AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Jeg har bestemt meg for at nå skal jeg virkelig gå inn for å skaffe meg kjæreste. Etter å ha vært singel et par år føler jeg meg klar. Har skjønt at det ikke er så lett, men jeg orker ikke masse-dating. Jeg har lyst å treffe noen som jeg virkelig liker. Noen som har noen gode råd og tips? Anonymkode: cdf74...8ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke lære deg å være sterk i deg selv? Anonymkode: 70cf5...9df 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke lære deg å være sterk i deg selv?Anonymkode: 70cf5...9dfSvada svar som dette kan du holde deg for god til... Anonymkode: 69b1e...29e 9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke lære deg å være sterk i deg selv?Anonymkode: 70cf5...9dfFor jeg har lyst på en partner jeg kan finne på ting sammen med og dele livet med. Jeg vet at jeg klarer meg fint selv, men jeg tror ikke vi mennesker er skapt for å være alene. Anonymkode: cdf74...8ae 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 For jeg har lyst på en partner jeg kan finne på ting sammen med og dele livet med. Jeg vet at jeg klarer meg fint selv, men jeg tror ikke vi mennesker er skapt for å være alene. Anonymkode: cdf74...8aeDet er det en har venninner til! Anonymkode: 70cf5...9df 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #7 Skrevet 19. desember 2015 Det er det en har venninner til! Anonymkode: 70cf5...9dfVenninner kan ikke oppfylle alle behov som en partner kan. Da tenker jeg ikke bare seksuelle 😜 En partner kan heller ikke oppfylle alle behov så man har helt klart bruk for gode venninner. Men jeg kjenner at det hadde vært godt å ha en god mann ved min side. Jeg kjenner at jeg er klar for det 😊 Anonymkode: cdf74...8ae 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #8 Skrevet 19. desember 2015 Lykke til! Skulle sikkert ha hatt det forsettet selv, men jeg aner ikke svaret på det du spør om, hvor treffer jeg en jeg virkelig liker? Hadde jeg visst det, hadde jeg oppholdt meg der og ikke rikket meg av flekken :-) Takk og pris for gode venninner. Anonymkode: 30b18...26f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 Det er det en har venninner til! Anonymkode: 70cf5...9dfLiker virkelig ikke menn du`? Anonymkode: cd58d...5c0
Chizue Skrevet 19. desember 2015 #10 Skrevet 19. desember 2015 En kjæreste kommer når det kommer.Enten finner du en mann/kvinne, neste år, eller så gjør du det ikke.Bare husk å ikke stresse med det... 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #11 Skrevet 19. desember 2015 Liker virkelig ikke menn du`?Anonymkode: cd58d...5c0Jo da, til visse ting er de bra å ha. Men jeg er ikke så dum at jeg gjør meg avhengig av en. Anonymkode: 70cf5...9df
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Jo da, til visse ting er de bra å ha. Men jeg er ikke så dum at jeg gjør meg avhengig av en. Anonymkode: 70cf5...9dfMåten du snakker om menn på får meg til å tenke at du skyver de fra deg og bare skaper avstand. Jeg er ikke avhengig av en mann, klarer meg veldig fint på de fleste områder. Men jeg vet også hvor vondt det er når det blir slutt og derfor er det faktisk sånn at man er avhengig av de man blir sammen med. Det er ingen skam, det er sånn vi mennesker er. Jeg gleder meg til den dagen jeg blir forelsket igjen og er "avhengig" av en mann. Avhengig av å være i nærheten av han, ringe han på vei hjem fra jobb og høre om jeg skal handle med noe, finne på ting han, kysse, kose og være i armkroken hans. Menn er ikke våre fiender, det finnes faktisk veldig mange bra menn. Det er bare vi som må være innstilt og bevisst på hva vi selv ønsker av en mann. Anonymkode: cdf74...8ae 1
jordbarn Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Anbefaler nettdating ☺ snakk litt, bli bedre kjent og send noen meldinger frem og tilbake en stund før du bestemmer deg for å møte personen ☺ Ellers så kan du starte en ny hobby eller noe. Kanskje melde seg inn i turistforeningen med turer osv? :)
drikkerbrushverdag Skrevet 19. desember 2015 #14 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke lære deg å være sterk i deg selv?Anonymkode: 70cf5...9dfDet er bare tøys. Jeg trives utmerket i mitt eget selskap, er sterk og uavhengig og klarer meg selv. Jeg er lykkelig singel, ikke opptatt av å få meg kjæreste, men jeg ser ikke på dette som motsetninger. Hvis en mann ikke lar meg "være sterk i meg selv" er han ikke mannen for meg, men jeg har en teori om at en skikkelig bra mann støtter opp om det. Så kan vi være sterke hver for oss OG sammen - samtidig. Jeg vil ikke ha kjæreste nå, men det må jo være mulig at noen ønsker det uten at de gir slipp på seg selv av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #15 Skrevet 19. desember 2015 Det er bare tøys. Jeg trives utmerket i mitt eget selskap, er sterk og uavhengig og klarer meg selv. Jeg er lykkelig singel, ikke opptatt av å få meg kjæreste, men jeg ser ikke på dette som motsetninger. Hvis en mann ikke lar meg "være sterk i meg selv" er han ikke mannen for meg, men jeg har en teori om at en skikkelig bra mann støtter opp om det. Så kan vi være sterke hver for oss OG sammen - samtidig. Jeg vil ikke ha kjæreste nå, men det må jo være mulig at noen ønsker det uten at de gir slipp på seg selv av den grunn. Akkurat! Kunne ikke skrevet det bedre selv 😊 Anonymkode: cdf74...8ae
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #16 Skrevet 19. desember 2015 Høres mer ut som et nyttårsønske enn ett forsett, men lykke til uansett! Anonymkode: a7dc7...2a9 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Høres mer ut som et nyttårsønske enn ett forsett, men lykke til uansett! Anonymkode: a7dc7...2a9Jo, det er vel egentlig et ønske. Men jeg har lyst å gjøre en skikkelig innsats for å få en kjæreste. Så jeg skal prøve å gjøre det som er innenfor min kontroll, men så vet man aldri hva resultatet blir 😊 Anonymkode: cdf74...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #18 Skrevet 19. desember 2015 Det var mitt forsett for 4 år siden også. Jeg bruke det neste året på å trene (masse squats for å si det slik!) , endre klesstil og oppdatere meg på mote og sminke, farge håret, gå jevnlig til hudpleier, ja gjorde rett og slett en haug med tiltak for å gjøre meg selv til en bedre versjon!Jeg har fremdeles ikke fått type, og stresser ikke med det lenger, men er veldig fornøyd med meg selv sånn jeg har utviklet meg både utseendemessig og selvtillittmessig, nå trives jeg godt som singel fordi jeg finner verdi i meg selv i stedet for å være så desperat etter å la verdien min defineres av noen andre Anonymkode: 74e84...972 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #19 Skrevet 19. desember 2015 Det var mitt forsett for 4 år siden også. Jeg bruke det neste året på å trene (masse squats for å si det slik!) , endre klesstil og oppdatere meg på mote og sminke, farge håret, gå jevnlig til hudpleier, ja gjorde rett og slett en haug med tiltak for å gjøre meg selv til en bedre versjon!Jeg har fremdeles ikke fått type, og stresser ikke med det lenger, men er veldig fornøyd med meg selv sånn jeg har utviklet meg både utseendemessig og selvtillittmessig, nå trives jeg godt som singel fordi jeg finner verdi i meg selv i stedet for å være så desperat etter å la verdien min defineres av noen andre Anonymkode: 74e84...972Kjempebra at du gjorde alle de tingene😊 Den viktigste personen i ditt liv er deg selv og alt man gjør for sin egen helse og selvfølelse er uansett en god investering. Min verdi defineres ikke av en kjæreste eller ikke. Men jeg ønsker en kjæreste fordi jeg kjenner selv at jeg synes det er godt å ha en partner i livet. Jeg har hatt det før og det er en skikkelig god følelse 😊 Anonymkode: cdf74...8ae
Okapi Skrevet 19. desember 2015 #20 Skrevet 19. desember 2015 Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke lære deg å være sterk i deg selv?Anonymkode: 70cf5...9dfEgentlig kan man jo droppe både kjæreste, venner, familie og jobb, og bare sitte inne og være sterk i seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå