Gå til innhold

Voldtok jeg han??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Generelt så legitimerer ikke det ene det andre. Hvis en dame hadde sovnet under akten og han hadde utført analsex på henne mens hun sov så har jeg problemer med å se at det er greit fordi hun ikke kan samtykke. 

TS, hvis han har sagt at det var greit så mener han nok det og du kan ta det med ro.

Anonymkode: ab8a7...57e

tror nok hun hadde våkna da gitt

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han gikk over fra vaginalt til analt mener du?

Anonymkode: 7ac43...2b2

Hva som helst. Det var bare et eksempel. 

Skrevet

Hva som helst. Det var bare et eksempel. 

Jammen hvis en sover så vet den jo heller ikke at den blir voldtatt! 

Skrevet

Interessant å se at mange mener at dette var en uaktsom voldtekt. 

Det som er beskrevet er at de startet å ha sex, med samtykke. Underveis sovnet han, uten at hun merket det. 

Opphører samtykket når den ene sovnet?  Virker heller tvilsomt. 

Det tok litt tid før hun skjønte det, og hva som så skjedde står det ikke noe om. 

Man kan jo se for seg flere situasjoner hvor han kan sovne uten at hun merker det. 

Hun gir han en blowjob, eller reversed cowgirl, fult mulig å holde på en stund uten å merke det. 

Samtykket er noe du har funnet på. Det står ikke noe om samtykke i eksempelet. Det står "Vi startet å ha sex."

Skrevet

Samtykket er noe du har funnet på. Det står ikke noe om samtykke i eksempelet. Det står "Vi startet å ha sex."

sex er det samme som at begge samtykker. Slutt å kverruler

Anonymkode: a9d3b...1e6

• Liker 1
Skrevet

ikke for å kverulere men det kan faktisk ikke være en voldtekt da den ikke er begynt med vold eller påtrengsel eller hvordan man kan si det. det er ikke uforsettlig voldtekt. "akten" er samkvemt påbegynt og da er det ikke noen voldtekt, det er fyllerør. Mener du virkelig at dette i retten hadde blitt regnet som uforsettlig voldtekt om han fant en eller annen grunn til å anmelde, om han nå hadde våknet av styret? det virker så tynt grunnlag.

Etter loven er dette voldtekt. 

Hva du personlig synes er voldtekt er helt irrelevant. 

Anonymkode: 448d8...a91

• Liker 1
Skrevet

Pussig dette. Hadde det vært motsatt, hadde nok omtrent samtlige her vært enige om at det hadde vært en soleklar voldtekt. Men når det er jenta som voldtar en gutt, så ligger lista vesentlig høyere.

Likestilling, anyone?

Anonymkode: 84338...157

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Når to personer "starter å ha sex" så er det åpenbart at det er samtykke fra begge parter.

• Liker 2
Skrevet

Helt klart voldtekt. Dette er ganske alvorlig egentlig. Har du sex med en overstadig beruset person som i tillegg sovner, har du voldtatt vedkommende. Slike voldtekter utføres av kvinner hele tiden. Selv opplevd flere ganger at damer har begynt å runke meg mens jeg sov, eller knullet meg. Ikke noen god følelse. Ikke tok de på kondom på penis heller, så hun kunne blitt gravid eller smittet meg med kjønnssykdommer. 

Hadde dette vært ei dame hadde folk tatt det alvorlig!

Anonymkode: 2465c...254

• Liker 1
Skrevet

Pussig dette. Hadde det vært motsatt, hadde nok omtrent samtlige her vært enige om at det hadde vært en soleklar voldtekt. Men når det er jenta som voldtar en gutt, så ligger lista vesentlig høyere.

Likestilling, anyone?

Haha, nei. Når begge har samtykket til sex og den ene parten sovner, så er ikke det voldtekt uansett om det er mannen eller kvinne  som sovner. 

• Liker 6
Skrevet

Herregud selvfølgelig voldtok du han ikke. Da måtte du påbegynt en voldtekt å sovne under sex er ikke å gjøre en voldtekt, det er å fortsette allerede avtalt seksuelt samkvem.

Bare lurer her... Hva ville du svart om ts var en mann?

Anonymkode: 136fd...cef

• Liker 1
Skrevet

Et svar man aldri ville ha sett om kjønnene hadde vært byttet om.

Anonymkode: 9cd98...de7

Tenkte på det selv, men det virker som han tok det med godt humør så jeg synes ikke dette er noe ts skal drive å tenke mye over. Selfølgelig bør hun ikke gjøre det igjen, men jeg mener det kan forsvares til en viss grad at hun også var ful.

Skrevet

La oss snu på flisa.

Ett par har sex. Dama sovner, mens mannen jukker videre. Han oppdager hun sover, drar seg ut og legger seg til å sove selv.

Nei. Det er fortsatt IKKE voldtekt. Cluet ligger i at partneren stopper.

Hadde der i mot partneren utnyttet den sovende, fortsatt med sex, anal, byttet stillinger, etc. DA er det voldtekt.

Hvem har ikke opplevd noen gang at lysten har dabbet av, blitt for trøtt, gått lei, eller i ts sitt tilfelle sovnet. Man stopper med sex. Thats it.

• Liker 8
Skrevet

Likestilling, anyone?

Så lenge personen avslutter samleiet så fort de oppdager den andre ikke lenger er i stand til å gi samtykke, er dette ikke voldtekt, mann eller kvinne. 

Skrevet

Ikke hvis dere begge var ca like fulle. Hvis du sluttet med en gang du så han hadde sovnet så er det ikke voldtekt. Han samtykket

Anonymkode: a9d3b...1e6

Enda et svar som aldri hadde kommet om kjønnene hadde hvert byttet om.

• Liker 1
Skrevet

Enda et svar som aldri hadde kommet om kjønnene hadde hvert byttet om.

Jo, så klart hadde det det. Hvis ts derimot hadde vært edru mens mannen var dritings, ville jeg sagt at kun én part hadde vært i riktig stand til å gi samtykke - og også omvendt. Poenget er at personen ga seg med en gang den andre sovnet. Hadde hn fortsatt hadde det vært overgrep. Noe mindre teskje kan jeg neppe finne til deg.

Anonymkode: 02aff...d5c

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for forherligelse og oppfordring til brudd på norsk lov, samt svar til dette.

Tekola, admin.

Skrevet

Du bar begått alvorlig kriminell handling med en strammeramme på 2 år fengsel lykke til !

Anonymkode: e44ef...d1d

Skrevet

Du bar begått alvorlig kriminell handling med en strammeramme på 2 år fengsel lykke til !

Anonymkode: e44ef...d1d

:hoho:

Skrevet

Ja du voldtok han. Du skal være glad han bare lo av det og mest sannsynlig ikke vil anmelde det. Noen tenner faktisk på det. Inkludert meg ;) Skal aldri ha sex med en sovende person eller en som er så full at h*n er helt borte. Ikke før du vet på forhånd at det er ok. For da kan de ikke forsvare seg selv eller følge med på hva som skjer. Vet aldri hvem som tar det så seriøst at de anmelder og føler seg brukt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...