Gå til innhold

Har aldri forsøkt nettdating før, hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er kvinne litt over 35 år. Normalt utseende og ganske sosial, men har ikke datet noe siden jeg ble singel for et par år siden.

Lurer på å prøve nettdating, men hva anbefaler dere? Hvor er det størt sannsynlighet for å treffe hyggelige menn?

Endret av Eplekaka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker. 

Anonymkode: 59766...028

Skrevet

Er på alder med deg ts.Møteplassen eller Match vil jeg si passer best.

Mannfolk på vår alder som er på Sukker virker så overfladiske,og flertallet er ganske aldersfascistiske.De skal bare ha damer som er mye yngre enn dem selv.

Anonymkode: d17c5...c15

Skrevet

Er kvinne litt over 35 år. Normalt utseende og ganske sosial, men har ikke datet noe siden jeg ble singel for et par år siden.

Lurer på å prøve nettdating, men hva anbefaler dere? Hvor er det størt sannsynlighet for å treffe hyggelige menn?

Sukker! Registrer deg som superbruker. Da kan du sende melding til alle. Det er mange kjekke der, så det er egentlig bare å velge og vrake. Menn er ikke bortskjemt med meldinger, så de blir glade for dem de får :)

Anonymkode: 2b683...e59

Skrevet

Er på alder med deg ts.Møteplassen eller Match vil jeg si passer best.

Mannfolk på vår alder som er på Sukker virker så overfladiske,og flertallet er ganske aldersfascistiske.De skal bare ha damer som er mye yngre enn dem selv.

Anonymkode: d17c5...c15

Møteplassen er blodharry. Hvis det er den stilen TS liker så er det bare å kjøre på. Match har bra menn, men nettsiden er "bråkete". Det blinker tusen varsler når du er der inne. Jeg ga bare opp for jeg synes det ble for komplisert. Sukker er enkelt og greit. Oversiktlige sider og enkelt å navigere. Det er jo en del menn der som man ikke er interessert i, men det er også mange som er normale og kjekke 😊

Skrevet

Møteplassen er blodharry. Hvis det er den stilen TS liker så er det bare å kjøre på. Match har bra menn, men nettsiden er "bråkete". Det blinker tusen varsler når du er der inne. Jeg ga bare opp for jeg synes det ble for komplisert. Sukker er enkelt og greit. Oversiktlige sider og enkelt å navigere. Det er jo en del menn der som man ikke er interessert i, men det er også mange som er normale og kjekke 😊

Min erfaring er at det er veldig mange av de samme mennene på alle nettstedene. Samme bilde, samme nick og samme profiltekst også. Jeg har hoppet mellom de tre, men nå har jeg slettet meg alle steder unntatt en. TS: Jeg tror det er hipp som happ hvor du melder deg inn.

Skrevet

Vi brukte match. Nå ca fem år siden har vi barn, hus og hytte med båt. 

Skrevet

Min erfaring er også at det er mye samme mannfolka på de forskjellige nettstedene. Nå er jeg på match, synes den er mer seriøs enn f.eks  sukker

Anonymkode: 03d49...a6d

Skrevet

Min erfaring er at det er veldig mange av de samme mennene på alle nettstedene. Samme bilde, samme nick og samme profiltekst også. Jeg har hoppet mellom de tre, men nå har jeg slettet meg alle steder unntatt en. TS: Jeg tror det er hipp som happ hvor du melder deg inn.

Hvilken side har du fortsatt med da?

ts

Skrevet

Hvilken side har du fortsatt med da?

ts

Match.

Skrevet

Match.

Da har du betalt da? Ellers ser man vel ingenting på Match..

Skrevet

Da har du betalt da? Ellers ser man vel ingenting på Match..

Ja, men sånn er det vel på både match, møteplassen og sukker, tror jeg. Man får et begrenset antall gratis meldinger før man må betale for å kunne skrive til noen.

Skrevet

En som betaler mye penger på å være på alle nettsidene, må enten ha veldig mye penger eller være ekstremt selskapssyk :P jeg synes det er latterlig dyrt å betale for en slik tjeneste. 

Anonymkode: 5312f...ac1

Skrevet

Match er ganske dyrt,men har møtt flere seriøse der inne.Har møtt noen skikkelige folk på Møteplassen også,men de fleste har vært litt spesielle.Mulig jeg bare har vært uheldig,men nesten alle jeg har truffet har slitt psykisk.En annen ting jeg har merket meg med Møteplassen er at det er veldig mange menn med nordsjøturnus der inne,og menn som jobber flere måneder på en annen kant av landet osv..så det kan jo være en ting å tenke over.For min del hadde det blitt litt vanskelig å ha en kjæreste noen som jobber på den måten.

Skrevet

En som betaler mye penger på å være på alle nettsidene, må enten ha veldig mye penger eller være ekstremt selskapssyk :P jeg synes det er latterlig dyrt å betale for en slik tjeneste. 

Anonymkode: 5312f...ac1

du er jente da. Trenger ikke betale. Men menn må for å starte samtaler.  

Anonymkode: 2b683...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...