AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #1 Skrevet 19. desember 2015 Var på date forrige uke. Følte det gikk bra, noe hun også ga uttrykk for. I etterkant har jeg prøvd å lage avtaler tre ganger, men hun har bare svart at hun har andre planer de dagene. Hun har ikke skrevet til meg en eneste gang uten at jeg hqr tatt insj, og selv da har det vært kalde og kjedelige svar. Helt i motsetning til hvordan det var før daten. Hvorfor kan hun ikke bare si det hvis hun har mistet interessen? Anonymkode: 921fc...502
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #2 Skrevet 19. desember 2015 Det vet jeg ikke - noen få kvinner og menn er så feige så de ikke tør å si det rett ut. Mens andre, flertallet, er faktisk ærlige når de sier at det ikke passer. Til å ha vært på date forrige uke, og du allerede har spurt tre ganger om ny date, så syntes jeg du maser ganske og kanskje ødelegger for deg selv her. Kanskje hun hadde tenkt til å spørre deg neste uke, si fra at nå passer det, men at hun har mistet interessen siden du har spurt hun nesten annenhver dag. Er man i en stresset livssituasjon eller har en opptatt uke så er det ganske negativt og belastende å føle et sånt press på å svare på eller lage nye avtaler.La hun være i fred rundt 10 dager før du spør igjen, og kan hun ikke da, så avslutter du det med å si at hun evetuelt får si fra om hun kunne tenke seg å møtes for du har gått lei av å spørre, og prøve å glemme henne. Anonymkode: 24011...b42 1
Kenta Skrevet 19. desember 2015 #3 Skrevet 19. desember 2015 Det er noen som oppfører seg slik. Har du spurt tre ganger uten særlig respons, så betyr det dessverre at det bare er å komme seg videre. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre, heller, kan være utrolig mange rare grunner :) 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #4 Skrevet 19. desember 2015 Hva er innskyldninger? Et nytt ord? Anonymkode: 509fc...168
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Mange ombestemmer seg også så det trenger ikke være over, noen er for sjenerte eller takler ikke forelskelse. Du må ikke ta det personlig. Noen er bare damaged goods også. Anonymkode: 2b399...7a9
Kenta Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 Hva er innskyldninger? Et nytt ord? Anonymkode: 509fc...168De fleste av oss skjønner nok at det var en tastebommert fra Ts sin side, av og til treffer man nabotasten, små telefon-tastatur kan være noe herk av og til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå