AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hva slags førstemelding liker dere å få på Tinder. Har fått to matcher nå, men har så langt ikke skrevet noe fordi jeg er redd for å trå feil. Beklager eventuelle skrivefeil (er drita full). Anonymkode: 403d1...c5c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Hva slags førstemelding liker dere å få på Tinder. Har fått to matcher nå, men har så langt ikke skrevet noe fordi jeg er redd for å trå feil. Beklager eventuelle skrivefeil (er drita full).Anonymkode: 403d1...c5cute etter et ligg eller noe seriøst? Uansett må du skrive at hun har fine bilder, skrive noe sånt som "ser at du liker å...." og så skrive en eller to setninger om deg selv. Anonymkode: 918dd...3b6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 ute etter et ligg eller noe seriøst? Uansett må du skrive at hun har fine bilder, skrive noe sånt som "ser at du liker å...." og så skrive en eller to setninger om deg selv. Anonymkode: 918dd...3b6Noe seriøst. Ligger jeg først med noen så er det en jente jeg liker og ser for meg å møte igjen. Anonymkode: 403d1...c5c 1
Inwe Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Noe seriøst. Ligger jeg først med noen så er det en jente jeg liker og ser for meg å møte igjen. Anonymkode: 403d1...c5cDa tror jeg det er lurest å vente til du er edru. Kontakter noen meg på tinder lørdag kveld tenker jeg automatisk at de er ute etter en for natten, særlig om de allerede er fulle. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Da tror jeg det er lurest å vente til du er edru. Kontakter noen meg på tinder lørdag kveld tenker jeg automatisk at de er ute etter en for natten, særlig om de allerede er fulle.ok,men hva bør jeg skrive? Anonymkode: 403d1...c5c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 ok,men hva bør jeg skrive?Anonymkode: 403d1...c5cIkke "tjejer" i hvertfall - om du da ikke henvender deg til svenske jenter. Anonymkode: d0db5...d08 4
Inwe Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 ok,men hva bør jeg skrive?Anonymkode: 403d1...c5cFor meg holder det med et "hei", men har jo sett her at de fleste ikke foretrekker det. Dra frem noe fra profilteksten eller bildene. Hvordan du fortsetter samtalen er viktigere.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 ute etter et ligg eller noe seriøst? Uansett må du skrive at hun har fine bilder, skrive noe sånt som "ser at du liker å...." og så skrive en eller to setninger om deg selv. Anonymkode: 918dd...3b6hahaha.. dere er søte. det funker sikkert, hvis hun er 17. nei da... prøv det. krysser fingrene. Anonymkode: 99af2...85d
Gjest Løvemunn Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Jeg svarer på "hei", syns det er helt grei åpning. Ellers er jeg en sucker for smiger, som at jeg ser bra ut og sånt. Da svarer jeg garantert! Unngå å skrive "halla" eller andre harry ord.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 hahaha.. dere er søte. det funker sikkert, hvis hun er 17. nei da... prøv det. krysser fingrene. Anonymkode: 99af2...85dHva mener du at funker? Anonymkode: 403d1...c5c
Gjest morhjertegod Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Ikke skriv at du er full :o) Skriv et hei, fortell at de ser bra ut bla bla bla.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Jeg svarer på "hei", syns det er helt grei åpning. Ellers er jeg en sucker for smiger, som at jeg ser bra ut og sånt. Da svarer jeg garantert! Unngå å skrive "halla" eller andre harry ord.Alderen din? Mqtchene mine er 24 og 27. Anonymkode: 403d1...c5c
Gjest Løvemunn Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er 30.Men som hun over her sa, ikke send melding om du er drita nå. Skrivefeil er helt krise, så vent til du ikke er helt sveiseblind!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Jeg er 30.Men som hun over her sa, ikke send melding om du er drita nå. Skrivefeil er helt krise, så vent til du ikke er helt sveiseblind!Skal ikke sende før i morgen, men lurer fortsatt på hva. Anonymkode: 403d1...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 Løvemunn, du virker kul! Anonymkode: 403d1...c5c 1
Gjest Løvemunn Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 Løvemunn, du virker kul!Anonymkode: 403d1...c5cTakk, nå ble jeg glad!
Gjest Løvemunn Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Skal ikke sende før i morgen, men lurer fortsatt på hva. Anonymkode: 403d1...c5cDu kan jo starte med et "Hei!" og spørre om noe eller gi et kompliment relatert til bildene hennes. Jeg får masse kommentarer på håret mitt, og da svarer jeg hver gang. Eller om hun har bilde med et dyr, si at den er søt eller pen.Du må nesten bare prøve deg frem, og får du ikke svar på disse to må du forsøke en annen taktikk. Og unngå for all del cheezy sjekkelinjer eller morsomheter!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 Du kan jo starte med et "Hei!" og spørre om noe eller gi et kompliment relatert til bildene hennes. Jeg får masse kommentarer på håret mitt, og da svarer jeg hver gang. Eller om hun har bilde med et dyr, si at den er søt eller pen.Du må nesten bare prøve deg frem, og får du ikke svar på disse to må du forsøke en annen taktikk. Og unngå for all del cheezy sjekkelinjer eller morsomheter!Og unngå "tjejer".... Anonymkode: 46c82...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 Åpne med et hei. Noen åpnet med et spørsmål til meg, "hva får deg til å smile". Jeg svarte på spørsmålet og la til at jeg syntes det var en god åpningsreplikk. Da sa personen "hei". Da mistet jeg interessen. Da var det tydeligvis bare noe vedkommende hadde limt inn uten noen ettertanke. Og så begynte å ta samtalen når noen bet på. Gidder ikke.Si hei først. Morsomheter kan en ta etter "hei". Anonymkode: 484ee...69a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #20 Skrevet 20. desember 2015 Ikke skriv i fylla eller generelt etter kl 01 i helgene. Det gir veldig dårlig inntrykk. Skriv på formiddagen helst, og kommenter noe du har funnet ut via profilen eller bildene hennes og følg opp med et morsomt eller hyggelig spørsmål og en setning som sier noe om deg selv. F eks "Hei, ser du liker å sykle, jeg har sykla mye ute i marka selv, kanskje ta en sykkeldate en dag? Du ser veldig søt ut også! " Anonymkode: fbf85...7d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå