AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Hallo. Hvilken vitamin C krem vil være best for å forebygge rynker?Har lest at Darphin Arovita C Line Response er bra, men den koster jo 1200 kroner så det blir for mye.Setter pris på svar Anonymkode: a31cf...bb9
Sandie Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Truth Serum Collagen Booster fra Ole Henriksen.Den har et høyt innhold av vitamin C (og E).Dette er riktignok ikke en krem men et serum som brukes under en fuktighetskrem,men jeg er veldig fornøyd med den:https://www.olehenriksen.com/p-68-truth-serum-collagen-booster.aspx 1
Belle de Jour Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har surfet en del rundt på beautypedia (vurderer produkter ut i fra ingredienser og sjekker forskning på dette) i det siste, av ca samme grunn. Nå prøver jeg å være bittelitt skeptisk der ettersom de samtidig promoterer eget hudpleiemerke (Paula's Choice) og muligens er selektive på forskning, men likevel: mange produkter med C-vitamin får dårlig score bl. a på grunn av forpakning (krukker gjør at aktive stoffer oksiderer og dermed ikke har noen effekt, gjennomsiktige flasker kludrer med C-vitaminet) og PH (visse PH-verdier gjør også at de aktive ingrediensene ikke får noen effekt). De viser til studier på dette. Og mange av produktene med C-vitamin som får god score er gjerne vanskelige å få tak i eller veldig dyre Nå svarte jeg ikke akkurat på spørsmålet ditt, men det kan jo være verdt å ta en titt der for å bli klokere (eller bare irritert når alt du vurderer får kjempedårlig score). 4
goldenchanel Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 jeg liker elemis sit vitamin c serum
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #5 Skrevet 19. desember 2015 Har lest at Original Pure Vitamin C21.5 Serum 30ml er bra. Men hvor i utlandet bør man bestille den fra? Finner ingen norske sider som selger den. Anonymkode: a31cf...bb9
Belle de Jour Skrevet 19. desember 2015 #6 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Jeg har forøvrig veldig lyst på dette: http://no.feelunique.com/p/MD_Skincare_Hydra_Pure_Vitamin_C_Serum_30mlMen det er sååå dyrt! Skal være bra.Edit: du får mest tips om serum her, mulig det er enklere å lage serum med effektiv C-vitamin enn krem? Tenker på forpakning, PH-verdi osv. Når det kommer til kremer bruker jeg noen fra Exuviance, de er litt eksfolierende og skal dermed også hjelpe. Husk forøvrig solfaktor! Endret 19. desember 2015 av Belle de Jour La til noe
Avalon Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Den 19. desember 2015 at 8.33, AnonymBruker skrev: Har lest at Original Pure Vitamin C21.5 Serum 30ml er bra. Men hvor i utlandet bør man bestille den fra? Finner ingen norske sider som selger den. Anonymkode: a31cf...bb9 Dette serumet har jeg, og er veldig fornøyd. Du får kjøpt det på amazon, ebay eller wishtrend. Jeg kjøpte mitt på ebay. Det du skal huske på er at det MÅ stå i kjøleskapet. Når væsken er blitt brun må den kastes, den har en levetid på ca. 3 mnd i kjøleskap. Du bør også vente rundt 20-30 minutter før du tar på krem siden dette er aktiv c-vitamin så må det få trenge inn i huden skikkelig. Du bør heller ikke gå rett ut i solen med kun dette på, da blir du veldig oransje i ansiktet. Høres ut som litt slit, men det er egentlig ikke det. Jeg bruker det på kvelden. Det kan svi litt av og til. Ikke alle tåler å bruke det hver dag, så begynn forsiktig med 1 gang i uken. Jeg bruker det vel alt fra 1-2 ganger i uken på kveldene.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Den 20.12.2015 at 15.25, Avalon skrev: Dette serumet har jeg, og er veldig fornøyd. Du får kjøpt det på amazon, ebay eller wishtrend. Jeg kjøpte mitt på ebay. Det du skal huske på er at det MÅ stå i kjøleskapet. Når væsken er blitt brun må den kastes, den har en levetid på ca. 3 mnd i kjøleskap. Du bør også vente rundt 20-30 minutter før du tar på krem siden dette er aktiv c-vitamin så må det få trenge inn i huden skikkelig. Du bør heller ikke gå rett ut i solen med kun dette på, da blir du veldig oransje i ansiktet. Høres ut som litt slit, men det er egentlig ikke det. Jeg bruker det på kvelden. Det kan svi litt av og til. Ikke alle tåler å bruke det hver dag, så begynn forsiktig med 1 gang i uken. Jeg bruker det vel alt fra 1-2 ganger i uken på kveldene. Høres flott ut Har du merket noen bedring på rynker/fine linjer eller uren hud? Hvilken krem bruker du over serumet? Anonymkode: 58059...49d
Avalon Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres flott ut Har du merket noen bedring på rynker/fine linjer eller uren hud? Hvilken krem bruker du over serumet? Anonymkode: 58059...49d Jeg har ikke fått noen rynker enda, og får mest kviser av stress. Det jeg merket etter bare en eller to påføringer var at fargen i ansiktet ble så mye mer friskere. Så nesten litt mer "levende" ut på en måte, og det falt veldig i smak hos meg. Fikk rett og slett en fin glød og gusten hud forsvant omtrent over natten. Akkurat nå bruker jeg Tony moly goat milk krem, den er god og er fornøyd, men kjenner at det ikke er helt den ultimate kremen for meg.
Gjest L´issi Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Den 18.12.2015 at 19.06, Sandie skrev: Truth Serum Collagen Booster fra Ole Henriksen.Den har et høyt innhold av vitamin C (og E).Dette er riktignok ikke en krem men et serum som brukes under en fuktighetskrem,men jeg er veldig fornøyd med den: https://www.olehenriksen.com/p-68-truth-serum-collagen-booster.aspx Bruker også det serumet, i tillegg bruker jeg fuktighetskremen "Sheer Transformation" fra samme merke
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 Går Original Pure Vitamin C21.5 Serum 30ml greit gjennom tollen? Med andre ord det er lovlig å importere? Anonymkode: 4f5ab...75e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 Går Original Pure Vitamin C21.5 Serum 30ml greit gjennom tollen? Med andre ord det er lovlig å importere? Anonymkode: 4f5ab...75e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 Trodde det var A-vitamin-kremer som var bra for huden? Anonymkode: fed05...6c0
mauve Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 På 10/18/2016 den 14.46, AnonymBruker skrev: Går Original Pure Vitamin C21.5 Serum 30ml greit gjennom tollen? Med andre ord det er lovlig å importere? Anonymkode: 4f5ab...75e Ja, venninnen min kjøpte det på eBay Jeg skal selv prøve Vitamin C i januar. Selv bruker jeg Rosehip Oil, anbefaler sterkt å prøve det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå