AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Jeg skal gi et gavekort til en gutt på 18år. Fra hvir vil dere anbefale? Har dog noen krav. Gavekortet må kunne kjøpes på nett, jeg må kunne få det på min e-post for å skrive det ut og det må kunne brukes på nett. Anonymkode: 9a3ab...a08
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Jeg skal gi et gavekort til en gutt på 18år. Fra hvir vil dere anbefale? Har dog noen krav. Gavekortet må kunne kjøpes på nett, jeg må kunne få det på min e-post for å skrive det ut og det må kunne brukes på nett.Anonymkode: 9a3ab...a08 Så hva er han egentlig interessert i? Hvis han liker dataspill, filmer og sånn, så er muligens CDON (eventuelt platekompaniet) noe for ham? Eller "super-gavekort" fra gavekorttorget.no for da står han litt friere til å bestemme selv? Anonymkode: 3b286...9c4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Hadde helt glemt av gavetorget.no og deres supergavekort. Så det er nå kjøpt og printet ut 😀Takk for hjelpa 😀 Anonymkode: 9a3ab...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå