Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 For et håpløst emne, føler meg litt teit nå Er det noen der ute som har noen som helst idè om hvor jeg kan finne ferske smutringer i Oslo i disse dager? Har forsøkte på sentre, på julemarked, men ingen finnerlykke. Vil helst ikke ha de kalde tørre fra butikken... Hilsen ei som er sulten på smultringer. 1
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Når jeg så overskriften tenkte jeg å foreslå...sjekk kjøpesenter. Er der jeg har funnet dem. Men ikke alle står der hver dag. Som spekepølseselgerne har de sine "faste" dager på forskjellige sentre.
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2015 Når jeg så overskriften tenkte jeg å foreslå...sjekk kjøpesenter. Er der jeg har funnet dem. Men ikke alle står der hver dag. Som spekepølseselgerne har de sine "faste" dager på forskjellige sentre.Ja det er nettopp det. De reiser vel rundt her og der. Var en som dukket opp på Havaristen en dag, men han var ikke der da vi fikk dratt dit
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Ja det er nettopp det. De reiser vel rundt her og der. Var en som dukket opp på Havaristen en dag, men han var ikke der da vi fikk dratt dit Ja, men Havaristen blir for spesiell. Der vet man aldri hva de har/har fått inn eller hvem som er der. Men skulle du komme over en smultringkoker...be om en oversikt over når de er der.
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2015 Ja, men Havaristen blir for spesiell. Der vet man aldri hva de har/har fått inn eller hvem som er der. Men skulle du komme over en smultringkoker...be om en oversikt over når de er der. Ja det er den, men de annonserte at de skulle ha en stand med utsalg, visstnok. Bare synd jeg ikke har bil, og dermed ikke kan sette avgårde så fort de piper om noe jeg liker Skrik ut om du skulle se noe på et senter, eller hvor som helst
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Ja det er den, men de annonserte at de skulle ha en stand med utsalg, visstnok. Bare synd jeg ikke har bil, og dermed ikke kan sette avgårde så fort de piper om noe jeg liker Skrik ut om du skulle se noe på et senter, eller hvor som helst Skal nok skrike til deg, ja. 😜 Når jeg tenker meg meg om er det på Ski Storsenter jeg oftest har sett smultringkoker'n. Kjøpt noen ganger der, da jeg har hytte i Ski.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Er det ikke en smultringvogn på Majorstua? Ved Sørkedalsveien? Mulig det er lenge siden den sto der altså.. Anonymkode: 39905...611
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Hva med bakerier? Anonymkode: 39905...611
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2015 Hva med bakerier?Anonymkode: 39905...611Har vert innom en del forskjellige bakerier, men har ikke funnet noen smultringer enda.
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 Er det ikke en smultringvogn på Majorstua? Ved Sørkedalsveien? Mulig det er lenge siden den sto der altså..Anonymkode: 39905...611Den husker jeg. Men vet ikke om den er der lenger. 😕
dillyduzit Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 På Linderud senter er det en fyr som lager de ferskeste rett utenfor hovedinngangen. Litt lang reisevei dersom du kommer fra majorstua eller området rundt der, men så gode. Ellers om ikke jeg husker feil, er det alltid en som lager ferske smultringer rett ved togstasjonen på Sandvika (du kan omtrent lukte deg i riktig rettning)
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Har vert innom en del forskjellige bakerier, men har ikke funnet noen smultringer enda.Siste krampeforslag...du kan jo ringe informasjonen på forskjellige sentre. De bør vite om/når en smultringkoker inntar huset. ☺
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2015 Siste krampeforslag...du kan jo ringe informasjonen på forskjellige sentre. De bør vite om/når en smultringkoker inntar huset. ☺God idè! Jeg tror jeg skal introdusere meg som desperat etter smultringer "Give me all your smultrings!". Det kan jeg gjøre, takk for forslag 1
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 19. desember 2015 På Linderud senter er det en fyr som lager de ferskeste rett utenfor hovedinngangen. Litt lang reisevei dersom du kommer fra majorstua eller området rundt der, men så gode. Ellers om ikke jeg husker feil, er det alltid en som lager ferske smultringer rett ved togstasjonen på Sandvika (du kan omtrent lukte deg i riktig rettning) På Linderud nå for tiden? Toppers! Da skal jeg se om jeg får svuppet meg i den retningen en dag etter jobb. Jobber jo i sentrum, så det burde være overkommelig Tusen takk!
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 God idè! Jeg tror jeg skal introdusere meg som desperat etter smultringer "Give me all your smultrings!". Det kan jeg gjøre, takk for forslag 😀Lykke til.
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 (GRMF. Mumle... dumme damen. Nå vil JEG ha varme smultringer. Og jeg vil ha de NÅ, 😜)
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 Forfatter #17 Skrevet 19. desember 2015 (GRMF. Mumle... dumme damen. Nå vil JEG ha varme smultringer. Og jeg vil ha de NÅ, 😜) Mohuhahaha
dillyduzit Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 På Linderud nå for tiden? Toppers! Da skal jeg se om jeg får svuppet meg i den retningen en dag etter jobb. Jobber jo i sentrum, så det burde være overkommelig Tusen takk!Yes
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 MohuhahahaHehe... 😜 Nå er du litt slem.
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 På Linderud nå for tiden? Toppers! Da skal jeg se om jeg får svuppet meg i den retningen en dag etter jobb. Jobber jo i sentrum, så det burde være overkommelig Tusen takk!Møter deg på Linderud for å se til at du ikke kjøper alle... 😈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå