AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har nettopp fått innvilget aap og skal sende meldekort i helgen, men dette er nytt for meg så lurer på om noen kan si meg hvordan dette skla gjøres. Skal jeg fylle ut fra mandag til fredag? Eller bare de dagene jeg er på tiltak? Anonymkode: 660e3...965
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Du skal fylle ut for hver dag ellers får du ikke penger for de dagene. Husker ikke hva den rubrikken heterl I Akivitet/tiltak eller lignende Anonymkode: 362ce...f21 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Du skal fylle ut for hver dag ellers får du ikke penger for de dagene. Husker ikke hva den rubrikken heterl I Akivitet/tiltak eller lignendeAnonymkode: 362ce...f21fra mandag til fredag? Anonymkode: 660e3...965
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 Du skal fylle ut for hver dag ellers får du ikke penger for de dagene. Husker ikke hva den rubrikken heterl I Akivitet/tiltak eller lignendeAnonymkode: 362ce...f21så rart. Jeg har fått beskjed om å kun fylle ut de dagene jeg faktisk er på tiltak (1 dag i uka), og gjør nettopp det. Får likevel penger for alle dagene. Anonymkode: ac78e...69f
Gjest 123Sol Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 Da jeg gjorde det, fikk jeg beskjed om å fylle ut fra mandag til fredag uansett hvilke dager jeg var der. Det at jeg hadde fri noen dager var en del av tiltaket mitt.
Katten.2.0 Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 Du skal fylle ut de dagene du jobber/tjener penger. For hver time du sier du har jobbet, så trekker de en time fra utbetalingen din.
Cowboy Lotte Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Du fyller ut to ganger i månden, annenhver lørdag. Og da må du krysse av for hvilke dager du har vært i aktivitet og hvilke du ikke har møtt opp, og om du har tatt ferie. Vær veldig nøye med meldekort, da de har blitt mye strengere nå i det siste, så hvis du prøver å snylte og blir tatt så må du ikke bare betale for de dagene, men for HELE perioden på AAP og ofte en bot i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Da jeg gjorde det, fikk jeg beskjed om å fylle ut fra mandag til fredag uansett hvilke dager jeg var der. Det at jeg hadde fri noen dager var en del av tiltaket mitt.Okey, da gjør jeg det, takk for svar Anonymkode: 660e3...965 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå