Gå til innhold

Leter etter vegetarkokebok av kjent kokk

Anbefalte innlegg

Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg ble stående å se på en kokebok som så så bra ut, men endte med at jeg ikke kjøpte den.

Nå husker jeg ikke hva den heter.. Jeg tror det er en britisk kokk, og han er kjent. Han pleier å lage veldig kjøttbasert mat, og skriver litt om dette i forordet. Tror boka har fokus på noe sånt som grønn glede, la grønnsakene spille hovedrollen eller noe sånt.. Takk for all hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble stående å se på en kokebok som så så bra ut, men endte med at jeg ikke kjøpte den.

Nå husker jeg ikke hva den heter.. Jeg tror det er en britisk kokk, og han er kjent. Han pleier å lage veldig kjøttbasert mat, og skriver litt om dette i forordet. Tror boka har fokus på noe sånt som grønn glede, la grønnsakene spille hovedrollen eller noe sånt.. Takk for all hjelp! :)

Kanskje du kjenner igjen boken her?

https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1263&bih=630&q=vegetarkokk&oq=vegetarkokk&gs_l=img.3...1743.7704.0.9206.12.10.0.2.2.0.86.716.10.10.0....0...1ac.1.64.img..1.11.720.Sz9KSiRWQUo#tbm=isch&q=vegetarkokebok+grønn

Anonymkode: e47a1...19b

Skrevet

Jamie Oliver :D

Skrevet

Tenkte også på Jamie Oliver, men hans vegetarkokebok har vel ikke blitt gitt ut ennå? Fant den i hvert fall ikke på nettet 😕

Skrevet

Tenkte også på Jamie Oliver, men hans vegetarkokebok har vel ikke blitt gitt ut ennå? Fant den i hvert fall ikke på nettet 😕

Å, nei det er den kanskje ikke :(

Skrevet

Jamie er så sexy...:hjerte:

Beklager avsporingen

Anonymkode: e47a1...19b

Skrevet

Så kult! 

(Føler seg flink :fnise:)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler du den eller? Si gjerne i fra, om du kjøper den:-) Trenger en god vegkokebok, men syns ofte utenlandske kokebøker ikke fungerer så godt. Det er så mange ingr som er vanskelig å få tak i.

Gjest Sunhands
Skrevet
22 minutter siden, Selfie skrev:

Anbefaler du den eller? Si gjerne i fra, om du kjøper den:-) Trenger en god vegkokebok, men syns ofte utenlandske kokebøker ikke fungerer så godt. Det er så mange ingr som er vanskelig å få tak i.

Kan si litt om den siden jeg da ønsket meg denne til jul og fikk den. :)

Ja, liker denne nettopp fordi den bruker matvarer man kan få tak i på en vanlig dagligvarebutikk, og kun få enkeltting som man må kjøpe i butikker med godt utvalg (som enkelte oster). De fleste oppskriftene er enkle og basert på grønnsaker, bønner etc. Jeg synes absolutt den kan anbefales. :) 

Han kaller den ikke for en vegkokebok da, men en grønnsakskokebok. Men jeg synes jeg har testet en del vegkokebøker gjennom årene, og denne ser ut til å være en av de bedre. Den er for ganske enkle og lette måltider da, så den passer kanskje ikke om du skal ha noe veldig fancy.

Gjest Selfie
Skrevet
Den Monday, December 28, 2015 at 21.20, Sunhands skrev:

Kan si litt om den siden jeg da ønsket meg denne til jul og fikk den. :)

Ja, liker denne nettopp fordi den bruker matvarer man kan få tak i på en vanlig dagligvarebutikk, og kun få enkeltting som man må kjøpe i butikker med godt utvalg (som enkelte oster). De fleste oppskriftene er enkle og basert på grønnsaker, bønner etc. Jeg synes absolutt den kan anbefales. :) 

Han kaller den ikke for en vegkokebok da, men en grønnsakskokebok. Men jeg synes jeg har testet en del vegkokebøker gjennom årene, og denne ser ut til å være en av de bedre. Den er for ganske enkle og lette måltider da, så den passer kanskje ikke om du skal ha noe veldig fancy.

Høres perfekt ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...