AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hvis dere fikk match på Tinder og jenta bare skrev "Hei", ville dere svart? Anonymkode: f3690...0b7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Hadde svart på uansett respons, så lenge det ikke er åpenbart tull. Et Hei definerer ikke en person, ville latt samtalen utvikle seg litt ihvertfall, er forresten dritt lei av den "Alltid menn som skal ta insj" Anonymkode: ad9af...989
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 da jeg var aktiv på tinder endte jeg oppmed å ligge med ca halvparten av jentene som sende melding først, det var nesten alltid noe som "hei" eller "hvem er du da?". Da vet jeg allerede at det er noe interesse bak og gjør det hele mer spennende. med mindre hun er tykk, lubben, formfull, kraftig eller har noen kilo ekstra vil jeg alltid prøve å få til en god dialog uansett hva hun ville startet samtalen med. Anonymkode: cc65e...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Hvis dama hadde vært fin hadde jeg svart. Jeg vet jo at damer er så vanvittig bortskjemte på oppmerksomhet at de ikke eier sosiale egenskaper. At en dame klarer å si "hei" er jo en prestasjon i seg selv. Anonymkode: 9588e...c46 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 ja, jeg ville svart. Så ekstremt sjelden som damer tar initiativ til noe som helst (har skedde 1 gang på tinder da!!). Anonymkode: de775...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Fordi jeg er desperat så ja. Men har ikke spesielt høye krav så bare det at en skriver til meg går jeg i hundre for, selvom "Hei" alene ikke akuratt er så intelligent convostarter. Anonymkode: b24b9...775 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Jeg svarer kun på sjekkereplikker. F.eks. "Så fin kjole! Den ville tatt seg bra ut på soveromsgulvet mitt." Da hadde jeg vært solgt.
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Så klart. Er jo en grunn til at jeg matchet med henne. Hva så om hun ikke er så flink med åpningsreplikker? Det er uansett ren folkeskik å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå