AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Han er 7 måneder, pleier vanligvis å ha avføring minimum 2 gang for dag. Nå tror jeg ikke han har gjort fra seg siden torsdag. Var ute med han i går, men det var så mørkt, at jeg klarte ikke å se om han faktisk gjorde fra seg, selv om han satte seg tilrette. Var ute nå, da satt han seg til å bæsje to ganger, men virker ikke som han går det ut.. Han spiser normalt, og formen virker ellers fin. Anonymkode: e9eea...88f
Surriball Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Kanskje du kan prøve å gi ham biola? Evt tilsette kokte grønnsaker eller noe annet fiberrikt til maten hans, han hører forstoppet ut. Væske og bevegelse bruker å hjelpe.
Fiberhusk Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Kefir, veldig bløt kokt ris, om nom nom! Da kommer det ut Fungerer veldig bra på min. Hun har en fin blanding av diarè og forstoppelse regelmessig. Har ikke funnet noen god grunn for dette, hun tåler fôret og får ikke noe spesielt ekstra.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Ta kontakt med veterinær. Det kanvære så mye rart. Jeg har hørt om tilfeller av forstoppelse hos hund som har endt med brokk i endetarmen og operasjon/avliving. Ikke la dette ligge til over julehelgen i hvert fall. Anonymkode: 6d182...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå