Gå til innhold

Er SÅ lei kjedelige og tåpelige meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle matchene skriver enten bare et kjedelig "hei" eller "hvordan går det?" eller så kommer de med en dårlig sjekkereplikk? Går det ikke an å være litt oppfinnsom? Har fått nesten 40 matcher i dag og ikke EN av dem har skrevet noe interessant. 

Anonymkode: 43753...f86

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke EN av dem har skrevet noe interessant. 

Men det har du?

Anonymkode: a86ff...6f8

• Liker 31
Skrevet

Jeg er en svært utadvent person, veldig kreativ og liker å dra opp tull ut av det blå innimellom, men nettdating / tinder, der stopper det opp for meg som person, altfor vansklig å vite om det er en person du kan tulle med, skrive morsomt med fordi man ikke ser kroppsspråk, høre tonefall, høre ironi eller sarkasme. 

Anonymkode: ef1a9...b50

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvem er kjedeligst isåfall? Hun som aldri skriver og venter på at sine 40 matcher skal skrive noe morsomt, eller de som faktisk i det minste gjør et forsøk og tar kontakt? 

Hva er det du egentlig forventer? Folk skal være tankelesere og forstå på forhånd hva du egentlig foretrekker? 

Endret av Timza
  • Liker 24
Skrevet

Men det har du?

Slutt. Jeg mener det. Jeg er ikke mann. 

• Liker 2
Skrevet

Alle matchene skriver enten bare et kjedelig "hei" eller "hvordan går det?" eller så kommer de med en dårlig sjekkereplikk? Går det ikke an å være litt oppfinnsom? Har fått nesten 40 matcher i dag og ikke EN av dem har skrevet noe interessant. 

Gi meg noen eksempler på hva jeg skal skrive!

• Liker 3
Skrevet

Hvem er kjedeligst isåfall? Hun som aldri skriver og venter på at sine 40 matcher skal skrive noe morsomt, eller de som faktisk i det minste gjør et forsøk og tar kontakt? 

Hva er det du egentlig forventer? Folk skal være tankelesere og forstå på forhånd hva du egentlig foretrekker? 

Det er en ting jeg er ENDA mer lei enn kjedelige meldinger, og det er sånne som deg, som vil at damer skal gjøre menns jobb. 

Jeg forventer ikke tankelesere, men at de viser initiativ og skriver noe interessant. 

• Liker 3
Skrevet

Gi meg noen eksempler på hva jeg skal skrive!

Det vet jeg ikke før jeg får meldingen. Det er jo mye av det som gjør den spennende og interessant! Overraskelsesmomentet. 

• Liker 1
Skrevet

Det er en ting jeg er ENDA mer lei enn kjedelige meldinger, og det er sånne som deg, som vil at damer skal gjøre menns jobb. 

Jeg forventer ikke tankelesere, men at de viser initiativ og skriver noe interessant. 

Er det menns jobb og ta initiativ? Jeg er dame og tar mye initiativ selv, det funker somregel toppers. Er litt kjedelig å begynner samtalen med et hei da :laugh:

• Liker 20
Skrevet

Er det menns jobb og ta initiativ? Jeg er dame og tar mye initiativ selv, det funker somregel toppers. Er litt kjedelig å begynner samtalen med et hei da :laugh:

Det er menns jobb. Det betyr ikke at du ikke har lov,  men det skal ikke være nødvendig. 

• Liker 2
Skrevet

Det er menns jobb. Det betyr ikke at du ikke har lov,  men det skal ikke være nødvendig. 

Om du mener det går du antagelig glipp av mye bra. Finner jeg en som er interessant tar jeg ikke sjansen på at han kommer til å ta initiativet, og kommer han heller i forkjøpet. Faktisk fått endel cred fra menn pga det. Tar også initiativ om jeg dater noen og ber de på ny date. 

• Liker 15
Skrevet

Så bortskjemte er altså kvinner blitt. 

Er det rart flere og flere menn melder seg helt ut av alt som heter forhold. Herregud for noen motbydelige små prinsesser. 

Anonymkode: 04212...c85

• Liker 16
Skrevet

Så bortskjemte er altså kvinner blitt. 

Er det rart flere og flere menn melder seg helt ut av alt som heter forhold. Herregud for noen motbydelige små prinsesser. 

Øh. Og hva gjør du på KG om jeg tør spørre?

• Liker 5
Skrevet

Øh. Og hva gjør du på KG om jeg tør spørre?

I denne tråden svarer jeg en jente med et særdeles oppblåst ego og prinsessesyndrom. I andre tråder diskuterer jeg andre ting. Hva med deg? Hva gjør du her bortsett fra å vise hvor vanvittig bortskjemt og egosentrisk du er. 

• Liker 14
Skrevet

Å mene at dette er menns jobb er utdatert. I så fall leter du etter en spesiell type mann som du gjerne må lete etter andre steder. Du får titte i kommentarfeltet til saken om Anders Moe som mente at menn visner fordi de ikke behandler kvinner som skjøre prinsesser, og sende melding til noen av dem som er enige med ham:

http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.html

• Liker 6
Skrevet

Men det har du?

nei vel... :vetikke:

Anonymkode: 77da1...252

Skrevet

Å mene at dette er menns jobb er utdatert. I så fall leter du etter en spesiell type mann som du gjerne må lete etter andre steder. Du får titte i kommentarfeltet til saken om Anders Moe som mente at menn visner fordi de ikke behandler kvinner som skjøre prinsesser, og sende melding til noen av dem som er enige med ham:

http://www.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.html

Men hun vil jo ikke sende melding til noen. Hun vil at menn skal sende melding til HENNE! Og det må være underholdende meldinger også, så kan hun få egoet validert litt før en av bad-boy pulevennene hennes kommer og ødelegger det igjen. 

• Liker 10
Skrevet

Men hun vil jo ikke sende melding til noen. Hun vil at menn skal sende melding til HENNE! Og det må være underholdende meldinger også, så kan hun få egoet validert litt før en av bad-boy pulevennene hennes kommer og ødelegger det igjen. 

Å ja, søren, det var sant, det var menns jobb å ta kontakt med henne. Kanskje hun kan skrive en kommentar om at hun er enig, da og hinte til at hun håper at noen av mennene som visstnok fremdeles ikke er visne, tar kontakt. Men det er kanskje for mye kvinnelig initiativ det også. Tricky, dette her. Må være tøft å sitte på ræven og vente på at interessante menn skal falle ned i fanget på en.

• Liker 4
Skrevet

Å ja, søren, det var sant, det var menns jobb å ta kontakt med henne. Kanskje hun kan skrive en kommentar om at hun er enig, da og hinte til at hun håper at noen av mennene som visstnok fremdeles ikke er visne, tar kontakt. Men det er kanskje for mye kvinnelig initiativ det også. Tricky, dette her. Må være tøft å sitte på ræven og vente på at interessante menn skal falle ned i fanget på en.

Jeg vedder en million på at hovedbildet hennes på tinder er en selfie med trutmunn.

• Liker 11
Skrevet

Jeg vedder en million på at hovedbildet hennes på tinder er en selfie med trutmunn.

Jeg er ikke dum nok til å vedde imot.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...