Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere julegaver fra deres jobb, og hva får dere i så fall?

Anonymkode: 7cc75...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ansatt i kommunen og fikk 2 kinobilletter

• Liker 1
Skrevet

Har ikke pleid å få det nei, jobber i oljesektoren

Anonymkode: 94cbf...b36

Skrevet

Ja, det får jeg. Har fått alt fra håndkle med firmalogo på til kokkekniv, tursekk, høyttaler osv. Jobber i statlig firma.

Anonymkode: d210e...5f7

Skrevet

Jobber i bank og hos oss gis det ikke lenger julegave til de ansatte. Men, har de siste årene fått en liten boks sjokolade fra avdelingsleder med et kort med en personlig julehilsen på, så det kan vel sies at vi får en slags gave likevel.

Anonymkode: c8805...cda

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Klesbutikken jeg jobber i gir meg 50% rabatt på et kjøp opptil 1000,- hvert år.

Får også et gavekort på 200,- fra matbutikken jeg jobber i.

Skrevet (endret)

Konfekteske og gavekort på 600,- på det lokale kjøpesenteret.

Endret av 123Sol
Skrevet

Vi får blant annet konfekt fra leverandørene våre. Dette blir satt på et bord og loddet ut til de ansatte på huset. Jobben donerer penger til veldedige formål. Må innrømme at jeg syns de kunne donert et større beløp om de først skal velge den form for julegave.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk to sekker, en fra selve jobben og en fra bemanningsbyrået jeg er ansatt gjennom, og en flaske juleøl som teamlederen kjøpte til alle på avdelingen (liten avdeling) av egen lomme :)

Anonymkode: af6af...42e

Skrevet

Er ansatt i kommunen og fikk 2 kinobilletter

Jeg er også ansatt i kommunen, og vi fikk én kinobillett til et knippe utvalgte forestillinger på noen få bestemte dager -med "førstemann til mølla"-prinsippet hva gjaldt å få plass ... For min del kunne de heller brukt pengene på støtte til et veldedig formål.

Anonymkode: 66c85...323

• Liker 3
Skrevet

I år får vi aktivitetsarbånd. Vi får enten julebord eller gave, i år ble det gave. 

Anonymkode: e8951...179

Skrevet

Kokkekniv og sjokolade. Prosecco.

Anonymkode: f6531...35e

Skrevet

Jeg har fått julekuler i glass noen år, men de siste 5 årene har jeg ikke fått en dritt. Jobber i kommunen. 

Skrevet

I år ble det ingenting, de hadde ikke råd da sjefene skulle på seminar. Like greit, da gavene så langt har vært noe vas.

Anonymkode: 31be8...95e

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk en sekk, har fått det tidligere også og den ble ødelagt ved første bruk hos de fleste. Skjønner ikke hvorfor de velger å gi ut dårlige ting, kunne heller ha brukt pengene på noe annet ev julebord, for det betaler vi selv.

Jobber i kommunen.

Anonymkode: 72263...dba

• Liker 1
Skrevet

Vi får ingenting, men de steller i stand til en veldig koselig julelunsj for alle ansatte. Fint å kunne sette seg ned med de man ser hver dag, og fått snakka litt med de man ikke jobber direkte med også. :)

Skrevet

En annen grunn til at det er greit å droppe gaver hos oss, er at de hadde en lei uvane med å gi til bare fast ansatte. Fryktelig unødvendig når man i utgangspunktet gir noe billig ræl, og i tillegg utelukker eksempelvis 2 av 10 på en avdeling. Har vært på begge sider av saken, og det var mindre koselig både å få når alle ikke fikk, og å være den som lister seg stille vekk fra gaveutdelingen.

Anonymkode: 31be8...95e

• Liker 4
Gjest morhjertegod
Skrevet

Får gavekort på 1000 kr, fikk personlig gave fra sjefen ( dusjsepe og bodylotion )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...