Gå til innhold

Forskjellen på en sluk og et sluk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som blir frustrert over alle på hus og hjem-forumet som har problemer med sluken på badet? Jeg synes det har vært opptil flere tråder i det siste, der det diskuteres side opp og side ned og nesten alle gjør denne feilen! 

(Det må da være fryktelig upraktisk med en sluk i dusjen? Tenk så vondt å tråkke på den! :rolleyes:)

Anonymkode: 7083d...eb2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som blir frustrert over alle på hus og hjem-forumet som har problemer med sluken på badet? Jeg synes det har vært opptil flere tråder i det siste, der det diskuteres side opp og side ned og nesten alle gjør denne feilen! 

(Det må da være fryktelig upraktisk med en sluk i dusjen? Tenk så vondt å tråkke på den! :rolleyes:)

Hmmmm

Dette https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1263&bih=630&q=sluken&oq=sluken&gs_l=img.3..0i24l2.1283.3836.0.6868.6.6.0.0.0.0.107.481.5j1.6.0....0...1ac.1.64.img..0.6.478.nvRRFY1UYvA

kommer opp som søkeforslag på Google bilder når jeg skriver sluken

Anonymkode: 9f922...3dc

• Liker 1
Skrevet

Jepp, her har du funnet frem til de riktige betydningene. Søkeresultatene i de to første innleggene dine skyldes antakelig at Google oppfatter stammen i ordet, sluk, og smeller opp de vanligste treffene/bøyningene som har med sluk å gjøre. VVS-markedet er jo tross alt litt større enn markedet for fiskeutstyr. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i å fiske, så da noen lurte på om de manglet en sluk i en annen tråd, så trodde jeg at de skulle på fisketur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...