Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 http://www.vg.no/mortenm/bilder//63663c5a207d5825.jpg http://www.vg.no/mortenm/bilder//6319560920efdc33.jpg http://www.vg.no/mortenm/bilder//631bb1e120f04938.jpg Nå er det faen meg på tide at noen angriper detta rasshølet som har gjort sistesiden av VG til søppel i snart 20 år. I dag var MortenM så dårlig, at jeg ikke greide å dy meg lenger. Jeg hater'n og ønsker han alt vondt denne verden måtte bringe! Det er INGEN tvil lenger! Denne mannen må bli sperret inne og bli matet rektalt med spisse blyanter resten av sin stakkarslige levetid! Slike ting som dette får meg til å ønske jeg var religiøs slik at jeg kunne be til de høyere makter om at denne personen blir tatt bort fra denne verden. Det at han går under pseudonym bekrefter at det er flere som hater'n også. Han har hverken navn eller adresse. Dette er forståelig da det er sikkert en god del andre som har lyst til å kvæle'n med hans eget søppel! Eller presse to kilo krutt opp i ræva hans og detonere det fra en trygg avstand eller helle syre i tryne hans eller.. osv osv.. Hvem i innerste helvetes avkrok er dem som syns dette er det fnugg morsomt? Selv ei 108 år gammal døvblind kjerring hadde jo vrengt magasekken og dødd hvis noen hadde holdt en MortenM tegning forran henne. Her er mine egne tegninger i Ekte MortenM stil. Jeg brukte fire minutter på begge to. fra før tankestadie til de ble ferdige.. Må jo nesten lure på hva fyren bruker resten av tiden sin på da? Hadde jeg vært han så hadde jeg brukt tiden godt på å lage en bunker under huset! http://img.photobucket.com/albums/v156/Car.../mortenMkdd.jpg http://img.photobucket.com/albums/v156/Car...enMBondevik.jpg
Leo Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 I motsetning til deg, så er Morten M en legnede Jeg har selv reagert en smule på hvor lenge det er mulig å leve av "Orderud-sokken"...
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2004 I motsetning til deg, så er Morten M en legnede Jeg har selv reagert en smule på hvor lenge det er mulig å leve av "Orderud-sokken"... Han er neimen meg ikke en legende! Hvis ikke du da mener at han er en levende legende når det gjelder tørr og dårlig humor?)
Leo Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Han er neimen meg ikke en legende! Hvis ikke du da mener at han er en levende legende når det gjelder tørr og dårlig humor?) Nei, men han er en legende i den forstand at han greier å leve av noe vi kunne ha greid med venstre hånd i søvne...
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2004 Nei, men han er en legende i den forstand at han greier å leve av noe vi kunne ha greid med venstre hånd i søvne... Det har du rett i.. Men hvem i &¤#% har ansvaret for at han fortsatt for lov til å publisere makkverket sitt?
Leo Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Uten at jeg husker det akkurat nå, så har det en historie... Han har jo tross alt holdt på lenger enn både du og jeg har levd Historien HAR interessert meg en tid, så jeg har noe på den... Må imidlertid se på det i morgen/i dag, siden jeg skal opp og jobbe (Effektivt ) om fem timer )
Dawn Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Hm.. ser ikke helt problemet. Nå har jeg ikke fått med meg -alt- av Morten M, men han har da en del "gullkorn" innimellom! Om du mener humoren er elendig, så får du klage til vg da? Du er vel ikke alene om å klage på ham. Enig i at Orderud-sokken har vært klar for skuffen lenge, dog.
Arkana Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 Brukte du virkelig 4 minutter på begge to??? Du verden, hvilket talent.
Polly Ester Skrevet 6. oktober 2004 #9 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg syns MortenM har masse morsomt, jeg... ...meg om dét...
Gjest GreenSky Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 Tror aldri jeg har trukket på smilebåndet av MortenM, men han irriterer meg ikke.
Timian Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg må si meg enig i at MortenM suger! Jeg kjøper ikke VG, men kan vel ikke legge all skyld på denne karen..
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #12 Skrevet 6. oktober 2004 Du må hatt en dårlig dag? Tror du finner få som er enig med deg. morten m ar ert i vg i mange år. Før i tiden var han på førstesiden, jg ble sur da han ble flytet til siste. Mm er glup!!!! han er som en sier, en legende. han ser verden med kritiske øyne og setter det på spissen. Kansje det er du som ikke forstår? Hvorfor ikke sende han en mai`? Språkbruken di er verre enn noe. Mm kommer aldri bli så dårlig med blyanten som du er i språket ditt. Språket u bruker for å beskrive en person.
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2004 Du må hatt en dårlig dag? Tror du finner få som er enig med deg. morten m ar ert i vg i mange år. Før i tiden var han på førstesiden, jg ble sur da han ble flytet til siste. Mm er glup!!!! han er som en sier, en legende. han ser verden med kritiske øyne og setter det på spissen. Kansje det er du som ikke forstår? Hvorfor ikke sende han en mai`? Språkbruken di er verre enn noe. Mm kommer aldri bli så dårlig med blyanten som du er i språket ditt. Språket u bruker for å beskrive en person. Snakk om å skyte seg selv i foten..
Gjest Emera Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Snakk om å skyte seg selv i foten.. Ja, sannelig! Jeg har også lurt på hva denne MortenM gjør som er så bra... Det er rett og slett ikke morsomt i det hele tatt. Fatter ikke at han får holde på.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 Hele baksiden av VG burde fått revurdert sitt innhold. Vær-Siri, annonser om tilbud for alkoholikere, Morten M og det hele.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #16 Skrevet 6. oktober 2004 Så drit å les, da. Ingen som tvinger deg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #17 Skrevet 6. oktober 2004 Advice of the year. Eller? Jeg leser ikke VG, verken forsiden, baksiden, eller det som er i midten. Men må få lov til å ha mine meninger på tross av dette.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #18 Skrevet 6. oktober 2004 Tviler sterkt på at jeg skrev til deg, Gjest. Du vet, ser ikke ut til at det bare var du som skrev i hele tråden.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #19 Skrevet 6. oktober 2004 Nei, men jeg var den siste, før ditt innspill. Lønner seg å adressere ting
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #20 Skrevet 6. oktober 2004 det beste man kan gjøre er å la være å lese vg, det nest beste å dyppe baksida i blekk e.l slik at man ikke kan la seg friste til å lese alt dette irriterende (er enig - og særlig fordi jeg, i motsetning til Donnie D, har tenkt å prøve å leve av tegningene mine selv, og forarger meg over at så mange talentløse tegnere sitter og ruger på jobbene sine...)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå