. Takk for et seriøst og bra svar! Anonymkode: 2a7b4...5d9 Bekreftelser kan forfalskes, og selgere kan også selge de samme billettene til flere kjøpere. Jeg hadde ikke turt med mindre jeg så at selgeren hadde et godt rykte med gode tilbakemeldinger på Finn. Anonymkode: 91035...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå