AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1 Skrevet 18. desember 2015 Når man blir venn med en tinder-match på facern og blir slettet som match på tinder i samme sekund. Er det en vanlig greie? Anonymkode: ccd4f...40b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #2 Skrevet 18. desember 2015 Når man blir venn med en tinder-match på facern og blir slettet som match på tinder i samme sekund. Er det en vanlig greie?Anonymkode: ccd4f...40bGodt spørsmål! Jeg opplevde det samme. Forstår ikke helt poenget? Hvorfor gå aktivt inn for å slette liksom? Anonymkode: 93bc5...1bc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #3 Skrevet 18. desember 2015 Hva er vitsen med å ha hverandre på Tinder når man uansett kan chatte på FB? Anonymkode: 7f4d1...bbe
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #4 Skrevet 18. desember 2015 En venninne sa at det var jo hyggelig, og at "relasjonen" var løftet opp et hakk siden tinder ikke lenger var riktig plattform for kontakt. En annen venninne sa at det sikkert var for at jeg ikke skulle kunne se om han var aktiv eller ikke. Jepps, en optimist og en nøktern venninne. hadde aldri tenkt over dette med mindre han fjernet meg Skulle gjerne hatt han der siden han knapt har bilder på facern, så hadde litt sansen for å minne meg selv på hvordan han ser ut. Det er jo ikke noe feil i å fjernes der og igrunn bare sunt å ikke ha tilgang på hverandre på mange kanaler, syntes bare det var litt pussig. da jeg så det. Anonymkode: ccd4f...40b
Onar Skrevet 18. desember 2015 #5 Skrevet 18. desember 2015 You are elevated my dear Positivt positivt og positivt... 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #6 Skrevet 18. desember 2015 You are elevated my dear Positivt positivt og positivt...What a ride! Lærer stadig Anonymkode: ccd4f...40b
Kenta Skrevet 18. desember 2015 #7 Skrevet 18. desember 2015 Når man blir venn med en tinder-match på facern og blir slettet som match på tinder i samme sekund. Er det en vanlig greie?Anonymkode: ccd4f...40bHva skal du med vedkommende på tinder, når dere har hverandre på face? Har aldri gjort det samme selv, men jo mindre stalking-muligheter man har, jo bedre. Lett å bli fristet til å snoke, og ende opp med å misforstå og konkludere med at ting er på en helt annen måte enn de er
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #8 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har opplevd å prate en del med en på Tinder, så legger han meg til på Face og vips så ble det STILLE.Ble ikke slettet på Tinder, men han sluttet å prate til meg. Tror neppe det var så positivt. Anonymkode: 16274...911
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 Nå har ikke jeg sjekket tinder etter jeg ble facevenn med crushen min, men jeg ville nok blitt litt fornærmet ja - eller prøvd å tenke at han var borte fordi han sikkert hadde deaktivert tinderen sin nå som han kunne kommunisere med meg på face.However, vi har definitivt fått en mye bedre kontakt etter vi ble facevenner - men samtidig så merker jeg at det er med på å hale ut tiden. Altså på tinder kommer man raskt til et punkt hvor det ikke er vits å skrive mer slik at man avtaler et møte og faktisk treffes,mens nå på face så har jeg hatt han i over en måned uten at vi engang har kommet til det punktet hvor vi har fått til å møtes! :/ Anonymkode: 384fa...e33
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Nå har ikke jeg sjekket tinder etter jeg ble facevenn med crushen min, men jeg ville nok blitt litt fornærmet ja - eller prøvd å tenke at han var borte fordi han sikkert hadde deaktivert tinderen sin nå som han kunne kommunisere med meg på face.However, vi har definitivt fått en mye bedre kontakt etter vi ble facevenner - men samtidig så merker jeg at det er med på å hale ut tiden. Altså på tinder kommer man raskt til et punkt hvor det ikke er vits å skrive mer slik at man avtaler et møte og faktisk treffes,mens nå på face så har jeg hatt han i over en måned uten at vi engang har kommet til det punktet hvor vi har fått til å møtes! :/Anonymkode: 384fa...e33Du får be han ut da! Anonymkode: bf45e...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 Du får be han ut da!Anonymkode: bf45e...5bbJa vi begge har bedt hverandre ut flere ganger men når det nærmer seg så kommer noe alltid i veien, og ingen virker å ta så hardt på det så føler at det har blitt mere tidsfordriv for oss å snakke sammen, enn reelle ambisjoner, desverre. Anonymkode: 384fa...e33
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #12 Skrevet 19. desember 2015 Hva skal du med vedkommende på tinder, når dere har hverandre på face? Har aldri gjort det samme selv, men jo mindre stalking-muligheter man har, jo bedre. Lett å bli fristet til å snoke, og ende opp med å misforstå og konkludere med at ting er på en helt annen måte enn de er Helt sant! Det er en god måte å se det på Ble facetimet i kveld og snakket i halvannen time, så det hadde absolutt ikke noe negativt utfall☺️ (Dog ubehaget av å ha et kamera opp i eget ansikt 🙈) Anonymkode: ccd4f...40b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #13 Skrevet 19. desember 2015 Det kan være både positivt og negativt. Hvorfor slette deg fra Tinder? Men på den andre siden: jeg ble facebookvenn med min crush da han skulle nullstille tinder (har ennå ikke skjønt hvorfor?), og han sa han ville opprettholde kontakten. Facebookchatten gjorde det mye lettere å ha en avslappet tone uten den vissheten om at det kun var for casual sex. Men om det er det man er ute etter ville kanskje tinder fungert bedre enn Facebook som plattform. Anonymkode: 54f99...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå