AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har to barn med 3 års mellomrom på dem. De krangler om så å si alt hele tiden! og de elsker og fyre hverandre opp. Jeg føler jeg har prøvd det som prøves kan, og nå blir jeg snart gal. Tar imot råd med åpne armer! Anonymkode: 5e1a9...239
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har to barn med 3 års mellomrom på dem. De krangler om så å si alt hele tiden! og de elsker og fyre hverandre opp. Jeg føler jeg har prøvd det som prøves kan, og nå blir jeg snart gal. Tar imot råd med åpne armer! Anonymkode: 5e1a9...239omplassering? Anonymkode: ab44a...d0e 5
Gjest morhjertegod Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Du sier ikke om hvor gamle de er? Men tro det er helt normalt, jeg har tre barn, går en kule varmt her innimellom. Men trøster meg med at det ikke stikker så dypt, ser jo at de er fryktelig glad i hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 De er 6 og 9. Og ja de er også veldig glad i hverandre, men blir så matt av den kranglingen. Nå foregår det offentlig også, var i byen tidligere idag og da bare kranglet de. De har aldri holdt på sånn før ute blandt folk, så nå blir det bare værre og værre :/ Anonymkode: 5e1a9...239
Gjest morhjertegod Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Det er så slitsomt, føler med deg. Jeg syns personlig det er vondt, for jeg vil jo at søskene skal være snille mot hverandre. Men de elsker terge hverandre opp, skylder på hverandre og kjegle. Jeg pleier sette meg ned med dem, fortelle at jeg som mamma blir veldig lei meg når barna mine ikke kan være snillere med hverandre, at vi er familie og må ta vare på hverandre. Pleier hjelpe, i allefall en stund hehe.. Om det skjer ute eller for mye, så blir jeg sint, da er det ingen kjære mor. Om det skjer borte, så gir jeg de en advarsel, om det ikke slutter så er det rett i bilen eller hjem. Vet hvordan du har det, her går det i bølgedaler, tror det er normalt. Endret 19. desember 2015 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Jeg gjør som deg, snakker rolig med dem hjemme og sier at det er meg kranglingen går mest utover, og at jeg blir trist av at ikke de kan være greie mot hverandre. For når de først er venner så kan de sitte i armkroken til hverandre og er bestevenner, det er så herlig for både dem og meg. Krangler de borte hos andre, og ikke gir seg så drar vi også hjem. Og ute blir jeg også sint. Ja, det er vel normalt og vi får vel bare bite tennene sammen av denne søsken kranglingen. Jeg husker jeg selv kranglet mye med min egen bror når vi var små, han er 2 år yngre. Men kan ikke huske at det var såå ille, godt mulig det uansett var det Anonymkode: 5e1a9...239 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 KONSEKVENSER. Så enkelt. Anonymkode: 57afd...988 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: omplassering? Anonymkode: ab44a...d0e Det er ikke 😽😼😽 Ts snakker om, men 👧🏼👦🏼 Anonymkode: c8559...e29 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, AnonymBruker skrev: KONSEKVENSER. Så enkelt. Anonymkode: 57afd...988 Tror ikke det løser all verdens problemer, blir jo bare mer krangel av sånt. Avledning er mye bedre, og dessuten så er søskenkrangling helt normalt. Jeg vet at det er utrolig slitsomt til tider, men det går over. Konsekvenser av typen "hvis du ikke gjør som jeg sier så får du straff eller blir tatt ifra nettbrett/pc" er jo bare negativt da, da har du tapt om du må ty til dette. Anonymkode: 68eee...1f7
Polly Ester Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 Er det noen tips her som kan passe for dere? http://trinealdstedt.no/2013/06/06/ungene-krangler-sa-busta-fyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå