Gå til innhold

Voldtok jeg han??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde begge drukket en del. Vi begynte å ha sex. Under akten sovnet han... Noe det tok litt tid før jeg la merke til. Jeg hadde da sex med han mens han sov, men jeg visste ikke at han sov. Eller det er jo noe jeg burde ha fått med meg, men jeg var ikke helt "med" heller. 

Var dette voldtekt? Han lo av meg dagen etterpå da jeg fortalte det, så han tok det ikke så tungt, men jeg har dårlig samvittighet.

Anonymkode: 568a8...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du utnyttet han vel litt, men så lenge han lo av det går det nok helt fint :) 

Skrevet (endret)

Neeh. Du koste deg. Så lenge han lo følte han seg nok ikke voldtatt.

Men loven sier at man ikke skal ha sex med noen som er ute av stand til å samtykke. 😜 Hehe.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

Herlig!

Han samtykket med deg før han sovnet, no problem...

Anonymkode: 48947...bb7

• Liker 16
Skrevet (endret)

ja du gjorde nok desverre det.

Det er ifølge loven av null betydning om du var beruset eller ederu. ruspåvirkning har ingenting å si for straffeutmåling.. Så lenge du faktisk hadde sex med han mens han var bevisstløs, ble han voldtatt av deg. Det er ulovelig å ha sex med en som er beruset. Men utifra hans reaksjon, blir du nok ikke anmeldt. 

Endret av mlifjeld
  • Liker 8
Skrevet

Nei han hadde jo tillatt deg å ha sex med han før han sovnet, så han hadde jo samtykket.
At han sovner et par sekunder uten at du merker det er ganske vanlig på fylla og er ikke synonymt med voldtekt.
Om han derimot hadde sovnet før han hadde samtykket så ville det blitt voldtekt.

Anonymkode: bcb2c...3ef

• Liker 15
Skrevet

Vi hadde begge drukket en del. Vi begynte å ha sex. Under akten sovnet han... Noe det tok litt tid før jeg la merke til. Jeg hadde da sex med han mens han sov, men jeg visste ikke at han sov. Eller det er jo noe jeg burde ha fått med meg, men jeg var ikke helt "med" heller. 

Var dette voldtekt? Han lo av meg dagen etterpå da jeg fortalte det, så han tok det ikke så tungt, men jeg har dårlig samvittighet.

Etter lovens bokstav, ja.

• Liker 3
Skrevet

Herregud selvfølgelig voldtok du han ikke. Da måtte du påbegynt en voldtekt å sovne under sex er ikke å gjøre en voldtekt, det er å fortsette allerede avtalt seksuelt samkvem.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor lager du et problem ut av dette? Det er som om jeg skulle dukket opp hos politiet og fortalt at jeg hadde kommet i skade for å kjøre på rødt lys for noen uker siden; da må de jo ta en stilling til det. Når du  stiller spørsmålet her vil jo folk forholde seg til det og vri og vende på det. Ikke gjør ting så utrolig komplisert.

• Liker 1
Skrevet

Du utnyttet han vel litt, men så lenge han lo av det går det nok helt fint :) 

Et svar man aldri ville ha sett om kjønnene hadde vært byttet om.

Anonymkode: 9cd98...de7

• Liker 7
Skrevet

Ja, du voldtok en bevisstløs mann som ikke var i stand til å samtykke.

Anonymkode: f0f2a...b6b

• Liker 2
Skrevet

Ikke hvis dere begge var ca like fulle. Hvis du sluttet med en gang du så han hadde sovnet så er det ikke voldtekt. Han samtykket

Anonymkode: a9d3b...1e6

Skrevet

Ikke hvis dere begge var ca like fulle. Hvis du sluttet med en gang du så han hadde sovnet så er det ikke voldtekt. Han samtykket

Dette er rent juridisk voldtekt ja, at han samtykket først og så så sovnet har ikke så mye å si. Har man sex med noen som sover eller er bevisstløs på en annen måte så er det faktisk det. 

Anonymkode: 95f5c...484

• Liker 2
Skrevet

Interessant å se at mange mener at dette var en uaktsom voldtekt. 

Det som er beskrevet er at de startet å ha sex, med samtykke. Underveis sovnet han, uten at hun merket det. 

Opphører samtykket når den ene sovnet?  Virker heller tvilsomt. 

Det tok litt tid før hun skjønte det, og hva som så skjedde står det ikke noe om. 

Man kan jo se for seg flere situasjoner hvor han kan sovne uten at hun merker det. 

Hun gir han en blowjob, eller reversed cowgirl, fult mulig å holde på en stund uten å merke det. 

• Liker 5
Skrevet

Dette er rent juridisk voldtekt ja, at han samtykket først og så så sovnet har ikke så mye å si. Har man sex med noen som sover eller er bevisstløs på en annen måte så er det faktisk det. 

Anonymkode: 95f5c...484

Nei, hun sluttet når hun merket han sovna. Altså ikke voldtekt

Skrevet

Dere ville begge ha sex, begge var våkne når sexen startet, han sovnet du merket det etter en stund og da avbrøt samleiet. Det her er ikke voldtekt det er fyllesex. Siden begge to samtykket hadde det nok blitt en henlagt sak dersom han mente noe annet.

Anonymkode: 7ac43...2b2

• Liker 3
Skrevet

Nei han hadde jo tillatt deg å ha sex med han før han sovnet, så han hadde jo samtykket.
At han sovner et par sekunder uten at du merker det er ganske vanlig på fylla og er ikke synonymt med voldtekt.
Om han derimot hadde sovnet før han hadde samtykket så ville det blitt voldtekt.

Anonymkode: bcb2c...3ef

Generelt så legitimerer ikke det ene det andre. Hvis en dame hadde sovnet under akten og han hadde utført analsex på henne mens hun sov så har jeg problemer med å se at det er greit fordi hun ikke kan samtykke. 

TS, hvis han har sagt at det var greit så mener han nok det og du kan ta det med ro.

Anonymkode: ab8a7...57e

• Liker 1
Skrevet

Generelt så legitimerer ikke det ene det andre. Hvis en dame hadde sovnet under akten og han hadde utført analsex på henne mens hun sov så har jeg problemer med å se at det er greit fordi hun ikke kan samtykke. 

TS, hvis han har sagt at det var greit så mener han nok det og du kan ta det med ro.

Anonymkode: ab8a7...57e

Hvis han gikk over fra vaginalt til analt mener du?

Anonymkode: 7ac43...2b2

• Liker 1
Skrevet

om han ikke opplevde det som vokdtekt så var det ikke det

Skrevet

Ja, du voldtok en bevisstløs mann som ikke var i stand til å samtykke.

Anonymkode: f0f2a...b6b

Nei det gjorde hun ikke!   Har folk blitt helt gale, han var jo helt med på det bare at han sovna undereis.  Dette er ikke i nærheten av voldtekt og er et hån mot folk som virkelig har blitt voldtatt!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...