Gå til innhold

Blitt trukket penger, ikke fått vare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?

Jeg kjøpte en vare på nettbutikk, har ikke ffått varen og har heller ikke mottatt ordrebekreftelse eller ordrenr. Men penger er trukket fra kontoen min. Jeg har tatt kontakt pr mail fire ganger, uten å få svar. Hva gjør jeg? Er ikke snakk om den største summen, men nå har det blitt en prinsippsak for meg å få pengene tilbake siden de nekter å svare på henvendelsene mine.

Anonymkode: 8a192...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk eller utenlandsk side?

Anonymkode: 2a9a0...a25

Skrevet

Bare ta kontakt med kredittkortselskapet og reklamer på transaksjonen. Dersom du ikke betalte med kredittkort regner du dette som en billig lærepenge. 

Skrevet

Animail.no. Tror de er i Sverige. Har bestilt der i fra før, uten problem, men denne gang gikk det ikke.

Jeg brukte ikke kredittkort, men vanlig bankkort, så jeg får vel kanskje ikke gjort så mye med saken. Irriterende.

Ts

Anonymkode: 8a192...86b

Skrevet

Når du bruker kredittkort har du større rettigheter enn når du bruker betalingskort. Så vidt jeg forstår er det vanlig at bankene gir samme rettigheter ved vanlig betalingskort. Kontakt banken din og spør om de kan hjelpe. 

Skrevet

Jeg har også bestilt fra dem ved flere anledninger uten problemer. Hvor lenge er det siden du bestilte?

Skrevet

Hvor lenge siden er det du bestilte?

Pengene blir først reservert på konto i noen dager, så frigis de igjen for så å bli trukket når varen sendes.

Anonymkode: aba94...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...