annona Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Hei. Jeg lurer på rent hypotetisk hvordan ulike måter å få et selvmord til å se ut som en ulykke. Uten å bryte loven helst. Har ikke tenkt til å gjøre dette selv. Har et helt fint normalt liv. Endret 19. desember 2015 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Selvmord er aldri løsningen på noen problemer ! Og det i tillegg til å få det til å se ut som en ulykke? Det er egoistisk overfor sine nærmeste .... Både den ene og den andre måte! Man kan få mye hjelp og husk at Vi lever i en kald verden, men allikevel er det mange rundt en som bryr seg - så vær så snill - kvitt deg med selvmordstankene! Noen er glad i deg og du ødelegger deres hele liv for alltid ! Anonymkode: 24bf0...257 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Ring 113 og spør. Anonymkode: 07688...190 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Har man litt fantasi, er det nok enkelt. Jeg velger å ikke offentliggjøre mine ideer til hvordan det kan løses. Anonymkode: 61a08...d87 3
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Mulig jeg er rar...men syns denne tråden bør stenges. 😕 10
Perelandra Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Tråden er rapportertDu kan ikke poste innlegg som inneholder* Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Se dette innlegget for utfyllende forklaring. 3
Gjest Badebuksa Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Mulig jeg er rar...men syns denne tråden bør stenges. 😕enig
Gjest Cel Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Har også rapportert. Om ikke akkurat du har planer TS, så finnes det folk som ikke bør møte på tråder som denne. ..
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Hei trådstarter,Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du eller andre har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få eller virkningen disse kan ha på deg eller andre. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her.Jeg vil oppfordre deg og andre til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Man kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte seg av nettsiden deres. Her treffer man mennesker som en kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.Tråden er også ryddet for selvskadingsmetoder.Tekola, admin.
Anbefalte innlegg