AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Hvor er de egentlig? De "normale" som er ute etter et seriøst forhold. Anonymkode: 07875...bb5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Hvor er de egentlig? De "normale" som er ute etter et seriøst forhold. Anonymkode: 07875...bb5De står bak de kjekke sleipingene som du faller for gang etter gang. Anonymkode: ca21a...861 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Du finner en del av dem på Zachen.Det er et litt harry klientell der men det er mange seriøse og hyggelige der. Ellers finnes jo Finnegans Irish pub der det er mange britiske menn,hvis du liker sånt. Anonymkode: 8e470...2cb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Det lurer jeg også på. Burde vært en egen sex-app og egen seriøs-app. Anonymkode: 86890...eea
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 De står bak de kjekke sleipingene som du faller for gang etter gang. Anonymkode: ca21a...861Jeg har nok erfaring til å sile ut de der sleipingene. Men normale og kjekke menn er det ikke så lett å finne. De er ikke så "på jakt" når de er ute. Sitter mer med kompiser og tar en øl enn å stå og glo på dansegulvet. Anonymkode: 07875...bb5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har nok erfaring til å sile ut de der sleipingene. Men normale og kjekke menn er det ikke så lett å finne. De er ikke så "på jakt" når de er ute. Sitter mer med kompiser og tar en øl enn å stå og glo på dansegulvet. Anonymkode: 07875...bb5hva om du selv tar kontakt da? Anonymkode: 108d9...941 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 hva om du selv tar kontakt da?Anonymkode: 108d9...941ja, du har et poeng. Er nok ikke flink selv til å gå bort til noen jeg liker. Anonymkode: 07875...bb5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Men tar gjerne imot flere forslag til hvor man kan møte menn 😜 Anonymkode: 07875...bb5
Prebs Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Hvor er de egentlig? De "normale" som er ute etter et seriøst forhold. Anonymkode: 07875...bb5Menn på 33år finner du på byfjellene, Leos lekeland hvor de ofte frekventerer med sine nervøer/nieser, på yogasenter, Pingvinen cafe/bar, evt standup en onsdagskveld på Ricks, konserter i helgene gjerne pa garage, hulen, verftet, Apollon platebar da de har godt utvalg av øl som mannfolk liker, kan nevne i fleng:-)Og selvfølgelig KG en lørdagskveld...Stort sett alle steder UTENOM Zachen som nevnt under her Mer "harrytass" plass skal du lete leeeenge etter!!! Du finner en del av dem på Zachen.Det er et litt harry klientell der men det er mange seriøse og hyggelige der. Ellers finnes jo Finnegans Irish pub der det er mange britiske menn,hvis du liker sånt. Anonymkode: 8e470...2cb Endret 19. desember 2015 av Prebs skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 Menn på 33år finner du på byfjellene, Leos lekeland hvor de ofte frekventerer med sine nervøer/nieser, på yogasenter, Pingvinen cafe/bar, evt standup en onsdagskveld på Ricks, konserter i helgene gjerne pa garage, hulen, verftet, Apollon platebar da de har godt utvalg av øl som mannfolk liker, kan nevne i fleng:-)Og selvfølgelig KG en lørdagskveld...Stort sett alle steder UTENOM Zachen som nevnt under her Mer "harrytass" plass skal du lete leeeenge etter!!! Bra noen er enig med meg da Venninnene mine eeeelsker Zachen og jeg blir motvillig med hver gang. Anonymkode: 8e470...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Menn på 33år finner du på byfjellene, Leos lekeland hvor de ofte frekventerer med sine nervøer/nieser, på yogasenter, Pingvinen cafe/bar, evt standup en onsdagskveld på Ricks, konserter i helgene gjerne pa garage, hulen, verftet, Apollon platebar da de har godt utvalg av øl som mannfolk liker, kan nevne i fleng:-)Og selvfølgelig KG en lørdagskveld...Stort sett alle steder UTENOM Zachen som nevnt under her Mer "harrytass" plass skal du lete leeeenge etter!!! Er enig om det med zachen, kan ikke si jeg var veldig imponert over klientellet😜 Pingvinen er en bra plass, der har jeg vært litt. Mange av mine venninner begynner å bli etablert så jeg er ikke så mye ute lenger. Jeg kunne godt tatt meg en kaffe der alene, men har enda tilgode å gå ut på byen om kvelden alene. Det er kanskje ikke noe sjekketriks heller😁 Anonymkode: 07875...bb5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har forresten også vært veldig mye på byfjellene, men har fremdeles ikke truffet noen der. Mange kjekke menn, men snakker ikke så mye med de. Blir kanskje et hei og et smil hvis vi passerer hverandre. Kanskje jeg skal bare sitte meg på Fløien en dag og vente på at drømmemannen dukker opp 😜 Anonymkode: 07875...bb5
Prebs Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Bra noen er enig med meg da Venninnene mine eeeelsker Zachen og jeg blir motvillig med hver gang.Anonymkode: 8e470...2cbOrdet "klåfingret" er ikke ofte brukt i mitt foråd, men det er samtidig det første ordet jeg assosierer med ZachenEr enig om det med zachen, kan ikke si jeg var veldig imponert over klientellet😜 Pingvinen er en bra plass, der har jeg vært litt. Mange av mine venninner begynner å bli etablert så jeg er ikke så mye ute lenger. Jeg kunne godt tatt meg en kaffe der alene, men har enda tilgode å gå ut på byen om kvelden alene. Det er kanskje ikke noe sjekketriks heller😁Anonymkode: 07875...bb5Jeg kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen av etablert vennekrets. Såpass godt at jeg bestemete meg for å reise 1 uke alene til Barcelona i sommer, det var ble en "allerledes" ferie enn jeg har vært vandt til, men kan anbefales. Pingvinen er veldig koselig plass med sitt rike ølutvalg, god mat og laidback stemning. Jeg har faktisk vært der alene ved noen anledninger siden de tilbyr "papiravis" som er litt utdøende i dagens "sveipe" samfunn, det være seg låneavis da selvfølgelig. Ganske grei måte å signalisere at du er alene på Var alene på konsert med en artist som heter Thomas Stenstrøm (sverige) for 3 uker siden på garage. Skulle helst sett at noen ble med, men det hele ble litt spontant og ingen som tok seg bryet med å hive seg rundt. Det går absolutt fint å gå på livet alene, MEN å sjekke damer funker dårlig da de fleste tror du er "seriemorder" eller noe når du forteller at du er alene for kvelden!! Thomas Stenstrøm kan forresten varmt anbefalesJeg har forresten også vært veldig mye på byfjellene, men har fremdeles ikke truffet noen der. Mange kjekke menn, men snakker ikke så mye med de. Blir kanskje et hei og et smil hvis vi passerer hverandre. Kanskje jeg skal bare sitte meg på Fløien en dag og vente på at drømmemannen dukker opp 😜Anonymkode: 07875...bb5Men du går jo på feil fjell frøken I følge turistforeningen så er det "grønn" lue som gjelder for single i fjellet uten at jeg har gått til innkjøp av en sådan. Har en "kvikk-lunch" lue og den er jo litt "grønn" så du får holde øynene åpen. Jeg pleier alltid å hilse i fjellet selv HVIS jeg er i stand til det da og ikke snørret henger ut av munn å nese Hender jeg slår av en prat også hvis anledningen byr seg, men de jeg treffer har som regel ring på fingen, spør om jeg kan ta bilde som de kan sende på snap til sin kjære eller må skynde seg hjem for å hente ungene på håndballtrening Kansje jeg skal sende en mail til turistforeningen å foreslå at de kan få sånne "lysthus" for single på Fløyen og Ulriken
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har forresten også vært veldig mye på byfjellene, men har fremdeles ikke truffet noen der. Mange kjekke menn, men snakker ikke så mye med de. Blir kanskje et hei og et smil hvis vi passerer hverandre. Kanskje jeg skal bare sitte meg på Fløien en dag og vente på at drømmemannen dukker opp 😜Anonymkode: 07875...bb5Hva hjelper det om drømmemannen dukker opp når du ikke tar noe som helst initiativ? Anonymkode: ca21a...861 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 Ordet "klåfingret" er ikke ofte brukt i mitt foråd, men det er samtidig det første ordet jeg assosierer med ZachenJeg kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen av etablert vennekrets. Såpass godt at jeg bestemete meg for å reise 1 uke alene til Barcelona i sommer, det var ble en "allerledes" ferie enn jeg har vært vandt til, men kan anbefales. Pingvinen er veldig koselig plass med sitt rike ølutvalg, god mat og laidback stemning. Jeg har faktisk vært der alene ved noen anledninger siden de tilbyr "papiravis" som er litt utdøende i dagens "sveipe" samfunn, det være seg låneavis da selvfølgelig. Ganske grei måte å signalisere at du er alene på Var alene på konsert med en artist som heter Thomas Stenstrøm (sverige) for 3 uker siden på garage. Skulle helst sett at noen ble med, men det hele ble litt spontant og ingen som tok seg bryet med å hive seg rundt. Det går absolutt fint å gå på livet alene, MEN å sjekke damer funker dårlig da de fleste tror du er "seriemorder" eller noe når du forteller at du er alene for kvelden!! Thomas Stenstrøm kan forresten varmt anbefalesMen du går jo på feil fjell frøken I følge turistforeningen så er det "grønn" lue som gjelder for single i fjellet uten at jeg har gått til innkjøp av en sådan. Har en "kvikk-lunch" lue og den er jo litt "grønn" så du får holde øynene åpen. Jeg pleier alltid å hilse i fjellet selv HVIS jeg er i stand til det da og ikke snørret henger ut av munn å nese Hender jeg slår av en prat også hvis anledningen byr seg, men de jeg treffer har som regel ring på fingen, spør om jeg kan ta bilde som de kan sende på snap til sin kjære eller må skynde seg hjem for å hente ungene på håndballtrening Kansje jeg skal sende en mail til turistforeningen å foreslå at de kan få sånne "lysthus" for single på Fløyen og UlrikenDet høres ut som om du er veldig aktiv alene 😊 Jeg har tråkket fjell opp og fjell ned i denne byen, men kanskje jeg har vært på feil fjell til feil tid😜 Tror ikke grønn lue holder, tror nesten folk må gå med et skilt der det står "jeg er SINGEL, ta kontakt" for at folk skal tørre å kontakte hverandre. Lysthus var også et godt forslag, hehe. Jeg skal uansett holde øynene åpen for en mann med kvikk-lunsj lue, kanskje vi blir heldig på fjellet likevel 😉 Anonymkode: 07875...bb5
Prebs Skrevet 20. desember 2015 #16 Skrevet 20. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som om du er veldig aktiv alene 😊 Jeg har tråkket fjell opp og fjell ned i denne byen, men kanskje jeg har vært på feil fjell til feil tid😜 Tror ikke grønn lue holder, tror nesten folk må gå med et skilt der det står "jeg er SINGEL, ta kontakt" for at folk skal tørre å kontakte hverandre. Lysthus var også et godt forslag, hehe. Jeg skal uansett holde øynene åpen for en mann med kvikk-lunsj lue, kanskje vi blir heldig på fjellet likevel 😉 Anonymkode: 07875...bb5 Det høres ut som om du er veldig aktiv alene 😊 Jeg har tråkket fjell opp og fjell ned i denne byen, men kanskje jeg har vært på feil fjell til feil tid😜 Tror ikke grønn lue holder, tror nesten folk må gå med et skilt der det står "jeg er SINGEL, ta kontakt" for at folk skal tørre å kontakte hverandre. Lysthus var også et godt forslag, hehe. Jeg skal uansett holde øynene åpen for en mann med kvikk-lunsj lue, kanskje vi blir heldig på fjellet likevel 😉 Anonymkode: 07875...bb5 Aktiv og aktiv frøken. Jeg vet at kvinner ikke kommer å ringer på døren min ivertfall for å be meg opp til dans. Hadde bare NRK sine kontrollører på lisensavdelingen vært av majoriteten "unge single kvinner" så hadde det kanske vært håp, men gang etter gang så viser det seg at nettopp lisensinnkreving er "siste reis" før pensjonist tilværelsen lokker, og dette virker å være forbeholdt menn...Nok om NRK!!! "Buttons" hadde jo vært løsningen..Dvs buttons med fargekode i jakken hadde løst dette problemet. Standarlisering av fargekoder hadde jo gjort dette til ubegrenset med muligheter. Du kunne da virkelig satt opp preferanse om hva man ønsket/kunne tilby slik at at det var bare å stikke bort å si hei uten noe videre introdukjon fordi at her var jo tilbud /etterspørsel "spot on"... Vell, nok om "buttons"!!! Hold øynene åpen for "kvikk-lunsj" luen du frøken, så får du heller sende meg en pm dersom du vil vite hva man skal si til bartenderen på Pingvinen for å få rabatterte priser:-)
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2015 #17 Skrevet 20. desember 2015 Så du skal finne en normal bergenser? Du kan starte å date ledelsen i SV. De er ikke normale, men de er skap-bergensere/bergensere
Prebs Skrevet 20. desember 2015 #18 Skrevet 20. desember 2015 5 minutter siden, Cartman skrev: Så du skal finne en normal bergenser? Du kan starte å date ledelsen i SV. De er ikke normale, men de er skap-bergensere/bergensere Er du seriøs eller har du glemt å ta medisinen din idag?
Gjest Cartman Skrevet 20. desember 2015 #19 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, Prebs skrev: Er du seriøs eller har du glemt å ta medisinen din idag? Jeg har glemt å ta medisinen i dag Medisinen ligger igjen i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå