fullkornspasta Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Kjøpte sånn vippe- og øyenbrynsfarging på Cubus for litt siden, og igår farget jeg brynene og ble kjempe(!)fornøyd. Jeg har ikke behov for å farge overvippene, men kjenner at jeg virkelig vil farge undervippene. Er det mulig? Jeg kan jo ikke bare lukke øynene, så kan det hende jeg skader dem, da? blir det å svi? Haha, er bare så typisk meg å finne på noe sånt rett før jul, så må jeg gå hele ferien med rødsprengte øyne jeg nesten ikke kan se med Er det noen som bruker å farge undervippene?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Jeg anbefaler at øynene er lukket hele tiden. Ta et øye om gangen. Lukk øyet og legg på fargen med en pensel eller q-tips, da farger du både de øvre og nedre vippene. IKKE åpne øyet! Det beste er egentlig å få hjelp og ta begge øynene samtidig. Anonymkode: 03fa6...34b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Det går helt fint å gjøre det med åpne øyne, legg det på som mascara, bare vær forsiktig. Anonymkode: 2b03d...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå