AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Sist jeg var til frisøren betalte jeg 2800 kr!! Da klippet jeg meg, farga og stripa. Dette var hos H2 frisør i Trondheim, senior frisør (mest erfaring). Heldigvis er jeg bare til frisøren 2 ganger i året, men synes likevel det er innmari dyrt. Har vært hos billigere salonger, men blir aldri like fornøyd som jeg blir til hun jeg går til. Hun bruker lang tid på klippen og jeg blir alltid superfornøyd. Hva er ditt dyreste frisørbesøk og hva gjorde du? Anonymkode: 2cb46...07c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 3200kr. Klippet tuppene, tynnet ut håret og stripet det (foliestriper) kostet så mye pga lengden og tykkelsen på håret mitt. (Ekstra tidsbruk og hårfarge) var en helt vanlig frisør med 5 års erfaring. Verste var at jeg ble veldig misfornøyd med resultatet, så endte opp med å klage. Anonymkode: d4d91...06a
Banks Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Sist jeg var til frisøren betalte jeg 2800 kr!! Da klippet jeg meg, farga og stripa. Dette var hos H2 frisør i Trondheim, senior frisør (mest erfaring). Heldigvis er jeg bare til frisøren 2 ganger i året, men synes likevel det er innmari dyrt. Har vært hos billigere salonger, men blir aldri like fornøyd som jeg blir til hun jeg går til. Hun bruker lang tid på klippen og jeg blir alltid superfornøyd. Hva er ditt dyreste frisørbesøk og hva gjorde du?Anonymkode: 2cb46...07cer ikke så dyrt om du går 2 ganger i året. Da blir det en ganske stor jobb for frisøren, særlig hvis du er blond. Du betaler under 6000kr i året for frisør, de fleste menn bruker mer.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Ikke at denne summen er så stor i forhold til hva dere over har betalt, men betalte over 1000 kr for striper som man bare så i veldig sterkt og konsentrert lys. Var for sjenert til å klage. Angrer på det i grunn Anonymkode: ca909...c8c
Anoia Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Tror det dyreste var da jeg skulle avfarge håret (er blond, hadde farget det kullsvart). Av en eller annen grunn tok det 3 runder med avfarging før de greide å "knekke" svartfargen, endte opp med diaréfarget hår og betalte 3000 for det -_-Lærte leksa mi da, har i ettertid valgt andre metoder når jeg føler jeg trenger en drastisk forvandling
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Ca.8000 kr.Sinnssykt å tenke på,og frisøren bare lo. Anonymkode: 1217d...205
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ca.8000 kr.Sinnssykt å tenke på,og frisøren bare lo. Anonymkode: 1217d...205 8000?? Hva gjorde du? Anonymkode: d4d91...06a
Gjest janne m Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ca.8000 kr.Sinnssykt å tenke på,og frisøren bare lo. Anonymkode: 1217d...205 Det skulle du ALDRI betalt. Hva fikk du gjort? Hvor lang tid tok det?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 3100, fikk helt bakoversveis, siden jeg vanligvis betaler 1600 på en annen frisørsalong. Anonymkode: dbe5d...806
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 Den 19. desember 2015 at 12.56, AnonymBruker skrev: Sist jeg var til frisøren betalte jeg 2800 kr!! Da klippet jeg meg, farga og stripa. Dette var hos H2 frisør i Trondheim, senior frisør (mest erfaring). Heldigvis er jeg bare til frisøren 2 ganger i året, men synes likevel det er innmari dyrt. Har vært hos billigere salonger, men blir aldri like fornøyd som jeg blir til hun jeg går til. Hun bruker lang tid på klippen og jeg blir alltid superfornøyd. Hva er ditt dyreste frisørbesøk og hva gjorde du? Anonymkode: 2cb46...07c 2700 og noe, også i Trondheim men ikke H2. Jeg ville gå fra blondt til lysebrunt. Endte opp med nesten svart hår, og de klippet av mesteparten av lengden, og skar vekk det meste foran, sånn at på sidene har jeg bare noen fjoner igjen. Jeg tør nesten ikke å gå til frisøren lengre, blir aldri sånn som jeg vil ha det uansett, og lysebrunt er ikke svart... Anonymkode: 73af7...794
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 18 timer siden, Banks skrev: er ikke så dyrt om du går 2 ganger i året. Da blir det en ganske stor jobb for frisøren, særlig hvis du er blond. Du betaler under 6000kr i året for frisør, de fleste menn bruker mer. Lurer på hva slags menn som bruker over 6000 kr i året på frisøren! Anonymkode: 73af7...794 2
Banks Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 ... De som feks klipper seg hver 4-6 uke 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Skrevet 20. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 8000?? Hva gjorde du? Anonymkode: d4d91...06a Avfarging og antipermanent + glansvask og brazilian blowout.Var glad jeg hadde hår igjen etterpå... 5 timer siden, janne m skrev: Det skulle du ALDRI betalt. Hva fikk du gjort? Hvor lang tid tok det? Hadde en mislykket farge og en mislykket permanent.Avfarget det først.Det tok noen timer.Frisøren skulle holde ferielukket fra dagen etter,så hun anbefalte å ta antipermanent i samme slengen så da gikk jeg med på det.Etterpå var det glanskvask og keratinkur.Det tok hele dagen, tror jeg var der i 9 timer.Det var flere ulike frisører som holdt på,og det ble litt over stengetid før vi var ferdige. Anonymkode: 1217d...205
Honey Dew Skrevet 20. desember 2015 #14 Skrevet 20. desember 2015 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ca.8000 kr.Sinnssykt å tenke på,og frisøren bare lo. Anonymkode: 1217d...205 Hva i all verden var det frisøren gjorde med håret ditt for at summen skulle bli så høy?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva i all verden var det frisøren gjorde med håret ditt for at summen skulle bli så høy? Hun har jo skrevet det. Anonymkode: a6226...4f5 1
Gjest 123Sol Skrevet 20. desember 2015 #16 Skrevet 20. desember 2015 Rundt 600 eller noe for...10 år siden. Er glad jeg er såpass flink til å ordne håret mitt selv.
Wenda Skrevet 20. desember 2015 #17 Skrevet 20. desember 2015 21 timer siden, Banks skrev: er ikke så dyrt om du går 2 ganger i året. Da blir det en ganske stor jobb for frisøren, særlig hvis du er blond. Du betaler under 6000kr i året for frisør, de fleste menn bruker mer. Oi, har aldri hørt om en mann som har brukt så mye hos frisøren. Det meste jeg har brukt var 2500 kr. Og jeg ble så lei meg når hun var ferdig at jeg ikke turte gå til frisør igjen. Da hadde jeg hår til buksekanten, og frisøren klipte det så jævlig at til og med samboeren min (som knapt legger merke til om jeg har gått fra blond til mørk) bare stod og måpte når han så klippen Etter det har jeg kun latt ei venninne klippe meg. Hun er utdannet frisør, men kan ikke jobbe innenfor det yrket lengre. Så da blir det så og si gratis. Jeg betaler ikke henne, men jeg stiller jo opp for henne om hun trenger min hjelp til noe Jeg klipper meg 1-2 ganger pr år
Banks Skrevet 20. desember 2015 #18 Skrevet 20. desember 2015 3 minutter siden, Wenda skrev: Oi, har aldri hørt om en mann som har brukt så mye hos frisøren. Det meste jeg har brukt var 2500 kr. Og jeg ble så lei meg når hun var ferdig at jeg ikke turte gå til frisør igjen. Da hadde jeg hår til buksekanten, og frisøren klipte det så jævlig at til og med samboeren min (som knapt legger merke til om jeg har gått fra blond til mørk) bare stod og måpte når han så klippen Etter det har jeg kun latt ei venninne klippe meg. Hun er utdannet frisør, men kan ikke jobbe innenfor det yrket lengre. Så da blir det så og si gratis. Jeg betaler ikke henne, men jeg stiller jo opp for henne om hun trenger min hjelp til noe Jeg klipper meg 1-2 ganger pr år Jeg snakker om i året. De som klipper seg med 4-6 ukers mellomrom ligger på rundt 6000kr i året. (Menn) nå kommer det jo helt ann på prisene hvor man bor. Gjennomsnittet i Oslo på herreklipp ligger på rundt 600kr. Og det bare øker..
Wenda Skrevet 20. desember 2015 #19 Skrevet 20. desember 2015 Jeg skjønte at du snakker om pr år. Jeg kjenner fortsatt ikke noen menn som bruker så mye på hårklipp likevel
Gjest hockeyfrue Skrevet 20. desember 2015 #20 Skrevet 20. desember 2015 Bruker ca 4700 kr hver gang jeg er hos frisøren, og jeg synes det er verdt hver krone. Da får jeg klippet tuppene, tatt x antall foliestriper, hårkur og styling av håret. Jeg går til Gevir på Grünerløkka, gått der i mange år, og jeg blir alltid like fornøyd når jeg drar derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå