Gå til innhold

THIS THREAD IS NO MORE......

Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Det er menn som er bedre en kvinner og lage mat. Og det er kvinner som er bedre en menn og lage mat.

Det er ikke kjønnet som avgjør om du er god til og lage mat. Både kvinner og menn er gode til og lage mat.

Og begynne og krangle om hvilket kjønn som er best til å lage mat er like idiotisk som denne tulle tråden jeg startet fordi jeg kjedet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvem tror du de første mannlige kokkene lærte matlaging fra? Morra si, selvsagt. De var mammadalter som hang i skjørtene på mora og senere gjorde business av det de lærte. Etterhvert ble kvinner drittlei av å kokkelere mens menn syntes det var forfriskende nytt og spennende å lage mat, og vips var mannlige kokker et fenomen og de ble i flertall fordi få kvinner gadd å stå på kjøkkenet og svette lenger (det får man nemlig veldig fett hår av). Kvinner er bedre enn menn på å lage mat men har arvet formødrenes store hatforhold til matlaging og lar glatt mennene vinne på det området (også). Du kan nekte så mye du vil men det er sant. Hvis du er uenig lyver du så det ryker og det er jo faktisk ganske typisk menn. Spesielt menn på KåGe.

Og dessuten: ædda bædda buse, du bruker bestefartruse!!! Med stygg gylf!

Og alle kvinnelige forskere og matematikere har lærdommen sin fra faren sin og mannlige lærere. Bak hver forsker kvinne står en smartere og mer kunnskapsrik mann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Det er menn som er bedre en kvinner og lage mat. Og det er kvinner som er bedre en menn og lage mat.

Det er ikke kjønnet som avgjør om du er god til og lage mat. Både kvinner og menn er gode til og lage mat.

Og begynne og krangle om hvilket kjønn som er best til å lage mat er like idiotisk som denne tulle tråden jeg startet fordi jeg kjedet meg.

Enig :) 

Kjenner forøvrig at jeg er veldig glad for at jeg har en normal mann som respekterer meg som individ like mye som han respekterer andre mennesker uansett kjønn. Det er dumt med de som ikke klarer å se individ, og det er dessverre mer enn nok av dem her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak hver forsker kvinne står en smartere og mer kunnskapsrik mann :fnise:

Ja, men det er bare fordi de står og glor på rumpa hennes :opplyser:

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Ganske utrolig at noen greier og få denne tråden til å bli en tråd om hvilket kjønn som er best

Men egentlig er jeg ikke overrasket. Det er alltid noen menn og kvinner som ikke kan la være og begynne med krangling om hvilket kjønn som er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Ganske utrolig at noen greier og få denne tråden til å bli en tråd om hvilket kjønn som er best

Men egentlig er jeg ikke overrasket. Det er alltid noen menn og kvinner som ikke kan la være og begynne med krangling om hvilket kjønn som er best. 

Innrøm det. Du feiga ut etter overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Innrøm det. Du feiga ut etter overskriften.

Nei hadde jeg mente det så hadde jeg skrevet det.

Jeg har ingen problemer med og si hva jeg mener. Ikke en gang ting som kan provosere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er bare fordi de står og glor på rumpa hennes :opplyser:

Nei, får å passe på at hun ikke gjør feil - som f.eks å sprenge hele laboratoriet!

Ta f.eks illustrasjonsbilde i linken her : http://www.livescience.com/27682-women-men-science-gender-gap.html

Det er ikke til å unngå legge merke til at mannen i bildet passer på så berta ikke fucker opp noe ! Kjemi og forskning heter ikke BRO SCIENCE uten grunn!

broscience-gif.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, strengt tatt er det vel menn som burde komme seg inn på kjøkkenet ettersom menn generelt er de dyktigste når det kommer til mat laging?

Det er ikke uten grunn at tilnærmet alle de beste kokkene i verden er menn.

"Problemet" er at menn er best i alt, så skulle menn gjøre alt de var bedre i enn kvinner ville ikke kvinner gjort noe som helst. Man må se på relative og ikke absolutte fortrinn for å se hvem som burde gjøre hva. Om mannen er dobbelt så flink i lønnet arbeid som kvinnen og bare halvannen gang så flink til husarbeid så burde kvinnen gjøre husarbeidet selv om hun ikke er flinkere enn mannen.

#Komparativtfortrinn.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er at menn er best i alt, så skulle menn gjøre alt de var bedre i enn kvinner ville ikke kvinner gjort noe som helst. 

Du regner deg vel som en av disse da, går jeg ut ifra? Hva er du så jæ... god i at ingen kvinne kunne gjort det bedre?

Anonymkode: 1129c...cbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er at menn er best i alt, så skulle menn gjøre alt de var bedre i enn kvinner ville ikke kvinner gjort noe som helst. 

Selvskryting f.eks. sykt god til det! 

Anonymkode: 8721d...0ac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tydeligvis ikke de flinkeste når det kommer til "rett skriving".

Anonymkode: c584c...f48

HAHAHAHA herlig å se den irriterende brukeren få et slikt tilbakesvar XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Noen som vet hvem som er verdens beste i ting som f.eks. hekling, strikking og rengjøring og sånn? Om det er en mann eller en dame? Jeg vil faktisk tippe det er en mann, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel mer at uten damer hadde menn ikke kommet noe vei, that's right, dere lages i vår kropp, utvikles i vår kropp, fødes av vår kropp. Uten at vi lever kan dere rett og slett ikke eksistere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Balian de Ibelin

Problemet er vel mer at uten damer hadde menn ikke kommet noe vei, that's right, dere lages i vår kropp, utvikles i vår kropp, fødes av vår kropp. Uten at vi lever kan dere rett og slett ikke eksistere.  

Og uten at en mann gjør en kvinne gravid kan verken menn eller kvinner eksisterer.

For noen patetiske argumenter.

Nei det jeg lærer av og se disse patetiske kranglene her på kg om hvilket kjønn som er best er at både menn og kvinner er udugelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det jeg lærer av og se disse patetiske kranglene her på kg om hvilket kjønn som er best er at både menn og kvinner er udugelige.

Akkurat denne krangelen var det du som startet, da.

Anonymkode: 1129c...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA herlig å se den irriterende brukeren få et slikt tilbakesvar XD

Du har altså feilfri grammatikk siden du koser deg over en skrivefeil? Jaja, små barn små gleder :)

Anonymkode: f7fbb...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...