SimSim Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva i all verden skal jeg gjøre når toalettet er tett? Dvs det går an å dra ned, men skåla fylles nesten helt opp med vann...og det forsvinner sakte ned. :veldigsur: Har kun opplevd dette på offentlige toaletter, så jeg har ikke greie på hva som bør gjøres!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan prøve å bruke en stor sugekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 kanskje en Mr.Muscle avløpsåpner kan hjelpe deg? Den er i hvert fall uslåelig når det kommer til tette sluk.. Ikke kaste tamponger, bind, truseinnlegg, bomull og andre ting som ikke løser seg opp i toalettet. Da blir det tett da vet du :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke bruk plumbo eller andre avløpsåpnere i toalettet. Prøv med en pumpe, en sånn diger sugekopp. Hvis det ikke hjelper må du ringe en rørlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eller du tar dokosten og trykker kjapt, og hardt ned i doen (når det er lite vann),...forhåpentligvis vil du da til slutt klare å skape trykk til at det som er årsaken vil løsne,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk for samtlige svar Jeg var innom en butikk med bad og klosett i dag...for å kjøpe en sugekopp. Hun spurte meg om jeg hadde mistet en do-såpe i toalettet. Det hadde jeg ikke tenkt på - og da jeg kom hjem...var jammen do-såpa borte! Tok på meg hansker og stakk handa så lang jeg kunne ned i do. Og opp dro jeg såpa med dispenseren Og så er alt i orden igjen samt at jeg er blitt eier av en sugekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå