AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 lager denne tråden for å få et sted å blåse ut litt fremover ved behov, også kanskje jeg fått litt oppmuntring på veien.Jeg er en kvinnelig utgave av den beryktede mannlige playeren. Livredd for forpliktelser, glad i oppmerksomhet, og får (dessverre) alltid den jeg vil ha med meg i senga. Jeg skriver ikke dette fordi jeg er stolt av det, men nå skal jeg prøve å endre litt på meg selv. Sex skal bli mer enn kun knulling, det skal være følelser og begjær...Første jeg skal gjøre nå er å gå inn i et frivillig sølibat i en mnd. Altså fra i dag frem til den 19/1-2016!! Starter den første dagen med en date som jeg har vært på 2 dater med tidligere i år (men som fadet litt naturlig ut av andre årsaker). Vi hadde sex 5 ganger den første natten... Han får take it, or leave it? En ordentlig mann bør vel klare 1 mnd uten i starten?? (Og akkurat han her vet jo sånn sett at sex ikke er noe problem mellom oss 😂).. Anonymkode: a694a...bf1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Såklart bør menn vente så lenge kvinnen ønsker om de virkelig er interessert. Om det er en måned eller 8. Alle har en hånd de kan bruke om de blir desperate og må tømme seg. Anonymkode: dec29...24d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 lager denne tråden for å få et sted å blåse ut litt fremover ved behov, også kanskje jeg fått litt oppmuntring på veien.Jeg er en kvinnelig utgave av den beryktede mannlige playeren. Livredd for forpliktelser, glad i oppmerksomhet, og får (dessverre) alltid den jeg vil ha med meg i senga. Jeg skriver ikke dette fordi jeg er stolt av det, men nå skal jeg prøve å endre litt på meg selv. Sex skal bli mer enn kun knulling, det skal være følelser og begjær...Første jeg skal gjøre nå er å gå inn i et frivillig sølibat i en mnd. Altså fra i dag frem til den 19/1-2016!! Starter den første dagen med en date som jeg har vært på 2 dater med tidligere i år (men som fadet litt naturlig ut av andre årsaker). Vi hadde sex 5 ganger den første natten... Han får take it, or leave it? En ordentlig mann bør vel klare 1 mnd uten i starten?? (Og akkurat han her vet jo sånn sett at sex ikke er noe problem mellom oss 😂).. Anonymkode: a694a...bf1Selvsagt bør han det, men hva er poenget hvis kjemien er der? Jeg skjønner meget godt at mange vil vente til sex til det er mer en bare knulling. Men hvorfor gjør du dette til et tall? Så hvis dere den 18. januar er sammen og har det riktig så koselig og alt ligger til rette for sex, så er det altså uaktuelt, men dagen etterpå er det ok?For meg blir dette helt feil å lage matematikk av dette. Om det går 2 uker eller 8 uker er faktisk ikke poenget, men at man faktisk er klar for det når det skjer. Anonymkode: d6456...5a3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Selvsagt bør han det, men hva er poenget hvis kjemien er der? Jeg skjønner meget godt at mange vil vente til sex til det er mer en bare knulling. Men hvorfor gjør du dette til et tall? Så hvis dere den 18. januar er sammen og har det riktig så koselig og alt ligger til rette for sex, så er det altså uaktuelt, men dagen etterpå er det ok?For meg blir dette helt feil å lage matematikk av dette. Om det går 2 uker eller 8 uker er faktisk ikke poenget, men at man faktisk er klar for det når det skjer.Anonymkode: d6456...5a3ser helt klart det du skriver, og om det "blir" noe ordentlig mellom han her og meg; gjelder nok ikke "1-mnd" regelen min en hel mnd 🙈 Men, funker ikke det her, blir det null sex på meg på en mnd. Det er rett og slett fordi mitt hode og selvbilde trenger det. Problemet mitt er vel litt at siden jeg er såpass glad i sex, er jeg klar med en gang ;-) Takk for svar forresten :-D Anonymkode: a694a...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå