Gå til innhold

Tror du at alle menn som utgir seg for å være single på nettet er seriøse?

Tror du at alle som utgir seg for å single er seriøse?  

18 stemmer

1. 1. Tror du at alle som utgir seg for å være single, feks på møteplassen/ sukker er seriøst søkende etter forhold?

• Ja
      3
    • Nei
      15
  2. 2. har du opplevd å følt deg brukt til sex av noen fra nettdating?

• Ja
      8
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt menn fra møteplassen, som jeg mistenkte ikke søkte forhold, men utgir seg for å søke det for å få sex.

Er det andre som har opplevd det samme?

Anonymkode: 694e2...559

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Selvsagt er det mange som kun ønsker sex.

Skrevet

Nei, det er jo nesten selvsagt. Og jeg kan forstå det, var tidligere en mann som var seriøs selv, men jeg ser jo hvordan verden behandler "skikkelige" folk i dag i betydningen av å være seriøs i forhold og relasjoner. Det straffer seg, derfor  har jeg selv også gått over til bruk og kast mentaliteten. 

Anonymkode: ae4c0...36d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt menn fra møteplassen, som jeg mistenkte ikke søkte forhold, men utgir seg for å søke det for å få sex.

Er det andre som har opplevd det samme?

Anonymkode: 694e2...559

Ja.

Selvsagt er det mange som kun ønsker sex.

Nu synes jeg ikke det er galt å bare ønske sex, men man må være ærlig om det.

Skrevet

Det er nok en del som søker sex og ikke forhold, men mitt intrykk er at de stort sett da er veldig ærlig på det fra starten av. Vertfall mitt generelle utrykk. Lenge siden jeg drev med nettdating nå, men jeg snakket lenge med dem først og ble kjent, de jeg da møtte var i mitt tilfelle værtfall det samme mennesket jeg ble kjent med. Man merker fort på samtalen om de er useriøse syns jeg.

Klart det fins jo de som klarer å lyve om det og, det har jeg full tro på, men da gjelder det å bli godt kjent og vite nogenlunde hvem man møter. Mitt intrykk er at de useriøse gidder ikke ha lange seriøse, dype samtaler før man møtes. Merker det fort i "flyten" på skrivinga om de er intresert på ekte. Man må luke ut litt selv også :)

Også er det jo viktig å selv ha fokus på å bli kjent med mennesket og ikke ha sex for tidlig, selv om man kan ha lyst. Har man gått på noen dater tror jeg det er ganske greit å finne ut hvilket menneske man sitter ovenfor. Vertfall i de fleste sammenhenger :)

Mitt intrykk er egentlig at det er mange seriøse menn der ute som ser etter forhold, de fleste jeg har datet har vært intressert i det rimelig kjapt vertfall.

Skrevet

nei. jeg tror ikke folk der er så seriøse. selv har jeg prøvd det og ønsker ikke å prøve det igjen. og hvis jeg vil prøve sånne profiler så vil jeg bestemme selv om jeg vil bruke det eller ikke. jeg tror ikke alle der søker sex, noen søker nok kun noen å bli venner med. det går faktisk an. 

Anonymkode: 5423f...3fd

Skrevet

Har opplevd menn som har løyet om sin sivile status, og sagt de har vært på utkikk etter et seriøst forhold.

Jeg stoler dessverre ikke på noen av de inntil det motsatte er bevist. Noe ingen enda har klart :(

Trist utvikling og en kald og kjip verden for single.

Anonymkode: 6d99b...2a0

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd menn som har løyet om sin sivile status, og sagt de har vært på utkikk etter et seriøst forhold.

Jeg stoler dessverre ikke på noen av de inntil det motsatte er bevist. Noe ingen enda har klart :(

Trist utvikling og en kald og kjip verden for single.

Anonymkode: 6d99b...2a0

Det er nettopp derfor jeg har gått over til den "mørke" siden når det gjelder dating. Alle kvinner som shittester maksimalt for å finne ut om du er seriøs gjør noe med deg over tid dessverre. Etterhvert blir man mer kynisk og likegyldig og tenker mest på seg selv, det må man jo for å overleve følelsesmessig. 

Anonymkode: ae4c0...36d

Skrevet

Tror garantert at de fleste der er ute etter sex og ikke noe forhold. De siles fort ut 😊

Skrevet

Ja internett er jo full av folk som utgir seg for å være noe annet enn de er. Han kan være gift med kone og barn og samtidig sitte på nett, eller møte en kvinne for date og fremstille det som at han er singel og vil gifte seg med henne, kun for å få seg et ligg.

Anonymkode: 0e3fd...b6a

Skrevet

Ja.

Nu synes jeg ikke det er galt å bare ønske sex, men man må være ærlig om det.

Enig, man må være ærlig om hva man søker. Tror det er mange som ikke er det. Jeg har opplevd at de fleste jeg har møtt forsøkte seg på meg sexuellt ganske tidlig, og da tror man at de kun er ute etter sex. Vet ikke hvordan dere andre damer har opplevd dette? Forsøker menn seg på dere på 1 eller 2 date sexuellt?

Skrevet

Enig, man må være ærlig om hva man søker. Tror det er mange som ikke er det. Jeg har opplevd at de fleste jeg har møtt forsøkte seg på meg sexuellt ganske tidlig, og da tror man at de kun er ute etter sex. Vet ikke hvordan dere andre damer har opplevd dette? Forsøker menn seg på dere på 1 eller 2 date sexuellt?

Jepp, da vet man at de er mye godt kun er ute etter sex.

Skrevet

jepp man ser det litt på måten de går frem på. :)

Skrevet

Dette kontrer playere ved å date flere samtidig. Slik har man "råd" til å vente litt før man gjør fremstøt. You win some and You lose some..

Anonymkode: 6abe6...42a

Skrevet

Dette kontrer playere ved å date flere samtidig. Slik har man "råd" til å vente litt før man gjør fremstøt. You win some and You lose some..

Anonymkode: 6abe6...42a

Og det er grunn til at damer med respekt for seg selv ikke godtar noe annet enn at en fyr betaler på datene, på den måten hindrer hun playerne i å date for mange kvinner på en gang.

Skrevet

Ja, mange menn utgir seg for å ville ha et forhold mens de bare vil ha sex. Noen lyver også om at de er single, men jeg tror ikke det er så mange som gjør akkurat det. Ellers er det jo endel seriøse og ærlige også, fins jo alle varianter. Men ja, man må være klar over at en del menn på disse sidene er uærlige og useriøse.

Anonymkode: 1fe2b...f48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...