Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta det i julen. Er redd for nåler 😱 men skal ta det uansett. Noen som kan fortelle med hvordan det gikk, veldig vond osv ? Takk for svar 😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du trenger det da?  Jeg var på nippet til å ta selv men det ser jo kjempe vondt ut så jeg turte ikke, kjenner også en som fikk harde klumper inni leppa det så virkelig ikke bra ut og var sikkert enda eklere å kysse. 

Nå har jeg blitt tilhenger av leppestift faktisk, og det er mange, til og med nære venner som spør meg om jeg har fikset på leppene fordi leppestiften faktisk gjør skikkelig susen visuelt! Enkelte nekter å tro meg når jeg sier nei:) prøv det du også før du stikker 8centimeters nåler inn i leppa :( :o 

Anonymkode: 6e72c...293

Skrevet

Har ikke tatt, men har bestemt meg for å gjøre det i sommer :)

Skrevet
20 timer siden, Ninette skrev:

Skal ta det i julen. Er redd for nåler 😱 men skal ta det uansett. Noen som kan fortelle med hvordan det gikk, veldig vond osv ? Takk for svar 😀

Du vil få en bedøvelsekrem på leppene først.  Juvederm inneholder også bedøvelse. Det gjør litt vondt med en gang, men det går fort over. Så når resten skal sprøytes inn gjør det ikke vondt.  Hilsen ei som har gjort det en lang stund.  

Anonymkode: 409c1...f5c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gjort det 2 ganger, får bedøvelseskrem først, men kjenner smerten. unnagjort på 3 min. det er jo og bedøvelse i sprøyen. jeg skal ikke ta igjen(foreløbig:fnise:) siden det er j@***@ vondt. men blir veldig fint! kan komme små "klumper" som du kan kjenne med tungen, men prøv å massere de første dagene så kan det gå bort ;)

Skrevet

Sikker på at du vil gjøre det i jula? Skal du møte mange den neste uka? De første dagene ser man ut som om man har fått en på trynet, og de blir hovne og store. Jeg har gjort dette noen ganger, og hver gang tar det ca en uke før jeg ser "normal" ut igjen.

Og ja, det gjør vondt, men kun der og da.

Skrevet

Man blir ikke så hoven med juvederm som ved restylane. Det går uansett over etter en dag. Bare leppene vil være litt stivere i et par uker før de er myke. 

• Liker 1
Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Jeg tok det i høst, var så vondt at jeg lå og gråt. Men resultatet ble bra, ingen klumper. Det sies at juvederm sitter lengre enn restylane. Jeg tar det mest pga jeg sliter med tørre lepper, et par ganger i året ca. 

Skrevet

Da har jeg vært å tatt det. Var ikke vondt 😀 glad jeg gjorde det, ser mye bedre ut nå! Takk for svar alle sammen 😊 godt nytt år! 

• Liker 2
Skrevet

Gjorde kjempe vondt på meg, og varte virkelig kun 2 uker!!! Fikk ny runde billigere enn jeg skulle siden hun selv sa det hadde gått helt ut etter 3 uker da jeg kom tilbake, men varte søren meg bare 2 uker da også. Virkelig ikke verdt pengene altså. 

Gjorde det pga skjev leppe forøvrig, gitt det opp nå...

Anonymkode: 4ae82...9fa

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde kjempe vondt på meg, og varte virkelig kun 2 uker!!! Fikk ny runde billigere enn jeg skulle siden hun selv sa det hadde gått helt ut etter 3 uker da jeg kom tilbake, men varte søren meg bare 2 uker da også. Virkelig ikke verdt pengene altså. 

Gjorde det pga skjev leppe forøvrig, gitt det opp nå...

Har du tenkt på leppepigmentering som en løsning på å rette opp leppene dine? Mange som har hareskår i leppen, skjeve el smale lepper osv som tar leppetatto for en mer hele og jevne lepper.  

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på leppepigmentering som en løsning på å rette opp leppene dine? Mange som har hareskår i leppen, skjeve el smale lepper osv som tar leppetatto for en mer hele og jevne lepper.  

Takk for tips, men skjevheten min skyldes at jeg har mer fylde i ene siden av overleppen enn andre, ene siden går dermed litt opp iforhold. Så pigmentering hjelper nok ikke på det. :-/ 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men skjevheten min skyldes at jeg har mer fylde i ene siden av overleppen enn andre, ene siden går dermed litt opp iforhold. Så pigmentering hjelper nok ikke på det. :-/ 

Er det veldig synlig og så plagsomt at det går utover selvbilde og daglige ting? Belastning generelt? Kunne jobb være at du får dekt litt av en fettransplantasjon i leppene dine.  Det vil si at du blir fettsugd et sted på kroppen og tar ut fettcellene og fyller leppene med ditt eget fett. Hva med å spørre en plastisk kirurg som kan gi en mer riktig tilbakemelding utifra hva som er aktuelt for deg. 

Skrevet

Kan man fylle leppene hvis man sliter med herpes? I mitt tilfelle har jeg ikke hatt utbrudd på 1,5 år, men jeg ser det ligger "rett" under overflaten hele tiden.  

Skrevet
6 timer siden, mrsbb skrev:

Kan man fylle leppene hvis man sliter med herpes? I mitt tilfelle har jeg ikke hatt utbrudd på 1,5 år, men jeg ser det ligger "rett" under overflaten hele tiden.  

Tror ikke det dessverre. Du må nesten høre med klinikken :) lykke til.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
Den 20.12.2015 at 15.22, fullkornspasta skrev:

Har ikke tatt, men har bestemt meg for å gjøre det i sommer :)

Det er ganske stor forskjell på spesialister sjekk www.dermamedica.no.Hun er super flink. 

Anonymkode: 1b084...9b7

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske stor forskjell på spesialister sjekk www.dermamedica.no.Hun er super flink. 

Anonymkode: 1b084...9b7

Snakker du av erfaring, eller reklamerer du bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...