Gå til innhold

Et eksperiment : Mann/ kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kvinneprofil her  med de samme meninger og holdninger som en gutteprofil jeg laget.

Som kvinne er jeg hatet av jenter og elsket av gutter

Som gutt er jeg elsket av jenter og likt av gutter.

Konklusjon : Jenter hater jenter???

Hvorfor er det slik?

Jeg skriver og mener det samme som jenteprofilen og nå blir jeg likt av jenter, får masse brev på innboksen?

Som jente med akkurat samme meninger blir jeg hatet av dem? Men får masse brev fra gutta.

Som gutt får jeg både fra menn og jenter som liker meg.

Det er hardt å være jente altså, hardt å få innpass i flokken blant jenter. Spesielt om du ser bra ut og har de meningene du har. Da er du hatet. Som gutt er du ikke det?

Fy faen jenter er falske her inne.

Men jeg har sett meg ut hvem som er oppriktige og snille jenter som likte meg både som gutt og jente. Det finnes faktisk noen av de også, men det er dessverre unntaket. Hvorfor er det slik? Hvorfor må jenter hate andre jenter, hvorfor kan vi ikke støtte hverandre? Hvorfor må sjalusi og misunnelse ødelegge søsterskapet?

Anonymkode: 5cc70...17d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mye rett i det du har oppdaget.  Det stemmer veldig ofte, men heldigvis finnes det mange unntak også.

Best å holde seg til de hyggelige utgavene av både gutter og jenter, menn og damer.  

Anonymkode: 215bd...79c

• Liker 1
Skrevet

Ikke for ingenting uttrykket "kvinner er kvinner verst" er aktuelt. Søsterskap går bare nedover, mot de vi anser dårligere enn oss. :)

Anonymkode: 0ef96...c1c

• Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jeg blir ikke hatet her i alle fall og jeg er jente. Har da mye med holdninger å gjøre og hvordan man behandler andre. Selv er jeg  blid og sprudlende og behandler alle likt. Folk merker tydeligvis det, for de blir blide når jeg er det. Opplever sjalusi fra både menn og kvinner nå og da, men det er ikke oftere enn folk som er hyggelige

Skrevet

Jeg blir ikke hatet her i alle fall og jeg er jente. Har da mye med holdninger å gjøre og hvordan man behandler andre. Selv er jeg  blid og sprudlende og behandler alle likt. Folk merker tydeligvis det, for de blir blide når jeg er det. Opplever sjalusi fra både menn og kvinner nå og da, men det er ikke oftere enn folk som er hyggelige

Dett gjelder bare de jentene som skiller seg ut med meninger og væremåte og utseendet. Hvorfor elsker de meg nå når jeg er gutt da? Har samme meninger og oppfører meg likt. Eneste forskjellen er at jeg er gutt nå mot at jeg var jente før.

• Liker 1
Skrevet

Dette finnes det tonnevis av litteratur og forskning rundt.

Bare å sette seg ned og lese hvis du vil lære mer om temaet. :)

Anonymkode: b6b26...42f

Skrevet

Kan du forklare litt av hva meningene dine består av da, så kanskje er det lettere å forstå :) Altså jeg tenker for eksmepel at jeg ikke kommer så veldig godt overens med løse jenter som prøver å gjøre alt de kan for å vise hvor sexy de er, typ de jentene som poster masse rare nakenbilder av seg selv på Facebook og instagram osv. Er jo ikke slemme mot dem, men er ikke interessert i å være venn med dem heller. Sikkert dobbeltmoralsk ja, men gutter bryr jeg meg egentlig ikke om er løse eller ikke, altså jeg ville ikke blitt sammen med en løs mann, men hadde ikke hatt noe i mot han. Tror mye av grunnen til dette er at jenter ofte er så krampaktige, gutter ligger bare rundt men poster over alt om hvor seksuelle de er og alt de vil gjøre for å tilfredsstile jenter for å vise seg som den perfekte sexpartner, det er det ofte jenter gjør, som sagt krampaktig.

Aner ikke hva dine personligheter har vært ts, men dette er hvert fall det eneste eksemplet for min del jeg kan komme på der jeg ville ha forskjellsbehandlet. Når det er sagt, ville aldri vært slem mot vedkommende, hadde smilt og vært hyggelig, men hadde ikke gjort noe mer for å bli kjent da. :) (ikke at jeg har sendt pm til noen her på forumet da..)

Anonymkode: c187c...c1a

• Liker 2
Skrevet

Føler selv at det stemmer noenlunde helt korrekt :)

• Liker 2
Skrevet

Kan du forklare litt av hva meningene dine består av da, så kanskje er det lettere å forstå :) Altså jeg tenker for eksmepel at jeg ikke kommer så veldig godt overens med løse jenter som prøver å gjøre alt de kan for å vise hvor sexy de er, typ de jentene som poster masse rare nakenbilder av seg selv på Facebook og instagram osv. Er jo ikke slemme mot dem, men er ikke interessert i å være venn med dem heller. Sikkert dobbeltmoralsk ja, men gutter bryr jeg meg egentlig ikke om er løse eller ikke, altså jeg ville ikke blitt sammen med en løs mann, men hadde ikke hatt noe i mot han. Tror mye av grunnen til dette er at jenter ofte er så krampaktige, gutter ligger bare rundt men poster over alt om hvor seksuelle de er og alt de vil gjøre for å tilfredsstile jenter for å vise seg som den perfekte sexpartner, det er det ofte jenter gjør, som sagt krampaktig.

Aner ikke hva dine personligheter har vært ts, men dette er hvert fall det eneste eksemplet for min del jeg kan komme på der jeg ville ha forskjellsbehandlet. Når det er sagt, ville aldri vært slem mot vedkommende, hadde smilt og vært hyggelig, men hadde ikke gjort noe mer for å bli kjent da. :) (ikke at jeg har sendt pm til noen her på forumet da..)

Nei kan selvsagt ikke si noe om det av frykt for å bli avslørt

• Liker 1
Skrevet

Nei kan selvsagt ikke si noe om det av frykt for å bli avslørt

Du kan jo si noe overfladisk da, herregud. Tror du virkelig at dine personer er de eneste på hele forumet som har de meningene? Altså du trenger ikke gå inn på detaljer, men skrive tema hvert fall..

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo si noe overfladisk da, herregud. Tror du virkelig at dine personer er de eneste på hele forumet som har de meningene? Altså du trenger ikke gå inn på detaljer, men skrive tema hvert fall..

Nei. Det holder å si at det er de samme meningene jeg hadde som jente

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Jenter som dette, og de som ser på og er fan av jenter som dette, er hovedgrunnen til at jeg misliker 9/10 jenter jeg møter.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Dett gjelder bare de jentene som skiller seg ut med meninger og væremåte og utseendet. Hvorfor elsker de meg nå når jeg er gutt da? Har samme meninger og oppfører meg likt. Eneste forskjellen er at jeg er gutt nå mot at jeg var jente før.

Jeg gjør ikke annet enn å skille meg ut, men i stedet for å bli møtt med sjalusi blir jeg møtt med at jeg får masse komplimenter for utseende av både menn og kvinner i tillegg til personlighet. Så jeg kjenner meg nok ikke igjen i det du hevder. Trodde det var greit å ha forskjellige erfaringer jeg, men du virker krass fordi jeg opplever noe annet enn deg

Skrevet

Du må ha forferdelig fritidsproblemer og egobehov når du lager deg flere brukere her inne og later som du er noen andre enn du er. Splitted personality psychopat much.

Anonymkode: 2a55b...892

• Liker 2
Skrevet
Den 19.12.2015 at 16.56, AnonymBruker skrev:

Du må ha forferdelig fritidsproblemer og egobehov når du lager deg flere brukere her inne og later som du er noen andre enn du er. Splitted personality psychopat much.

Anonymkode: 2a55b...892

Jeg har ikke flere brukere her inne. Jeg er mann nå og hadde en jenteprofil før

• Liker 1
Skrevet

Så jenter hater jenter men liker gutter, mens gutta liker både jenter og gutter..... hmmmmm.

Skrevet
Den 20.12.2015 at 22.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke flere brukere her inne. Jeg er mann nå og hadde en jenteprofil før

Det burde ikke vært tillatt å utgi seg for å være mann når man er kvinne - og omvendt.

Anonymkode: 2e62b...923

• Liker 1
Skrevet
Den 12/19/2015 at 11.16, AnonymBruker skrev:

Det er hardt å være jente altså, hardt å få innpass i flokken blant jenter. Spesielt om du ser bra ut og har de meningene du har. Da er du hatet. Som gutt er du ikke det?

Det er mye det samme om man er mann, selv er jeg mann og jeg passer selvsagt på hva jeg sier når jeg er med kvinner.  På den andre siden er det rimelig lett å bli likt av kvinner, man vet jo hva man bør si og ikke si.  

Anonymkode: a1497...37d

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde ikke vært tillatt å utgi seg for å være mann når man er kvinne - og omvendt.

Anonymkode: 2e62b...923

Hvorfor ikke? Har det noe å si om personen som skriver later som om de ikke har penis eller pupper?

selvfølgelig skal det være tillatt. Noe annet er rett ut latterlig.

Anonymkode: bd8c7...ddf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...