AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Jeg kjøpte meg splitter nye joggesko, og første gang jeg har de på meg klarer jeg å tryne og få gjørme på dem. Det var selvsagt også på tur til jobb så kunne ikke bruke så mye tid på å få dem ren heller(er vel best å ta det med en gang). Hvordan kan man rengjøre sko? Det er disse sånn forøvrig:https://www.xxl.no/mizuno-wave-rider-18-w-lopesko-dame/p/1110923_1_styleJa, sko blir skitne etterhvert, men var så bittert at de ble gørrskitten ved første bruk:\ Anonymkode: d3a58...df9
Papirhjerte Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Pleier bare å hive mine joggesko i vaskemaskinen og vaske de på 30/40 grader med litt vaskepulver/vaskekapsel.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Pleier bare å hive mine joggesko i vaskemaskinen og vaske de på 30/40 grader med litt vaskepulver/vaskekapsel. Har hørt folk som gjør det men jeg vet ikke om jeg tørr, jeg er litt pysete Men også fordi det ikke er min vaskemaskin:P Men kan jeg bare bruke vanlig vaskemiddel og skrubbe dem i vasken for hånd kanskje? Er litt redd for å ødelegge dempingen i skoa(jeg har dårlige knær og er helt avhengig av at det). Anonymkode: d3a58...df9
Papirhjerte Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Har hørt folk som gjør det men jeg vet ikke om jeg tørr, jeg er litt pysete Men også fordi det ikke er min vaskemaskin:P Men kan jeg bare bruke vanlig vaskemiddel og skrubbe dem i vasken for hånd kanskje? Er litt redd for å ødelegge dempingen i skoa(jeg har dårlige knær og er helt avhengig av at det). Anonymkode: d3a58...df9Du kan evt legge de i en bøtte med varmt vann og drysse litt biotex på og skylle de av en time eller to senere? Jeg har alltid vaska mine joggesko i vaskemaskinen, og synes ikke de har blitt noe annerledes etterpå. Endret 19. desember 2015 av Papirhjerte
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Typisk at jeg brukte opp siste rest av biotexen i går:P Men får prøve med vanlig vaskemiddel, og se om det går:) Anonymkode: d3a58...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå